Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (16)Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=КОМЕРЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.


    Федоришина, Е.
    Главные логистические тренды 2016-2017. Уходящий год - будущему / Е. Федоришина // Логистика: проблемы и решения. - 2016. - № 5/6. - С. 38-41
УДК
Рубрики: Логистика
   Логістика

   Инновации

   Інновації

Кл.слова (ненормовані):
логистика -- логістика -- инновации -- інновації -- электронная коммерция -- електронна комерція -- BREXIT -- дроны -- дрони -- складська роботизація -- складская роботизация -- автономні системи управління -- автомные системы управления -- автомобильные перевозки -- глобализация сети поставок -- автомобільні перевезення -- глобалізація мережі поставок


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Никишкин, Валерий Викторович (доктор экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия).
    Интегральная оценка юзабилити сайтов [Текст] : на примере ИНТЕРНЕТ-магазинов ювелирных изделий / В. В. Никишкин, М. Дм. Твердохлебова, Т. А. Воронова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 415-420 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(2РОС)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- ИТ -- ІТ -- web-сайты -- web-сайти -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- интегральное оценивание -- інтегральне оцінювання -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- качество web-дизайна -- якість web-дизайну -- контентное структурирование -- контентне структурування -- оценочная методология -- оціночна методологія -- потребительские предпочтения -- споживчі вподобання -- решения о покупке -- рішення про покупку -- сервисные удобства -- сервісні вигоди -- формальная эргономика -- формальна ергономіка -- интернет-магазины -- інтернет-магазини -- электронная коммерция -- електронна комерція -- ювелирные изделия -- ювелірні вироби -- юзабилити -- юзабіліті
Анотація: Исследованы особенности контентной структуры сайтов ИНТЕРНЕТмагазинов, основным видом деятельности которых является торговля ювелирными изделиями. Предложена методика интегральной оценки их юзабилити на основе определения и анализа факторов, играющих существенную роль в процессе принятия решения о покупке представителями целевой аудитории.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Твердохлебова, Мария Дмитриевна (кандидат экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Воронова, Татьяна Александровна (доктор экономических наук; профессор ; декан факультета гостиничной, ресторанной, туристической и спортивной индустрии Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Два Жирафа, росийская ювелирная компания \о ней\

Знайти схожі

3.


    Кобець, Віталій Миколайович (кандидат економічних наук; доцент кафедри інформаційних технологій, управлінської та економічної кібернетики Херсонського державного університету).
    Адаптивний динамічний механізм модифікованого подвійного електронного аукціону [Текст] / В. М. Кобець, В. О. Яценко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 432-445 : табл., граф., іл.,схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42(0)с-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология торговли, 2008-2013 гг.

   Методологія торгівлі, 2008-2013 рр.

Кл.слова (ненормовані):
адаптивные механизмы -- адаптивні механізми -- динамические модели -- динамічні моделі -- математическое моделирование -- математичне моделювання -- модифицированные двойные электронные аукционы -- модифіковані подвійні електронні аукціони -- электронные аукционы -- електронні аукціони -- общественное благосостояние -- суспільний добробут -- эффективность электронной коммерции -- ефективність електронної комерції -- открытые аукционы -- відкриті аукціони -- электронная коммерция -- електронна комерція
Анотація: Досліджено різні формати електронних аукціонів, що змінюють суспільний добробут. Розроблено новий формат аукціону для дослідження його ефективності для правдивих і прихованих типів агентів. Побудована модель адаптивного динамічного механізму для подвійного електронного аукціону показала високу ефективність у показниках суспільного добробуту серед альтернативних форматів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Яценко, Валерія Олександрівна (студент кафедри міжнародної економіки та маркетингу Київського національного університету ім. Тараса Шевченка)

Знайти схожі

4.


