Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=стратегии продвижения продукции<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Савельєв, В. В.
    Роль та місце стратегії просування у зовнішньоекономічній діяльності підприємств / В. В. Савельєв // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 10. - С. 11-13 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.5
Рубрики: Економіка
   Світова економіка

   Міжнародні економічні відносини

   Экономика

   Мировая экономика

   Международные экономические отношения

Кл.слова (ненормовані):
міжнародна економіка -- зовнішноекономічні зв'язки -- просування продукції -- конкурентоспроможність підприємств -- стратегії просування продукції -- зовнішні ринки -- закордонний досвід -- международная экономика -- внешнеэкономические связи -- продвижение продукции -- конкурентоспособность предприятий -- стратегии продвижения продукции -- внешние рынки -- зарубежный опыт
Анотація: Зроблено спробу виділення специфіки стратегій просування на зовнішні ринки, а також визначення алгоритму її розробки.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (20.01.2009р. Інв.2161ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)