Кожуховська, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент).
    Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь / Людмила Кожуховська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 39-42. - Бібліографія : С.42 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогическая практика -- педагогічна практика -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- профессиональные умения -- самоанализ -- самоанализ урока -- самоаналіз -- самоаналіз уроку -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- урок украинского языка -- урок української мови -- фахові уміння -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь
Анотація: Пропонується ряд методологічних аспектів організації та аналізу уроку під час педагогічної практики у процесі підготовки учителя української мови та літератури.





   
    Пам'яті Тетяни Володимирівни Маслянчук // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 126. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

   Литература украинская

   Література українська

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
филологи -- філологи -- некрологи -- персоналии филологов -- персоналії філологів
Анотація: У некролозі окреслено науковий та життєвий шлях філолога, спеціаліста з текстології Тетяни Маслянчук.


Дод.точки доступу:
Маслянчук, Тетяна Володимирівна \о ней\




    Гнатюк, Мирослава
    Варіативність самовияву: науковий і художній текст Людмили Тарнашинської / Мирослава Гнатюк // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 117-123. - Бібліографія : С.123 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

   Литература украинская

   Література українська

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
интерпретационная модель -- інтерпретаційна модель -- литературное творчество ученых -- филологи -- литературоведческая концептология -- літературна творчість науковців -- філологи -- літературознавча концептологія -- науковий текст -- научный текст -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- украинское литературоведение -- українське літературознавство -- художественный текст -- художній текст
Анотація: Стаття присвячена варіативності самовияву й інтерпретаційним моделям особистісного пошуку в структурі наукового та художнього тексту Людмили Тарнашинської. Аналізуються дві книжки авторки - "Презумпція доцільності: Абрис сучасної літературознавчої кон цептології" та "Парасоля на кожен дощ. Новелли, оповідання, маленькі повісті".


Дод.точки доступу:
Тарнашинська, Людмила \о ней\




    Клейменова, Тетяна (викладач Глухівського державного педагогічного університету імені О. Довженка).
    Формування національно-мовної особистості майбутнього вчителя-словесника : на матеріалі дисципліни "Історія української літератури" / Тетяна Клейменова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 46-48. - Бібліографія : С.48 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
история украинской литературы -- історія української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- национально-языковая личность -- національно-мовна особистість -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- подготовка учителей-словесников -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури
Анотація: Мета статті полягає у розкритті специфіки формування національно-мовної особистості студента-філолога під час вивчення навчальної дисципліни "Історія української літератури".





    Руденко, Вікторія (викладач Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького).
    Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів / Вікторія Руденко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 40-44. - Бібліографія : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- игровое проектирование -- игровые методы обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы -- ігрове проектування -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- технологии образования -- технології освіти
Анотація: Вивчаються інтерактивні технології навчання у формування професійно-комунікативної компетенції майбутніх філологів; звертається увага на специфіку ігрового проектування і технології дискусії.





    Симоненко, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри Черкаського національного університету).
    Педагогічні умови організації науково-дослідницької роботи студентів-філологів у ВНЗ / Тетяна Симоненко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 37-39. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі вміння -- исследовательские умения -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- науково-дослідна діяльність у вищій школі -- научно-исследовательская работа в высшей школе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: У статті розглядається питання про конкретизацію основних педагогічних умов ефективної організації науково-дослідницької роботи студентів-філологів.





    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор; Київ).
    Мовнокомунікативна особистість студента-філолога у сучасній освітній парадигмі / Олена Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 10. - С. 43-45. - Бібліографія : С.45 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетенция -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовна особистість -- мовнокомунікативна компетенція -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- филологическое образование -- філологічна освіта -- языковая компетенция -- языковая личность
Анотація: Розглянуто таку важливу проблему сучасної філологічної освіти, як формування мовнокомунікативної компетенції та мовнокомунікативної особистості майбутніх вичтелів-філологів. Пропонуються деякі методи вдосконалення філологічної освіти.