    Дрок, П. В. (кандидат історичних наук; старший викладач кафедри документознавства фінансово-гуманітарного факультету Переяслав-Хмельницького ДПУ ім. Г. Сковороди).
    Перспективи розвитку сучасної комп'ютерної графіки [Текст] / П. В. Дрок // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 69-76 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(0)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- компьютерная графика -- комп'ютерна графіка -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинговые концепции -- маркетингові концепції -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- рыночный спрос -- ринковий попит -- технологическая специфика -- технологічна специфіка -- ценообразование -- ціноутворення -- экономическая структура -- економічна структура -- электронная информация -- електронна інформація -- электронная коммерция -- електронна комерція
Анотація: Визначено особливості реалізації вітчизняної інформаційної політики у сфері освіти. Запропоновано пріоритетні напрями удосконалення інформаційного маркетингу на середньострокову перспективу. Інформаційний маркетинг встановлює і постійно підтримує не тільки товарний але й інформаційний обмін між потенційними учасниками ринкових відносин. Потреба в ньому тим вища, чим більше виробників однорідної продулціі протистоїть нужденним у ній суб'єктам. Як правило, ще до заключения угоди, підприємець намагається детально дослідити найменші нюанси споживчих переваг, а покупець, у свою чергу, експлуатаційні й економічні характеристики запропонованих товарів. За допомогою каналів комунікаційних мереж маркетингу відомості про стан попиту і пропозиції стають надбанням обох сторін. Акт купівлі-продажу відбувається лише в тому випадку, якщо продавець і покупець домовляються про взаємовигідні умови контракту. Результат досягнутої угоди - перехід від виробника до споживача права на використання товару в обмін на інший товар або гроші.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

5.


    Голованова, Майя (кандидат технічних наук ; доцент кафедри економіки та маркетингу).
    Динамічне ціноутворення як інструмент задоволення потреб вузьких сегментів ринку [Текст] / М. Голованова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 18-19 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
змінення цін -- управління цінами -- управління прибутком -- е-комерція -- іt-продукти -- рівень попиту -- динамічне ціноутворення -- динамическое ценообразование -- изменение цен -- управление ценами -- управление прибылью -- е-коммерция -- іt-продукты -- уровень спроса
Анотація: Присвячена роз’ясненню поняття "динамічне ціноутворення". Змінення цін, яке враховує час покупки, попит і рентабельність продажів все частіше зустрічається у нашому житті. Правильно пояснивши цільовій аудиторії причини зміни цін, зниження цін можна зробити прибутковим, а підвищення - мінімально болючим.


Знайти схожі

6.


    Кулик, Вікторія Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку і аудиту ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі").
    Розвиток електронного бізнесу в Україні [Текст] / В. А. Кулик // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 168-176 : граф., схем... - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли, 2013-2018 гг.

   Економіка торгівлі, 2013-2018 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
барьеры развития -- бар'єри розвитку -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- интернет-бизнес -- інтернет-бізнес -- електронний бізнес -- электронный бизнес -- интернет-торговля -- інтернет-торгівля -- интернет-экономика -- інтернет-економіка -- информационные технологии в экономике -- інформаційні технології в економіці -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- специализированные предприятия -- спеціалізовані підприємства -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- тенденции развития -- тенденції розвитку -- экономическая динамика -- економічна динаміка -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Оцінено основні показники, що характеризують розвиток електронного бізнесу в Україні, Європі та світі, проведено їх порівняння. Встановлено сильні та слабкі сторони підприємств електронного бізнесу. Розглянуто тенденції розвитку електронного бізнесу в Україні. Визначено бар’єри розвитку електронного бізнесу в Україні та шляхи їх подолання.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

7.
   06
   Л 89


    Berco, A.
    Functionally logistic model of commercial content processing / A. Berco, V. Vysotska, L. Chyrun // Вісник національної академії "Львівська політехніка". - Львів, 2013. - № 777: Комп`ютерні системи проектування. Теорія і практика. - P31-38. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Информационные технологии
   Інформаційні технології

   Торговля

   Торгівля

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- коммерческий контент -- комерційний контент -- логистические модели -- логістичні моделі -- функционально-логистические модели -- функціонально-логістичні моделі -- электронная коммерция -- електронна комерція


Дод.точки доступу:
Vysotska, V.; Chyrun, L.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Говорушко, Т. А. (доктор економічних наук.; професор кафедри фінансів Національного університету харчових технологій; Україна).
    Розвиток електронної комерції в Україні [Текст] / Т. А. Говорушко, І. П. Ситник, К. В. Соловей // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 1. - С. 59-62 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли, 2010-2015 гг.

