Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Бадурович, Марцин
(науковий співробітник; викладач; Інститут інформатики Університету "Політехніка Любельська"; Польща).
Двомірний штрих-код для мобільних приладів / М. Бадурович> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 346-350 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39с-2
Рубрики:
Інформаційні технології в економіці
Информационные технологии в экономике
Кл.слова (ненормовані):
штрих-коди
--
штрих-коды
--
інновації в торгівлі
--
инновации в торговле
--
штрих-коди в торгівлі
--
штрих-коды в торговле
--
інтерактивний маркетинг
--
интерактивный маркетинг
--
маркетингові технології
--
маркетинговые технологии
--
двомірні штрих-коди
--
двухмерные штрих-коды
Анотація:
Показано, що двомірні штрих-коди - це поліграфічне позначення, яке можуть розрізняти мобільні прилади. Такі коди мають велике значення на сучасному етапі розвитку інтерактивного маркетингу.
Знайти схожі
>
2.
65.43в7-5
В 20
Васюткіна, Н. В.
(кандидат економічних наук; доцент. докторант; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна).
Управління комплексом маркетингу підприємств сфери послуг / Н. В. Васюткіна, С. І. Красікова> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. -
№ 12
. - P97-102 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.43в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика сферы услуг
Економіка сфери послуг
Кл.слова (ненормовані):
интерактивный маркетинг
--
інтерактивний маркетинг
--
маркетинг
--
комплекс внутреннего маркетинга
--
комплекс внутрішнього маркетинга
--
внутренний маркетинг
--
внутрішній маркетинг
--
качество услуг
--
якість послуг
--
модель 8Р
--
сервисная сфера
--
сервісна сфера
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
теоретические аспекты
--
теоретичні аспекти
--
терминология
--
термінологія
Анотація:
Досліджено сутність процесу управління комплексом маркетингу, зміст та основні аспекти внутрішнього комплексу маркетингу, проаналізовано основні взаємозв'язки із зовнішнім маркетингом, запропоноване власне бачення щодо взаємодії елементів комплексу маркетингу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Красікова, С.І. (аспірантка; Європйський університет; Україна)
Знайти схожі
>
3.
Сюй, Дзюнь-Лань
(викладач кафедри ресторанного менеджменту Морського технологічного коледжу; м.Тайбей; Тайвань).
Вплив інтерактивного маркетингу на задоволеність клієнтів в галузі кейтерингу / Ц. -Л. Сюй> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 424-431 : табл. схем. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.431в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика общественного питания
Економіка громадського харчування
Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес
--
готельний бізнес
--
интерактивный маркетинг
--
інтерактивний маркетинг
--
маркетинговые стратегии
--
маркетингові стратегії
--
потребительская удовлетворенность
--
споживацька задоволеність
--
теоретические аспекты
--
теоретичні аспекти
--
целевая направленность
--
цільова спрямованість
Анотація:
Розкрито схеми інтерактивного маркетингу із залучення покупців як складного набору прийомів і тактик. Його короткострокова мета - сформувати взаємодію з покупцями, довгострокова - формування довіри і лояльності, що забезпечують повторні покупки. Для збору даних опитано менеджерів і персонал 10 найкращіх готелів, до даних застосовано факторний аналіз, аналіз надійності і регресійний аналіз. Результати показали, що: 1) інтерактивний маркетинг впливає на значення якості продукції в задоволеності клієнтів; 2) інтерактивний маркетинг впливає на значення підготовленості персоналу в задоволеності клієнтів; 3) інтерактивний маркетинг демонструє вплив на значення якості послуг у задоволеності клієнтів; 4) інтерактивний маркетинг позитивно впливає на значення іміджу фірми в задоволеності клієнтів; 5) демографічні змінні істотно впливають на кореляції між інтерактивним маркетингом і задоволеності клієнтів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
4.
Мельник, Т. С.
Развитие интерактивного маркетинга как основа совершенствования процесса предоставления сервисной услуги / Т. С. Мельник, О. В. Христофор> // Проблеми економіки транспорту : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. -
Вип. 10
. - С. 77-92. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступа: http://pte.diit.edu.ua/article/view/55706/51887. - Полный текст. - Режим доступа: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/3401. - Содержание
УДК
658.8
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг услуг
--
маркетинг послуг
--
внешний маркетинг
--
зовнішній маркетинг
--
внутренний маркетинг
--
внутрішній маркетинг
--
интерактивный маркетинг
--
інтерактивний маркетинг
--
управление сервисным персоналом
--
управління сервісним персоналом
--
восстановление услуги
--
відновлення послуги
Перейти к внешнему ресурсу:
Полный текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Содержание
Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)