    Дмитрієв, В.
    Невідомий Чижевський: прозріння і відкриття / В. Дмитрієв // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 130-132. - Библиогр. в конце ст.
Рец. на Янцен В. В. Неизвестный Чижевский. Обзор неопубликованных трудов / В. В. Янцен. - СПб.: Издательство РХГА, 2008. - 162 с.
УДК
ББК 87.3(2)
Рубрики: Філософія
   Філософія Росії і СРСР

   Философия

   Философия России и СССР

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
рецензії на книги -- філософи -- філологи-славісти -- наукові праці -- біографії вчених -- творча спадщина -- рецензии на книги -- философы -- филологи-слависты -- научные труды -- биографии ученых -- творческое наследие
Анотація: В рецензованому виданні окреслено життєвий і творчій шлях талановитого вченого Д. Чижевського. Поєднані висока інформативність та досконалий стиль мовних засобів.


Дод.точки доступу:
Чижевський, Дмитро Іванович (філософ; філолог-славіст ; 1894-1977 рр.) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Василенко, Марина (кандидат педагогічних наук; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького).
    Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 46-50. - Бібліографія : С.50 : 50 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовленнєва діяльність учнів -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- речевая деятельность -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті розглядається система роботи з формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації". Пропонуються основні види робіт, що сприяють засвоєнню знань і формують професійно-комунікативні в міння протягом усього навчання.





    Кухарчук, Ірина (старший викладач Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка).
    Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів (на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення") / І. Кухарчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 42-46. - Бібліографія : С.46 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
групова навчальна діяльність -- групповая учебная деятельность -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- навчання синтаксису -- обучение синтаксису -- односкладні речення -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- предложения односоставные -- синтаксис украинского языка -- синтаксис української мови -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті розглядаються особливості організації групової навчальної діяльності студентів філологічних факультетів під час вивчення теми "Односкладні речення".





    Погрібний, Ігор (кандидат філологічних наук; доцент; директор Навчально-наукового інституту української філології та соціальних комунікацій).
    Традиції підготовки вчителів української мови і літератури / І. Погрібний // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 25-28 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- подготовка учителей -- вчителі української мови -- учителя украинского языка -- філологи-україністи -- филологи-украинисты -- лінгвістичні дослідження -- лингвинистические исследования -- науково-дослідна робота -- научно-исследовательская работа -- учбовий процес -- учебный процесс
Анотація: Розглядаються концептуальні засади професійної підготовки ННІ української філології та соціальних комунікацій філологів-україністів, яка передбачає глибоке вивчення рідної мови, формування національної свідомості, виховання духовно багатої мовної особистості. Висвітлено історію становлення і розвитку інституту, головні напрями наукових досліджень кафедр, творчу наукову та громадську діяльність викладачів.


Дод.точки доступу:
Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Тихолаз, Богдан.
    Таємниці Франкової величі : секрети універсалізма / Б. Тихолаз // Дивослово. - 2011. - № 10. - С. 44-48
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
франкознавство -- творчій універсалізм -- творческий универсализм -- поети -- філологи -- филологи -- письменники -- філософи


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (поет; письменник; літературознавець; перекладач) \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Свиридюк, В. П.
    Навчання писемного мовлення студентів-філологів за допомогою інтерактивних вправ в Інтернеті (на матеріалі німецької мови) / В. П. Свиридюк // Іноземні мови. - 2009. - № 1. - С. 43-47 : табл.
УДК
Рубрики: Іноземні мови
   Иностранные языки

Кл.слова (ненормовані):
иностранные языки -- немецкий язык -- писемне мовлення -- письменная речь -- інтерактивні вправи -- интерактивные упражнения -- іноземні мови -- німецька мова -- студенты-филологи -- студенти-філологи


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)




    Гордєєва, А. Й.
    Способи мотивації комунікативної діяльності майбутніх філологів у процесі формування англомовної граматичної компетенції / А. Й. Гордєєва // Іноземні мови. - 2011. - № 2. - С. 16-21 : табл.
УДК
Рубрики: Иностранные языки
   Іноземні мови

Кл.слова (ненормовані):
иностранные языки -- іноземні мови -- грамматическая компетенция -- граматична компетенція -- коммуникативная деятельность -- комунікативна діяльність -- будущие филологи -- майбутні філологи -- грамматические игры -- граматичні ігри


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)