   Економіка торгівлі, 2010-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕРНЕТ-бизнес -- ІНТЕРНЕТ-бізнес -- ИНТЕРНЕТ-торговля -- ІНТЕРНЕТ-торгівля -- ИНТЕРНЕТ-экономика -- ІНТЕРНЕТ-економіка -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- региональное структурирование -- регіональне структурування -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- экономическая динамика -- економічна динаміка -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронная торговля -- електронна торгівля -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянуто основні сфери застосування електронної комерції та визначені основні учасники електронного ринку. Проаналізовано сучасний стан та виявлено подальші перспективи розвитку електронної комерції в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Ситник, І.П. (кандидат технічних наук; доцент Національного університету харчових технологій; Україна); Соловей, К.В. (студентка; кафедра фінансів Національного університету харчових технологій; Україна)

Знайти схожі

9.


    Пурський, Олег Іванович (доктор фізико-математичних наук ; професор кафедри економічної кібернетики Київського національного торговельно-економічного університету).
    Планування витрат на рекламу і кількість продавців на електронному торговельному ринку [Текст] / О. І. Пурський, Б. В. Гринюк, Д,А. Шестопал // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 407-413. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- ИТ -- ІТ -- производственное планирование -- виробниче планування -- конкурентное равновесие -- конкурентна рівновага -- модель Селопа -- рекламные затраты -- рекламні витрати -- Селопа модель -- социально оптимальное количество продавцов -- соціально оптимальна кількість продавців -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронный торговый рынок -- електронний торговий ринок -- электронная торговля -- електронна торгівля -- интернет-торговля -- інтернет-торгівля
Анотація: Використано класичну модель Селопа із симетричною диференціацією товарів у припущенні, що рекламні витрати є параметром функції споживчої корисності, яка безпосередньо зміщує криву попиту. Показано, що при вільному вході на електронний торговельний ринок прибуток ІНТЕРНЕТ-продавців збільшується пропорційно до кіількості покупців, у той час як витрати на рекіаму збільшуються пропорційно до кубічної залежності від числа покупців. Доведено, що кількість продавців на електронному ринку в конкурентній рівновазі з вільним входом перевищує соціально оптимальну кількість продавців, оскільки витрати кожного з продавців на рекламу в конкурентній рівновазі є нижчими за оптимальний рівень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Гринюк, Богдан (аспірант кафедри економічної кібернетики Київського національного торговельно-економічного університету); Шестопал, Денис Андрійович (доктор фізико-математичних наук ; професор кафедри економічної кібернетики Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

10.


    Маловичко, Світлана Вікторівна (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри маркетингу і менеджменту Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського; м.Кривий Ріг).
    Загальні тенденції та особливості попиту на ринках електронної торгівлі різних країн світу [Текст] / С. В. Маловичко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 48-54 : мапи, табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(0)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров, 2012-2017 гг.

   Торгівля окремими видами товарів, 2012-2017 рр.

   Иран
    Іран

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- ИТ -- ІТ -- развивающиеся страны -- країни, що розвиваються -- развитые страны -- розвинуті країни -- региональные тенденции -- регіональні тенденції -- рыночный спрос -- ринковий попит -- товары -- товари -- услуги -- послуги -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный рынок -- електронний ринок -- інтернет-торгівля -- интернет-торговля
Анотація: Розглянуто особливості попиту на товари та послуги на ринках електронної торгівлі різних регіонів світу. На основі розробленої моделі дослідження особливостей розвитку електронної торгівлі на світовому ринку виявлено її загальні тенденції та особливості формування. Проаналізовано загальні тенденції розвитку електронної торгівлі в розвинутих країнах та країнах, що розвиваються, встановлено відмітні риси.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)