Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (13)Статті, доповіді, тези (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова стратегія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   656.2
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Маркетинг пассажирских перевозок [Электронный ресурс] : учеб. пособие; электрон. изд. комбинированного использ. на CD-ROM / И. М. Аксенов ; Хмельниц. кооп. торг.-экон. ин-т. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Основа, 2016. - 213 с., 1,83 МБ. - Загл. с этикетки диска. - Электрон. версия печ. публикации . - Библиогр.: с. 210-212. - ISBN 978-966-699-871-5 : 30.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Пассажирские перевозки
   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ЭЛЕКТРОННЫЙ РЕСУРС -- ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- рынок транспортных услуг -- ринок транспортних послуг -- транспортные маркетинговые коммуникации -- транспортні маркетингові комунікації -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- удержание покупателей -- утримання покупців -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ

Перейти к внешнему ресурсу: Для доступу до повного тексту потрібна авторизація

Дод.точки доступу:
Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Примірників всього: 1
ЧЗНЛ (1)
Свободны: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі

2.
   796
   П 49


    Полінкевич, О. М.
    Маркетинг туризму та готельно-ресторанної справи [Електронний ресурс] : навч. посібник / О. М. Полінкевич. - Електрон. текстові дан. - Луцьк : Луцький національний технічний університет, 2022. - 10.63 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-672-250-2 : 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Туризм
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
навчальний посібник -- туризм -- туристська дестинація -- готельно-ресторанна справа -- унікальна торгівельна пропозиція -- маркетинг -- конкурентоспроможність -- цінова політика -- маркетингова стратегія

Перейти к внешнему ресурсу: В репозитарії:ЛНТУ
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)