Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=допустимі швидкості руху<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Щербак, Я. В. (доктор технічних наук; УкрДАЗТ).
    Вибір раціональних режимів ведення поїздів з метою зниження витрат електроенергії на тягу / Я. В. Щербак, В. П. Нерубацький // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2011. - № 5. - С. 16-19 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Подвижной состав

   Залізничний транспорт

   Рухомий склад

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- подвижной состав -- конкурентоспособность -- энергосбережение -- экономия электроэнергии -- энергооптимальные траектории движения -- методы оптимизации управления поездами -- рациональные режимы управления поездами -- автоматизация управления движением поездов -- автоматическое управление движением поездов -- допустимые скорости движения -- моделирование движения поездов -- снижение расходов электроэнергии -- залізничний транспорт -- рухомий склад -- конкурентноспроможність -- енергозбереження -- економія електроенергії -- енергооптимальні траекторії руху -- методи оптимізації керування поїздами -- раціональні режими керування поїздами -- автоматизація керування рухом поїздів -- автоматичне керування рухом поїздів -- допустимі швидкості руху -- моделювання руху поїздів -- зниження витрат електроенергії
Анотація: В даній статті сформульовано загальне оптимізаційне завдання і обгрунтована необхідність розробки ефективного методу розрахунку енергооптимальних траекторій руху поїзда, його чисельної реалізації у вигляді програмного комплексу і методики практичного використання. Алгоритм моделювання керування рухом поїзда, що розглядається в роботі, передбачає виконання графікового часу ходу між окремими пунктами і при цьому забезпечує мінімум витрати енергії на тягу поїзда.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Нерубацький, В. П. (аспірант; УкрДАЗТ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Курган, М. Б.
    Дослідження нерівностей колії в межах залізничних переїздів [Електронний ресурс] / М. Б. Курган, Д. М. Курган, О. Ф. Лужицький // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 5(59). - С. 84-96. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://stp.diit.edu.ua/article/view/55341/51848. - Повний текст. - Режим доступу: http://stp.diit.edu.ua/issue/view/3069. - Зміст
УДК
Рубрики: Залізнична колія
   Железнодорожный путь

Кл.слова (ненормовані):
праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КПБД -- КККГ -- залізнична колія -- железнодорожный путь -- залізничні переїзди -- железнодорожные переезды -- верхня будова колії -- верхнее строение пути -- нерівності колії -- неровности пути -- расчет пути на прочность -- деформации пути -- допустимые скорости движения -- розрахунок колії на міцність -- деформації колії -- допустимі швидкості руху

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Курган, Д. М.; Курган, Д. Н.; Лужицький, О. Ф.; Лужицкий, О. Ф.; Курган, Н. Б.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)