Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учебные задачи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Коляда, Ігор (доктор історичних наук).
    Методика організації та проведення уроку-тематичного оцінювання на тему: "Київська Русь у другій половині ХІ - першій половині ХІІ століття" (історія України, 7 клас) [Текст] / І. Коляда // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2011. - № 11-12. - С. 23-25 : ил.
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання Історії, 11-12 стст.
   Методика преподавания истории, 11-12 стст.

   Україна
    Украина

    Київська Русь

    Киевская Русь

Кл.слова (ненормовані):
викладання исторії -- навчальні вправи -- навчальні завдання -- навчальні тести -- плани уроків -- тести для перевірки -- контрольні завдання -- преподавание истории -- учебные упражнения -- учебные задачи -- учебные тесты -- планы уроков -- тесты для проверки -- контрольные задачи -- завдання з історії -- задачи по истории
Анотація: Завдання для перевірки знань учнів з історії Київської Русі ХІ-ХІІ століть.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Щипець, Яна; Павлюченко, Вікторія

Знайти схожі

2.


    Дєордіца, Таяна-Лідія (доктор педагогічних наук; президент благодійного фонду "е-Теrra"; професор кафедри професійної освіти та комп'ютерних технологій).
    До проблеми оцінювання результатів учіння / Т. -Л. Дєордіца, // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 1. - С. 44-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
результати учіння -- оцінювальні засоби -- критеріальні задачі -- результаты изучения -- средства оценивания -- критериальные задачи -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчальні задачі -- учебные задачи -- психологічна теорія -- психологическая теория -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- інформатика -- информатика -- алгоритми проектування -- алгоритмы проектирования -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Висвітлено ключові положення психологічної теорії навчальних задач. Презентується алгоритм складання системи задач із поступовим уточнюванням результатів учіння на рівні модуля та його тем.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)