Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ОЦЕНКА ЗНАНИЙ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
30
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
>
1.
Асаул, Анатолій Миколайович
(доктор економічних наук; професор).
Интерактивное тестирование и
оценка знаний
студентов - составная часть компетентностного подхода при подготовке бакалавров / А. Н. Асаул> // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2012. -
№ 4
. - С. 176-179 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
^a378
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Кл.слова (ненормовані):
интерактивное тестирование
--
інтерактивне тестування
--
оценка знаний
--
оцінка знань
--
компетенции выпускников
--
компетенції випускників
--
инновационные технологии в образовании
--
інноваційні технології в освіті
Анотація:
Главной целью инновационных технологий в образовании являеться подготовка человека к жизни в постоянно меняющимся мире. С учётом перехрда к глобальному информативному обществу и повсеместного распространения сети Интернет создание системы интерактивного тестирования и оценки знаний обучающихся в глобальной сети является насущной и актуальной задачей. Создание системы интерактивного тестирования и оценки знаний формирует предметную компетенцию студента, что интегративно способствует формированию образовательной компетенции выпускника.
Утримувачі документа:
Библиотека ИНСО ПГАСА
Знайти схожі
>
2.
Голуб, Ніна
(доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі / Н. Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. -
№ 3
. - С. 2-6. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
ключевые компетентности
--
ключові компетентності
--
контроль знаний
--
оценка знаний
--
контроль знань
--
оцінка знань
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
украинский язык
--
українська мова
--
навчальні досягнення
--
учебные достижения
Анотація:
Висвітлюються різні аспекти актуальної проблеми контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови.
Знайти схожі
>
3.
Комарницька, О. І.
Моделі та методи лінгвістичного аналізу тексту в системах оцінювання знань / О. І. Комарницька> // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2015. -
№ 1
. - С. 85-90. - Примітки посторінкові. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
автоматический анализ текста
--
автоматичний аналіз тексту
--
искусственный интеллект
--
комп'ютерна лінгвістика
--
компьютерная лингвистика
--
оценка знаний
--
оцінювання знань
--
прикладная лингвистика
--
штучний інтелект
Анотація:
Обгрунтовано функціональну структуру інтелектуальної системи лінгвістичного аналізу розгорнутої текстової відповіді із застосуванням моделей штучного інтелекту.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Мовознавство_2015_1\6.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
4.
Корицька, Галина
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін ).
Тест як інструмент контрольно-оцінювальної діяльності вчителя: до проблеми створення й застосування / Г. Корицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. -
№ 3
. - С. 32-35. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
засвоєння знань
--
контроль знаний
--
контроль знань
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
оценка знаний
--
оцінка знань
--
перевірка знань та умінь
--
проверка знаний и умений
--
тести з української мови
--
тестирование
--
тестування
--
тесты по украинскому языку
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Автор привертає увагу до проблеми створення тесту як інструменту ефективного оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови, наголошує на важливості формулювання цілей навчання.
Знайти схожі
>
5.
Луговий, В. І.
Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 13-25. - Бібліографія : С.23-25 : 28 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища освіта
--
высшее образование
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейская система трансфера и накопления кредитов
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейська система трансферу й накопичення кредитів
--
європейський освітній простір
--
європейські освітні стандарти
--
качество образования
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
кредитно-модульна система освіти
--
кредитно-модульная система образования
--
оценка знаний
--
оцінювання знань
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
якість освіти
Анотація:
Висвітлюються принципи компетентнісного підходу у Європейському просторі вищої освіти, Європейська система трансферу й накопичення кредитів та можливості реалізації та впровадження цих принципів в Україні. Особливу увагу надано принципам оцінювання з нань та якості освіти.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
6.
Любиш, Марія
(учитель української мови і літератури; Рівненська область).
Оцінювання і корекція навчальної діяльності з теми "Літературна казка" / М. Любиш> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 30-31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
контроль і оцінка знань
--
литературная сказка
--
літературна казка
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
оценка знаний
--
оцінка знань
--
украинская литература
--
украинские сказки
--
українська література
--
українські казки
Анотація:
Присвячено методам оцінювання і корекції знань при вивченні теми "Літературна казка".
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
7.
Матюшкіна, Тетяна
(доцент Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Тестування к засіб формування предметних компетентностей у процесі навчання зарубіжної літератури / Т. Матюшкіна> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 5
. - С. 22-25. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная литература
--
зарубіжна література
--
история тестирования
--
історія тестування
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
контроль знаний
--
контроль знань
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
оценка знаний
--
оцінка знань
--
тестирование
--
тестування
--
структура тестів
--
структура тестов
--
види тестів
--
виды тестов
Анотація:
Розкрита дидактична роль та специфіка тестового контролю знань учнів, коротко розглянута історія тестування, проаналізовано структуру та різновиди тестів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_5\6.pdf
Знайти схожі
>
8.
Мегега, Г. Б.
Проблемные вопросы тестирования и стандартизация в образовании: современные ориентиры перестройки философии мышления и практики вхождения Украины в систему международного оценивания PISA-2018 / Г. Б. Мегега> // Грані. - 2017. -
№ 5
. - С. 35-41. - Литература : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
международные стандарты образования
--
міжнародні стандарти освіти
--
образовательные рейтинги
--
освітні рейтинги
--
оценивание знаний
--
оценка знаний
--
оцінка знань
--
оцінювання знань
--
стандартизация образования
--
стандартизація освіти
--
тестирование
--
тестування
--
системи міжнародного оцінювання
--
системы международного оценивания
Анотація:
Автор показывает соотношение между умениями, которые измеряются исследованиями PISA (программа международного оценивания знаний учащихся) и экономическим ростом стран мира.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Грані_2017_5\6.pdf
Дод.точки доступу:
PISA, міжнародна програма оцінювання навчальних досягнень учнів у сфері функціональної грамотності \о произв.\; Міжнародна програма оцінювання навчальних досягнень учнів у сфері функціональної грамотності "PISA" \о произв.\
Знайти схожі
>
9.
Оксамитна, С. М.
(Національний університет "Києво-Могилянська академія"; Київ).
Тип школи та місце проживання як чинники диференціації результатів зовнішнього незалежного тестування / С. М. Оксамитна> // Грані. - 2015. -
№ 5
. - С. 46-52. - Бібліографія : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316.344
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание
--
внешнее независимое оценивание
--
ВНО
--
зовнішнє незалежне оцінювання
--
ЗНО
--
неравенство в образовании
--
образовательное неравенство
--
освітня нерівність
--
оценка знаний
--
оцінка знань
--
педагогическая социология
--
педагогічна соціологія
--
социология образования
--
соціологія освіти
Анотація:
У статті викладено результати дослідження впливу типу загальноосвітнього навчального закладу та місця проживання на результати зовнішнього незалежного оцінювання у 2013 та 2014 рр.
Знайти схожі
>
10.
П'яташ, В. С.
(вчитель світової літератури; Полтавська область).
Оцінювання і корекція навчальної діяльності з теми "Казки народів світу" / В. С. П'яташ> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 2
. - С. 42-44. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення фольклору в школі
--
дитяча література
--
зарубежная детская литература
--
изучение фольклора в школе
--
казки народів світу
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
оценивание знаний
--
оценивание учебных достижений
--
оценка знаний
--
оцінка знань
--
оцінювання знань
--
сказки народов мира
--
фольклор зарубежных стран
--
фольклор зарубіжних країн
Анотація:
Присвячена проблемам оцінювання навчальної діяльності учнів при вивченні теми "Казки народів світу".
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_2\10.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)