Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Статті, доповіді, тези (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ НАДЕЖНОСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
658.5.015.14:656.222.3(043.3)
Б 89


    Брусенцов, О. В.
    Контроль рівня працездатності залізничних операторів як ергономічний засіб зниження виробничих ризиків [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.01.04 / О. В. Брусенцов ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2016. - 522 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

   Ергономіка

   Эргономика

Кл.слова (ненормовані):
ВИРОБНИЧІ РИЗИКИ -- ПРОИЗВОДСТВЕННЫЙ РИСК -- ЗАЛІЗНИЧНІ ОПЕРАТОРИ -- ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ ОПЕРАТОРЫ -- ПРОФЕСІЙНА НАДІЙНІСТЬ -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ НАДЕЖНОСТЬ -- КОНТРОЛЬ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ -- КОНТРОЛЬ РАБОТОСПОСОБНОСТИ -- АДАПТАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- АДАПТАЦИОННЫЙ ПОТЕНЦИАЛ -- АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
Анотація: У дисертаційній роботі вирішено науково-прикладну задачу вдосконалення ергономічного забезпечення залізничного транспорту з метою зниження виробничих ризиків шляхом контролю трендової частини рівня працездатності залізничних операторів, як елемента ризик-управління. Визначено аналітичну залежність рівня професійної надійності залізничних операторів від показників, що входять у трендову частину рівня працездатності, а саме адаптаційного потенціалу та біологічного віку. Експериментально доведено, що адаптаційний потенціал має зв’язки з особистісними особливостями, які мають гендерні відмінності. Визначено, що введення контролю трендової частини рівня працездатності дозволяє знизити рівень виробничих ризиків на залізничному транспорті. Для цього удосконалено метод кількісної оцінки цієї складової шляхом застосування кластерного аналізу та методу головних компонент на основі реального масиву даних, отриманих при обстеженні діючих операторів, дає змогу проводити інтегральну оцінку рівня працездатності залізничних операторів на підставі врахування їх біологічного віку та адаптаційного потенціалу.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова (Харків)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)