Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Максимова, Т. С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


    Чернявська, Є. І.
    Інноваційний маркетинг у системі конкурентоспроможності корпорацій: теоретико-історичний аспект / Є. І. Чернявська // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 267-272
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний маркетинг -- инновациойный маркетинг -- ринкова економіка -- рыночная экономика -- конкурентоспроможність корпораций -- конкурентоспособность корпораций -- інновації -- инновации


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Чуб, Д. В.
    Основні підходи до формування регіональних інноваційних систем / Д. В. Чуб // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 276-280
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
регіональні інноваційні системи -- региональные инновационные системы -- розвиток економіки -- развитие экономики -- національні інноваційні системи -- национальные инновационные системы -- інноваційні процеси -- инновационные процессы


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Скорченко, Ю. А.
    Социокультурные аспекты феномена денег / Ю. А. Скорченко, А. И. Ковшарь // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 248-252
УДК
Рубрики: Финансы
   Фінанси

   Психологія

   Психология

Кл.слова (ненормовані):
деньги -- гроші -- влияние денег на личность -- вплив грошей на особистість -- финансовые факторы -- фінансові фактори -- соціокультурні фактори -- социокультурные факторы -- капиталы -- капітали -- функции денег -- функції грошей


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Ковшарь, А. И.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Солоха, Д. В.
    Стратегія розвитку інноваційного потенціалу регіону / Д. В. Солоха // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 253-259
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Донецкая область
    Донецька область

Кл.слова (ненормовані):
економіко-виробничі структури -- экономико-производственные структуры -- стратегії розвитку -- стратегии развития -- інноваційний потенціал -- инновационный потенциал -- інноваційна діяльність підприємств -- инновационная деятельность предприятий -- предприятия региона -- підприємства регіону


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Шевченко, О. Л.
    Стратегічне управління брендом у маркетинговій діяльності / О. Л. Шевченко // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 291-298
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Економіка

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- брендинг -- бренд-стратегія підприємств -- бренд-стратегия предприятий -- стратегічне управління брендом -- стратегическое управление брендом


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Шумейко, В. М.
    Маркетинговий менеджмент в управлінні вертикально інтегрованими виробничими системами / В. М. Шумейко // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 306-311
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Економіка

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- інтеграційне управління -- интеграционное управление -- ринкова економіка -- рыночная экономика -- виробничі системи -- производственные системы


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Шапран, О. Є.
    Аутсорсинг маркетингу в сучасних умовах: проблеми та перспективи / О. Є. Шапран, Д. О. Корольова, Д. О. Руженко // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 281-286
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг маркетингу -- аутсорсинг маркетинга -- аналітичний аутсорсинг -- аналитический аутсорсинг -- рекламний аутсорсинг -- організація виробництва -- организация производства -- рекламный аутсорсинг


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Корольова, Д. О.; Руженко, Д. О.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Шведун, В. О.
    Підвищення ефективності рекламної діяльності в підприємництві / В. О. Шведун // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 286-291
УДК
Рубрики: Реклама
   Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
ефективність реклами -- эффективность рекламы -- носії реклами -- носители рекламы -- рекламний бюджет -- рекламный бюджет -- економічна ефективність -- экономическая эффективность


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Салогубова, В. М.
    Дослідження динаміки розвитку ринку страхових послуг в Україні / В. М. Салогубова, Г. Ю. Болдишева // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 235-239
УДК
Рубрики: Страхування
   Страхование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
страхові послуги -- страховые услуги -- страхові компанії -- страховые компании -- ринок страхових послуг -- рынок страховых услуг -- угоди страхування -- договоры страхования


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Болдишева, Г. Ю.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Гуржій, Н. М.
    Інструменти і категорії концепції управління стратегічним маркетингом / Н. М. Гуржій // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 80-85
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- перспективи розвитку підприємства -- перспективы развития предприятия -- довгострокові перспективи -- долгосрочные перспективы -- насичені ринки -- насыщенные рынки -- проблемно-функціональні блоки маркетингу-мікс -- проблемно-функциональные блоки маркетинга-микс


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)