Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>U=339.138:161.114(477)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Гуржій, Н. М.
    Інструменти і категорії концепції управління стратегічним маркетингом / Н. М. Гуржій // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 80-85
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- перспективи розвитку підприємства -- перспективы развития предприятия -- довгострокові перспективи -- долгосрочные перспективы -- насичені ринки -- насыщенные рынки -- проблемно-функціональні блоки маркетингу-мікс -- проблемно-функциональные блоки маркетинга-микс


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)