Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=автоматичне керування рухом поїздів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   06
   В 85


    Астрахан, В. И.
    Улучшение использования пропускной способности линий метрополитенов / В. И. Астрахан // Повышение эффективности систем автоблокировки и АЛС : сб. науч. тр. / ВНИИЖТ. - М. : Транспорт, 1984. - С. 88-94
УДК
Рубрики: Метрополитены
   Метрополітени

Кл.слова (ненормовані):
автоматическое управление движением поездов -- автоматичне керування рухом поїздів -- пропускная способность -- пропускна здатність

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Щербак, Я. В. (доктор технічних наук; УкрДАЗТ).
    Вибір раціональних режимів ведення поїздів з метою зниження витрат електроенергії на тягу / Я. В. Щербак, В. П. Нерубацький // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2011. - № 5. - С. 16-19 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Подвижной состав

   Залізничний транспорт

   Рухомий склад

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- подвижной состав -- конкурентоспособность -- энергосбережение -- экономия электроэнергии -- энергооптимальные траектории движения -- методы оптимизации управления поездами -- рациональные режимы управления поездами -- автоматизация управления движением поездов -- автоматическое управление движением поездов -- допустимые скорости движения -- моделирование движения поездов -- снижение расходов электроэнергии -- залізничний транспорт -- рухомий склад -- конкурентноспроможність -- енергозбереження -- економія електроенергії -- енергооптимальні траекторії руху -- методи оптимізації керування поїздами -- раціональні режими керування поїздами -- автоматизація керування рухом поїздів -- автоматичне керування рухом поїздів -- допустимі швидкості руху -- моделювання руху поїздів -- зниження витрат електроенергії
Анотація: В даній статті сформульовано загальне оптимізаційне завдання і обгрунтована необхідність розробки ефективного методу розрахунку енергооптимальних траекторій руху поїзда, його чисельної реалізації у вигляді програмного комплексу і методики практичного використання. Алгоритм моделювання керування рухом поїзда, що розглядається в роботі, передбачає виконання графікового часу ходу між окремими пунктами і при цьому забезпечує мінімум витрати енергії на тягу поїзда.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Нерубацький, В. П. (аспірант; УкрДАЗТ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


   
    Выбор между СВТС и ЕТСS на сквозных линиях, пересекающих центры городов // Железные дороги мира. - 2013. - № 2. - С. 50-53
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт зарубіжних країн
   Железнодорожный транспорт зарубежных стран

   Управление движением поездов

   Европа
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт зарубежных стран -- залізничний транспорт зарубіжних країн -- управление движением поездов -- управління рухом поїздів -- пропускная способность -- пропускна здатність -- железнодорожные линии -- залізничні лінії -- пригородные линии -- приміські лінії -- система ETCS -- система СВТС -- автоматическое управление движением поездов -- автоматичне керування рухом поїздів


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)