Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рыночные показатели<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Мамраева, Динара Габитовна (доцент кафедры маркетинга Карагандинского государственного университета имени академика Э.А.Букетова; Республика Казахстан; кандидат экономических наук).
    Рынок интеллектуальной промышленной собственности в Республике Казахстан : состояние и тенденции развития / Д. Г. Мамраева, Л. В. Ташенова // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 404-413 : граф., табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.497(5КАЗ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика науки

   Економіка науки

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
изобретательская активность -- винахідницька активність -- изобретения -- винаходи -- инновации -- інновації -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- интеллектуальная промышленная собственность -- інтелектуальна промислова власність -- лицензионные договоры -- ліцензійні договори -- патенты -- патенти -- региональная дифференциация -- регіональна диференціація -- рыночные показатели -- ринкові показники -- товарные знаки -- товарні знаки -- інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- промислова власність -- промышленная собственность
Анотація: Рассматривается экономическое содержание понятий "интеллектуальная собственность" и "промышленная собственность". Раскрываются некоторые аспекты рынка интеллектуальной промышленной собственности в Республике Казахстан. В частности, проводится анализ основных показателей изучаемого рынка, исследуется региональная дифференциация. Показаны результаты экспертного опроса патентных поверенных, направленного на выявление основных проблем функционирования изобретательской деятельности. Разработаны рекомендации, ориентированные на активизацию инновационной активности в Казахстане.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ташенова, Лариса Владимировна (преподаватель кафедры маркетинга Карагандинского государственного университета имени академика Э.А.Букетова; Республика Казахстан)

Знайти схожі

2.


    Бакалі, Лаура (старший викладач кафедри управліннята економіки машинобудування Технічного університету м.Клуж-Напока; Румунія; PhD (Управління у сфері машинобудування)).
    Аналіз важливості показників ринкової діяльності для лідерів національного рейтингу Румунії / Л. Бакалі, А. М. Сава // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 236-245 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.053(4РУМ)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика развивающихся стран, 2010 г.

   Економа країн, що розвиваються, 2010 р.

   Румыния
    Румунія

Кл.слова (ненормовані):
мирохозяйственные связи -- світогосподарські зв'язки -- мировое хозяйство -- світове господарство -- национальные рейтинги -- національні рейтинги -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- рыночная деятельность -- ринкова діяльність -- рыночные показатели -- ринкові показники -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Визначено важливість певних ринкових показників в контексті аналізу глобальної ринкової діяльності для фірм, що входять в національний рейтинг найкращих компаній Румунії 2010 р., розроблений Торговельно-промисловою палатою країни.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Сава, Адріана Мірела (старший викладач кафедри управління економічного аналізу Технічного університету м.Клуж-Напока; Румунія; PhD (Управління в галузі машинобудування)); Торгово-промышленная палата Румынии \о ней\Торгово-промислова палата Румунії \о нем\

Знайти схожі

3.


    Сава, Адріана Мірела (старший викладач кафедри управління економічного аналізу Технічного університету м.Клуж-Напока; Румунія; PhD (Управління в галузі машинобудування)).
    Значення ринкових показників для фірми із топу національного рейтингу Румунії / А. М. Сава, Л. Бакалі // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 472-479 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4РУМ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия, 2010 г.

   Економіка підприємства, 2010 р.

   Румыния
    Румунія

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая продуктивность -- маркетингова продуктивність -- маркетингова діяльність -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- рыночная успешность предприятий -- ринкова успішність підприємств -- рыночные показатели -- ринкові показники -- экономика фирмы -- економіка фірми -- економіка підприємств -- экономика предприятий
Анотація: У зв'язку із збільшенням уваги до оцінки маркетингової продуктивності як з боку науковців, так і підприємців, ця статті визначає деякі питання щодо значення, яке надається показникам ринкової успішності фірм, включених в топ національного рейтингу Румунії (рейтинг розроблено Торговельно-промисловою палатою Румунії, видання 2010 року)

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бакалі, Лаура (старший викладач кафедри управліннята економіки машинобудування Технічного університету м.Клуж-Напока; Румунія; PhD (Управління у сфері машинобудування)); Национальный рейтинг Румынии \о произв.\Торгово-промышленная палата Румынии \о ней\

Знайти схожі

4.


    Цой, Йонг-Рок (професор кафедри міжнародної торгівлі Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея; PhD (економіка)).
    "Зелений" маркетинг, управління "зеленим" ланцюжком постачань і бізнес-показники : (на прикладі Китаю) / Й. -Р. Цой, Н. Чанг, С. Чанг // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 427-437 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Логистика

   Логістика

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- внешний маркетинг -- зовнішній маркетинг -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- зеленый маркетинг -- зелений маркетинг -- зеленое управление -- зелене управління -- маркетинговые мероприятия -- маркетингові заходи -- моделирование структурными уравнениями -- моделювання структурними рівняннями -- рыночные показатели -- ринкові показники -- SEM -- цепочки поставок -- ланцюжки постачань -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Досліджено проблему взаємозв'язку "зеленого" маркетингу, управління "зеленим" ланцюжком постачань, "зеленого" брендингу та ринкових показників у галузі логістики у Китаї. Отримані результати показують, що "зелений" внутрішній маркетинг має прямий вплив на управління "зеленим" ланцюжком постачань (GSCM). У той же час він не має прямої кореляції з показниками "зеленого" брендингу а також із іншими ринковими показниками. З іншого боку, "зелений" зовнішній маркетинг прямо впливає на показники "зеленого" брендингу і ринкові показники, але не на GSCM. У випадку із GSCM відсутня ланка між внутрішнім та зовнішнім маркетингом. Відповідно, різнорідні маркетингові заходи мають бути інтегровані таким чином, щоб забезпечити стійкість, а также передбачити ефективне посередництво у вигляді GSCM і "зеленого" іміджу бренду.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чанг, Нінг (аспірант Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея); Чанг, Су (магістарнт Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)