Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічна теорія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    М'ясоїд, П. А.
    С.Л.Рубінштейн і В.А.Роменець: теоретизування і теми творчого діалогу / П. А. М'ясоїд // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 75-89. - Бібліографія : С.88-89 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вчинок -- деятельностный подход -- діяльнісний підхід -- история психологии -- історія психології -- людина як об'єкт психології -- методология психологии -- методологія психології -- основна проблема психології -- основная проблема психологии -- персоналии психологов -- персоналії психологів -- поступок -- психологическая теория -- психологическое познание -- психология личности -- психологічна теорія -- психологічне пізнання -- психологія особистості -- человек как объект психологии
Анотація: В статті досліджується творчість С.Л.Рубінштейна, аналізуються теми творчого діалога, який веде з цим вченим В.А.Роменець. Психологія - триваюча практика людського самопізнання, яку здійснюють учені, що переймаються її метою, сенсом, мірою відповідаль ності. Фундаментальну проблему психології розв'язано у формі протиставлень "внутрішнє - зовнішнє", "індивідуальне - соціальне", "людина - світ". Автор наступного кроку вступає у творчій діалог з попередником і, навіть заперечуучи його пошуки, рухаєтьс я у визначеному цією проблемою напрямку. Автор теорії психології заявляє себе суб'єктом історії цієї дисципліни, уособлює намагання людини пізнати саму себе. На зміну дуалістичній приходить моністична гносеологія, на зміну класичній - некласична, а потім і постнекласична психологія.


Дод.точки доступу:
Роменец, Владимир Андреевич \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович \о нем\; Рубинштейн, Сергей Леонидович (1889-1960) \о нем\; Рубінштейн, Сергій Леонідович \о нем\

Знайти схожі

2.


    Татенко, В. О.
    Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 14-21. - Бібліографія : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
методы психологии -- методи психології -- методологический подход -- методология психологии -- методологічний підхід -- методологія психології -- предмет психологии -- предмет психології -- психологическая наука -- психологическая рефлексия -- психологическая теория -- психологічна наука -- психологічна рефлексія -- психологічна теорія -- современная психология -- сучасна психологія -- теоретическая психология
Анотація: Порушено питання потреби та можливості формування й розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним із варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має здаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки.


Знайти схожі

3.


    Дєордіца, Таяна-Лідія (доктор педагогічних наук; президент благодійного фонду "е-Теrra"; професор кафедри професійної освіти та комп'ютерних технологій).
    До проблеми оцінювання результатів учіння / Т. -Л. Дєордіца, // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 1. - С. 44-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
результати учіння -- оцінювальні засоби -- критеріальні задачі -- результаты изучения -- средства оценивания -- критериальные задачи -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчальні задачі -- учебные задачи -- психологічна теорія -- психологическая теория -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- інформатика -- информатика -- алгоритми проектування -- алгоритмы проектирования -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Висвітлено ключові положення психологічної теорії навчальних задач. Презентується алгоритм складання системи задач із поступовим уточнюванням результатів учіння на рівні модуля та його тем.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)