Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кривошеїн, В. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.


    Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
    Імідж міста: соціально-політичний вимір / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 76-82. - Література : С.80-82 : 31 назва
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
бренд города -- бренд міста -- городская идентичность -- имидж города -- імідж міста -- міська ідентичність -- социально-политическое измерение -- социология города -- соціально-політичний вимір -- соціологія міста -- формирование имиджа -- формування іміджу
Анотація: Стосовно міста імідж доцільно розглядати як нематеріальний актив відповідної території, що сприяє разом з іншими ресурсами забезпеченню стійкого розвитку даної самоврядної території. Визначено, що всі визначення поняття "імідж міста" можна розділити н а дві групи в залежності від ступеня участі в його формуванні представників міської влади: природно сформований імідж території та штучно сформований імідж території. Доведено, що сприятливий імідж міста безпосередньо впливає на підвищення його конкур ентоспроможності, тому формування іміджу є не менш важливим аспектом діяльності адміністрації, ніж реальна політика. Проведено демаркацію понять "імідж міста" і "бренд міста". Бренд міста визначається як сукупність унікальних конкурентних переваг відп овідного міста у середовищі конкурентів, репрезентованих системою яскравих і позитивних символів, сигналів, ідей, асоціацій, які найкраще передають зміст, красу, конкурентні переваги й унікальність міста.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Іваненко, В. В.
    Історія Влади чи влада Історії? (Рец. на кн.: Историк и Влада / отв ред. В. Смолий : творч. рук. проекта И. Колесник. - К. : Ин-т истории Украины НАНУ, 2016. - 543 с. : рецензия / В. В. Іваненко, В. В. Кривошеїн // Грані. - 2017. - № 5. - С. 67-70. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Историк и Влада / отв ред. В. Смолий; творч. рук. проекта И. Колесник. - К. : Ин-т истории Украины НАНУ, 2016. - 543 с.
УДК
Рубрики: История
   Історія

Кл.слова (ненормовані):
историография -- историческая наука -- історична наука -- історіографія -- наука и власть -- наука і влада -- рецензии на книги -- рецензии на монографии -- рецензії на книги -- рецензії на монографії -- украинская историческая наука -- українська історична наука -- учений і влада -- ученый и власть


Дод.точки доступу:
Кривошеїн, В. В. (доктор політичних наук; завідувач кафедри Дніпропетровського національного університету ім.О.Гончара)

Знайти схожі

3.


    Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровсьний національний університет ім. Олеся Гончара).
    Виборча фреквенція як індикатор політичної активності / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 8. - С. 141-148. - Література : С.147-148 : 25 назв
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
вибори -- виборча фреквенція -- выборы -- голосование -- голосування -- електоральна активність -- електоральна поведінка -- електоральна соціологія -- избирательная фреквенция -- политическая активность -- политическая деятельность -- политическое участие -- політична активність -- політична діяльність -- політична участь -- теория рационального выбора -- теорія раціонального вибору -- электоральная активность -- электоральная социология -- электоральное поведение
Анотація: Розкривається зміст концепту "виборча фреквенція" (базовий рівень непрофесійної політичної діяльності, що визначає ступінь реального впливу виборців на діяльність суб'єктів політичної влади). Як індикатор політичної активності виборча фреквенція фіксу є участь громадян у голосуванні на виборах як осіб, що володіють активним виборчим правом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Кривошеїн, В. В.
    Дисипація українськиї абітурієнтів у закордонні виші: мотиваційний чинник [Текст] / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2017. - № 1. - С. 5-11. - Література : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
абитуриенты -- абітурієнти -- академическая мобильность -- академічна мобільність -- вибір професії -- вища освіта за кордоном -- выбор профессии -- высшее образование за рубежом -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- навчальна мотивація -- образование за рубежом -- освіта за кордоном -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- социология высшей школы -- социология образования -- соціологія вищої школи -- соціологія освіти -- учебная мотивация -- дисипація українських абітурієнтів
Анотація: Автор визначає мотиви дисипації українських абітурієнтів у польські вузи. Під дисипацією розуміється процес розпорошення чого-небудь. Йдеться про утікання (перетікання) абітурієнтів з українських вузів до закордонних.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
    Загальнотеоретичні засади державного брендингу / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 12. - С. 6-12. - Література : С.10-12 : 25 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
бренд государства -- бренд держави -- брендинг государства -- брендінг держави -- имидж государства -- імідж держави -- образ государства -- образ держави -- политический маркетинг -- політичний маркетинг
Анотація: Розкривається категоріальний зміст державного брендингу, який у змістовному плані розглядається як сукупність знаково-символьних складових, відносно усталених стереотипних іміджів певної країни, а в процесуальному вимірі визначається як діяльність органів державної влади, інших суб'єктів політичного процесу по створенню, управлінню та оцінюванню бренду держави.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Кривошеїн, В. В. (доктор політичних наук; завідувач кафедри Дніпропетровського національного університету ім.О.Гончара).
    Місце культурологічної теорії ризику в структурі соціології ризику / В. В. Кривошеїн // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 3. - С. 119-123. - Література : С.123 : 5 назв
УДК
ББК 60.032
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
естественные опасности -- культурологическая теория риска -- культурологічна теорія ризику -- направления культурологического исследования рисков -- напрями культурологічного дослідження ризиків -- природні небезпеки -- социально-приемлемый риск -- социальные опасности -- социология риска -- соціальні небезпеки -- соціально-приємний ризик -- соціологія ризику -- управление культурными рисками -- управление рисками -- управління культурними ризиками -- управління ризиками
Анотація: Розкривається місце культурологічної теорії ризику в структурі соціології ризику, виокремлено й охарактеризовано три напрямки культурологічних досліджень ризику: розгляд специфіки конкретної культури, виявлення реакції конкретної культури на зміни, ро зробка технологій управління культурними ризиками.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Кривошеїн, В. В. (доктор політичних наук; завідувач кафедри соціології Дніпропетровського національного університету).
    Особливості осмислення впливу мас-медіа на громадську думку / В. В. Кривошеїн // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 8. - С. 90-93. - Література : С.93 : 9 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- громадська думка -- мас-медіа -- масс-медиа -- общественное мнение -- СМИ и общественное мнение -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій -- теория СМИ
Анотація: Розкриваються особливості впливу мас-медіа на громадську думку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
    Політика брендингу і політична самоорганізація територій у міждисциплінарному полі / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 138-141. - Література : С. 141 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 66.09
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
брендинг територій -- брендинг территорий -- политическая география -- политическая самоорганизация -- політична географія -- політична самоорганізація -- региональная политика -- регіональна політика -- рецензия на книгу -- рецензія на книгу -- самоорганизация территорий -- самоорганізація територій
Анотація: Рецензія на книги: Нагорняк Т.Л. Брендинг територій як державна та регіональна політика; Березовський В.П. Політична самоорганізація громад: сутність явища, синергія ефектів, форми прояву.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Березовський, В.П. \о нем\; Нагорняк, Т. Л. (Донецький національний університет; Донецьк) \о нем\; Брендинг територій як державна та регіональна політика \о произв.\; Політична самоорганізація громад: сутність явища, синергія ефектів, форми прояву \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Ключник, Р. М. (студент Дніпропетровського національного університету імені О. Гончара).
    Політична криза в Бельгії та перспективи її вирішення / Р. М. Ключник // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 145-148. - Бібліографія: С. 148 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.3(4/8)
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

   Бельгія
    Бельгия

    Фландрія

    Фландрия

Кл.слова (ненормовані):
политическая ситуация -- политический конфликт -- политический кризис -- політична криза -- політична ситуація -- політичний конфлікт -- територіальне реформування -- территориальное реформирование -- федерализм -- федералізм -- федерация -- федерація
Анотація: Розглянуто політичну кризу в Бельгії, основні чинники її виникнення та розвитку. Подано сценарії подальшого розвитку бельгійського федералізму.


Дод.точки доступу:
Кривошеїн, В.В.

Знайти схожі

10.


    Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара, Дніпро).
    Професору Олександру Сергійовичу Токовенку - 60! [Текст] / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - 8. - С. 205-206. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 66

Кл.слова (ненормовані):
жизненный путь ученого -- життєвий шлях вченого -- науковий шлях вченого -- научный путь ученого -- персоналии политологов -- персоналії політологів -- Политика. Политология -- Політика. Політологія -- Токовенко Олександр Сергійович -- юбилеи ученых -- ювілеї вчених -- ювілеї науковців
Анотація: Нарис життєвого та наукового шляху доктора філософських наук, професора, академіка Української академії політичних наук О. С. Токовенка.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)