Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ИНТЕРАКТИВНЫЙ МАРКЕТИНГ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Бадурович, Марцин (науковий співробітник; викладач; Інститут інформатики Університету "Політехніка Любельська"; Польща).
    Двомірний штрих-код для мобільних приладів / М. Бадурович // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 346-350 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-2
Рубрики: Інформаційні технології в економіці
   Информационные технологии в экономике

Кл.слова (ненормовані):
штрих-коди -- штрих-коды -- інновації в торгівлі -- инновации в торговле -- штрих-коди в торгівлі -- штрих-коды в торговле -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- двомірні штрих-коди -- двухмерные штрих-коды
Анотація: Показано, що двомірні штрих-коди - це поліграфічне позначення, яке можуть розрізняти мобільні прилади. Такі коди мають велике значення на сучасному етапі розвитку інтерактивного маркетингу.


Знайти схожі

2.
   65.43в7-5
   В 20


    Васюткіна, Н. В. (кандидат економічних наук; доцент. докторант; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна).
    Управління комплексом маркетингу підприємств сфери послуг / Н. В. Васюткіна, С. І. Красікова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. - № 12. - P97-102 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.43в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сферы услуг

   Економіка сфери послуг

Кл.слова (ненормовані):
интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинг -- комплекс внутреннего маркетинга -- комплекс внутрішнього маркетинга -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- качество услуг -- якість послуг -- модель 8Р -- сервисная сфера -- сервісна сфера -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- терминология -- термінологія
Анотація: Досліджено сутність процесу управління комплексом маркетингу, зміст та основні аспекти внутрішнього комплексу маркетингу, проаналізовано основні взаємозв'язки із зовнішнім маркетингом, запропоноване власне бачення щодо взаємодії елементів комплексу маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Красікова, С.І. (аспірантка; Європйський університет; Україна)

Знайти схожі

3.


    Сюй, Дзюнь-Лань (викладач кафедри ресторанного менеджменту Морського технологічного коледжу; м.Тайбей; Тайвань).
    Вплив інтерактивного маркетингу на задоволеність клієнтів в галузі кейтерингу / Ц. -Л. Сюй // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 424-431 : табл. схем. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- целевая направленность -- цільова спрямованість
Анотація: Розкрито схеми інтерактивного маркетингу із залучення покупців як складного набору прийомів і тактик. Його короткострокова мета - сформувати взаємодію з покупцями, довгострокова - формування довіри і лояльності, що забезпечують повторні покупки. Для збору даних опитано менеджерів і персонал 10 найкращіх готелів, до даних застосовано факторний аналіз, аналіз надійності і регресійний аналіз. Результати показали, що: 1) інтерактивний маркетинг впливає на значення якості продукції в задоволеності клієнтів; 2) інтерактивний маркетинг впливає на значення підготовленості персоналу в задоволеності клієнтів; 3) інтерактивний маркетинг демонструє вплив на значення якості послуг у задоволеності клієнтів; 4) інтерактивний маркетинг позитивно впливає на значення іміджу фірми в задоволеності клієнтів; 5) демографічні змінні істотно впливають на кореляції між інтерактивним маркетингом і задоволеності клієнтів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Мельник, Т. С.
    Развитие интерактивного маркетинга как основа совершенствования процесса предоставления сервисной услуги / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Проблеми економіки транспорту : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. - Вип. 10. - С. 77-92. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступа: http://pte.diit.edu.ua/article/view/55706/51887. - Полный текст. - Режим доступа: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/3401. - Содержание
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- внешний маркетинг -- зовнішній маркетинг -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- управление сервисным персоналом -- управління сервісним персоналом -- восстановление услуги -- відновлення послуги

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Содержание

Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)