Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=психологічна теорія<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
М'ясоїд, П. А.
С.Л.Рубінштейн і В.А.Роменець: теоретизування і теми творчого діалогу / П. А. М'ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 75-89. - Бібліографія : С.88-89 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
вчинок
--
деятельностный подход
--
діяльнісний підхід
--
история психологии
--
історія психології
--
людина як об'єкт психології
--
методология психологии
--
методологія психології
--
основна проблема психології
--
основная проблема психологии
--
персоналии психологов
--
персоналії психологів
--
поступок
--
психологическая теория
--
психологическое познание
--
психология личности
--
психологічна
теорія
--
психологічне пізнання
--
психологія особистості
--
человек как объект психологии
Анотація:
В статті досліджується творчість С.Л.Рубінштейна, аналізуються теми творчого діалога, який веде з цим вченим В.А.Роменець. Психологія - триваюча практика людського самопізнання, яку здійснюють учені, що переймаються її метою, сенсом, мірою відповідаль ності. Фундаментальну проблему психології розв'язано у формі протиставлень "внутрішнє - зовнішнє", "індивідуальне - соціальне", "людина - світ". Автор наступного кроку вступає у творчій діалог з попередником і, навіть заперечуучи його пошуки, рухаєтьс я у визначеному цією проблемою напрямку. Автор теорії психології заявляє себе суб'єктом історії цієї дисципліни, уособлює намагання людини пізнати саму себе. На зміну дуалістичній приходить моністична гносеологія, на зміну класичній - некласична, а потім і постнекласична психологія.
Дод.точки доступу:
Роменец, Владимир Андреевич \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович \о нем\; Рубинштейн, Сергей Леонидович (1889-1960) \о нем\; Рубінштейн, Сергій Леонідович \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Татенко, В. О.
Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 14-21. - Бібліографія : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.9
ББК
88.3
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
методы психологии
--
методи психології
--
методологический подход
--
методология психологии
--
методологічний підхід
--
методологія психології
--
предмет психологии
--
предмет психології
--
психологическая наука
--
психологическая рефлексия
--
психологическая теория
--
психологічна
наука
--
психологічна
рефлексія
--
психологічна
теорія
--
современная психология
--
сучасна психологія
--
теоретическая психология
Анотація:
Порушено питання потреби та можливості формування й розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним із варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має здаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки.
Знайти схожі
>
3.
Дєордіца, Таяна-Лідія
(доктор педагогічних наук; президент благодійного фонду "е-Теrra"; професор кафедри професійної освіти та комп'ютерних технологій).
До проблеми оцінювання результатів учіння / Т. -Л. Дєордіца,> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. -
№ 1
. - С. 44-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
результати учіння
--
оцінювальні засоби
--
критеріальні задачі
--
результаты изучения
--
средства оценивания
--
критериальные задачи
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
навчальні задачі
--
учебные задачи
--
психологічна
теорія
--
психологическая теория
--
навчальні дисципліни
--
учебные дисциплины
--
інформатика
--
информатика
--
алгоритми проектування
--
алгоритмы проектирования
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
Анотація:
Висвітлено ключові положення психологічної теорії навчальних задач. Презентується алгоритм складання системи задач із поступовим уточнюванням результатів учіння на рівні модуля та його тем.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)