Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=ресурсно-ориентированные подходы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Пурангі, Мехді Мохаммаді
(здобувач факультету бізнесу та бухгалтерського обліку Університету Малайзії; м.Кула-Лумпур; Малайзія).
Стратегічні альянси малайзійских малих і середніх підприємств, що виходять на світовий ринок : внутрішні і зовнішні перспективи / М. М. Пурангі, Вонг Сек Хін Е.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 407-414 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.292(5МАЛ)-4
Рубрики:
Экономика
Економіка
Организационные формы предприятий
Організаціні форми підприємств
Малайзия
Малайзія
Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность
--
зовнішньоекономічна діяльність
--
малий і середній бізнес
--
малый и средний бизнес
--
ВЭД
--
ЗЕД
--
выбор партнеров
--
вибір партнерів
--
измерение производительности
--
вимір продуктивності
--
малые предприятия
--
малі підприємства
--
правовое регулирование
--
правове регулювання
--
ресурсно
-
ориентированные
подходы
--
ресурсно
-орієнтовані підходи
--
средние предприятия
--
середні підприємства
--
стратегические альянсы
--
стратегічні альянси
Анотація:
Розглянуто концепцію стратегічного альянсу між підприємствами малого і середнього бізнесу в Малайзії, зроблено спробу узагальнити нормативні положення. З технічної точки зору, стратегічний альянс - це системний підхід до обміну ресурсами, розширення можливостей і створення кооперативних і конкурентних переваг. Дослідження засноване на опитуванні директорів 100 малих і середніх підприємств у Селангорі (Малайзія), отримано 60 відповідей з рівнем відгуку 60%. Результати дослідження показали, що при створенні програми стратегічного партнерства перший крок - це вибір потенційного партнера, і цей процес включає розгляд їх у двох вимірах: 1. Ресурси і можливості і 2. Витрати і ризики. Також показано, що для успіху стратегічного альянсу необхідне навчання і обмін знаннями.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Вонг Сек Хін, Едвард (професор кафедри бухгалтерського обліку Університету Малайзії; м.Кула-Лумпур; Малайзія)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)