Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>U=629.4.018/.086(043.3)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
629.4.018/.086(043.3)
М 81


    Мостович, А. В.
    Удосконалення методів і засобів експериментальної оцінки показників безпеки руху та плавності ходу залізничного рухомого складу [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.07 / А. В. Мостович ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Електрон. текстові дан. - Сєвєродонецьк, 2016. - 731 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Рухомий склад
   Подвижной состав

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ПОКАЗНИКИ БЕЗПЕКИ РУХУ -- ПОКАЗАТЕЛИ БЕЗОПАСНОСТИ ДВИЖЕНИЯ -- ПЛАВНІСТЬ ХОДУ -- ПЛАВНОСТЬ ХОДА -- ВЗАЄМОДІЯ КОЛІЇ І РУХОМОГО СКЛАДУ -- ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ ПУТИ И ПОДВИЖНОГО СОСТАВА -- ВИМІРЮВАЛЬНІ КОЛІСНІ ПАРИ -- ИЗМЕРИТЕЛЬНЫЕ КОЛЕСНЫЕ ПАРЫ -- МОБІЛЬНІ ЗАСОБИ ВИПРОБУВАНЬ -- МОБИЛЬНЫЕ СРЕДСТВА ИСПЫТАНИЙ -- КОНТРОЛЬНІ ВИПРОБУВАННЯ -- КОНТРОЛЬНЫЕ ИСПЫТАНИЯ
Анотація: Дисертаційну роботу присвячено вирішенню актуальної науково-практичної задачі щодо удосконалення методів та засобів експериментальної оцінки показників безпеки руху та плавності ходу залізничного рухомого складу шляхом поліпшення методологічного забезпечення та інструментальних засобів випробувань. За результатами проведених теоретичних та експериментальних досліджень напружено-деформованого стану стандартного вагонного колеса встановлено залежності виникнення на диску зон напружень від почергової дії вертикального та горизонтального силового навантаження, що забезпечило вибір раціональної схеми розміщення тензорезисторів на диску колеса для прямого вимірювання сил взаємодії колісних пар з рейками. Обґрунтовано загальні вимоги до системи безпосереднього вимірювання сил взаємодії колісних пар з рейками. Розроблено загальні вимоги до програмно-апаратного комплексу для визначення динамічної навантаженості ходових частин в умовах експлуатації рухомого складу. Запропоновано процедуру поглибленої обробки результатів динамічних випробувань рейкових транспортних засобів, яка полягає в проведенні кореляційного й спектрального аналізу прискорень основних елементів конструкції рухомого складу.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)