Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=РЕЖИМЫ УПРАВЛЕНИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
629.4.016/.018(043.3)
М 33


    Матвієнко, С. А.
    Підвищення ефективності визначення характеристик тяги поїздів на підставі даних дослідних поїздок [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.07 / С. А. Матвієнко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Електрон. текстові дан. - Сєвєродонецьк : Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2015. - 503 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Подвижной состав
   Рухомий склад

Кл.слова (ненормовані):
ТЯГА ПОЇЗДІВ -- ТЯГА ПОЕЗДОВ -- ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ -- ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ -- ЛОКОМОТИВ -- ДОСЛІДНІ ПОЇЗДКИ -- ОПЫТНЫЕ ПОЕЗДКИ -- МОДЕЛЮВАННЯ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ -- РЕЖИМИ КЕРУВАННЯ -- РЕЖИМЫ УПРАВЛЕНИЯ -- АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
Анотація: Дисертація присвячена вирішенню науково-практичного завдання, яке полягає в підвищенні ефективності визначення експлуатаційних характеристик та норм тяги поїздів шляхом доповнення натурних випробувань обчислювальними експериментами на ЕОМ. Адекватність розрахункової моделі до конкретних експлуатаційних умов досягається коригуванням її складових характеристик за допомогою поправочних коефіцієнтів. З цією метою було обґрунтовано принцип коригування окремих характеристик моделі, визначено основні параметри її чисельної реалізації, обрано критерії та метод оптимізації режимів керування, а також розроблено алгоритми відповідних процедур. На підставі результатів обчислювальних експериментів та порівняння їх із даними натурних дослідних поїздок вдалося підтвердити очікуване підвищення точності модельних розрахунків за пропонованим принципом. Наведено приклади визначення основних характеристик тяги поїздів, таких як критична маса складу, графік руху та режими керування рухом поїзда, витрати паливно-енергетичних ресурсів. Досліджено стійкість отриманих показників при зміні технічного стану локомотива та параметрів складу поїзда. Впроваджені результати роботи підвищують ефективність визначення характеристик тяги поїздів, покращують якісний рівень випробувань локомотивів під час дослідних поїздок, а також сприяють підвищенню енергетичної ефективність локомотивів в експлуатації.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля (Сєвєродонецьк)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)