Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=корпоративні бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент).
    Корпоративний бренд: сутність та особливості / О. Зозульов, М. Григораш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 36-42. - Библиогр. в конце ст. - 8 рис., 2 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
корпоративні бренди -- товарні бренди -- порівняльний аналіз -- брендинг -- марочні стратегії -- менеджмент -- корпоративные бренды -- товарные бренды -- сравнительные анализ -- марочные стратегии
Анотація: Сутність корпоративного бренду, визначено його особливості, проведено порівняльний аналіз із товарним брендом.


Дод.точки доступу:
Григораш, Марина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент).
    Ринкові форми торгової марки [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 35-39 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
формування брендів -- бренди компанії -- брендинг -- економічна доцільність -- оцінювання -- товарні бренди -- корпоративні бренди -- конкурентні переваги -- формирование брендов -- бренды компаний -- экономическая целесообразность -- оценивание -- товарные бренды -- корпоративные бренды -- конкурентные преимущества
Анотація: Присвячена питанням формування бренду компанії, визначення їхньої економічної доцільності. Надано детальну характеристику товарного бренду, його специфіку та економічну сутність.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)