    Ольховская, А. С.
    Формування у майбутніх філологів навичок передачі імплікатур означеності/неозначеності при перекладі з аркуша з української мови на англійську / А. С. Ольховская // Іноземні мови. - 2012. - № 1. - С. 32-40 : табл., рис.
УДК
Рубрики: Иностранные языки
   Іноземні мови

   Перевод

   Переклад

Кл.слова (ненормовані):
иностранные языки -- іноземні мови -- перевод с листа -- переклад з аркуша -- импликатуры определенности -- імплікатури означеності -- импликатуры неопределености -- імплікатури неозначеності -- будущие филологи -- майбутні філологи


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)




    Гордєєва, А. Й.
    Ділова гра як спосіб мотивації комунікативної діяльності майбутнх філологів у процесі формування англомовної граматичної компетенції / А. Й. Гордєєва // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 53-56
УДК
Рубрики: Иностранные языки
   Іноземні мови

   Английский язык

   Англійська мова

Кл.слова (ненормовані):
иностранные языки -- іноземні мови -- английский язык -- англійська мова -- будущие филологи -- майбутні філологи -- деловая игра -- ділова гра -- граматична компетенція -- граммматическая компетенция -- комунікативна діяльність -- коммуникативная деятельность


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)




    Кожедуб, Л. Г.
    Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 32-36. - Література : С.36 : 10 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- интерпретация художественного текста -- інтерпретація художнього тексту -- коммуникативная компетенция -- читательская компетенция -- комунікативна компетенція -- лингвостилистический анализ текста -- лінгвостилістичний аналіз -- навчання читанню -- обучение чтению -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- филологическое образование -- філологічна освіта -- читання -- читательская рецепция -- читательские умения -- читательское восприятие -- читацька компетенція -- читацьке сприйняття -- читацькі вміння -- чтение
Анотація: Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація художнього тексту сприяє поглибленому вивченню художнього твору та є однією з умов формування комунікативної та читацької компетенції в процесі підготовки майбутніх філологів.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Овсієнко, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент).
    Особливості поетапного навчання лінгвістики тексту філологічних спеціальностей на засадах компетентнісного підходу / Л. Овсієнко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 3. - С. 41-46. - Література : С.46 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетентністне навчання -- компетентносный подход -- компетентносный подход к обучению -- лингвистика текста -- лингводидактика -- лінгвістика тексту -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Робиться спроба визначити особливості навчання лінгвістики тексту студентів філологічних спеціальностей ВНЗ.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2014_3\8.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Микитюк, Володимир (доцент Львівського національного університету ім.І.Франка).
    "Майже всі викладачі-філологи університету є моїми учнями" [Текст] : До 90-річчя від дня народження Івана Денисюка / В. Микитюк // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 11. - С. 54-59 : портр. - Бібліогр.: с. 59. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4 укр)
Рубрики: Українська література
   Украинская литература

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
літературознавці України -- литературоведы Украины -- литературоведческая деятельность -- літературознавча діяльність -- педагоги України -- педагогічна діяльність -- педпгогическая деятельность -- викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- біографії літературознавців -- биографии литературоведов -- біографії педагогів -- биографии педагогов -- менторські стратегії -- менторские стратегии
Анотація: Огляд широкої педагогічної діяльності літературознавця І. Денисюка.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_11\10.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Денисюк, Іван Овксентійович (літературознавець; педагог) \про нього\




    Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем коммунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- навчання студентів-філологів -- обучение студентов-филологов -- діяльнісний підхід в навчанні -- деятельностный подход в обучении -- комунікативна діяльність -- коммуникативная деятельность -- способи комунікативної діяльності -- способы коммуникативной деятельности -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- рівні комунікативних здібностей -- уровни коммуникативных способностей -- творчий рівень -- творческий уровень -- продуктивний рівень -- продуктивный уровень -- достатній рівень -- достаточный уровень -- приклади комунікативних завдань -- примеры коммуникативных занятий -- майбутні вчителі іноземної мови -- будущие учителя иностранных языков -- проектувальні способи комунікативної діяльності -- способы проектирования в коммуникативной деятельности -- розподіл студентів за типологічними групами -- распределение студентов по типологическим группам -- власна комунікативна активність -- собственная коммуникативная активность
Анотація: Розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.


Дод.точки доступу:
Трубачова, Дар'я (старший викладач Інституту іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова)