Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (3)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ПОСТАЧАЛЬНИКИ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
34
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-34
>
1.
Андруховец, Петр
.
ІТ-обеспечение в системе управления бизнесом / Петр Андруховец> // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. -
№ 10
. - С. 34-37 : ил., схема. - СМ. В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
656.02
ББК
39.18
Рубрики:
Техніка
Перевезення
Техника
Перевозки
Кл.слова (ненормовані):
перевезення
--
управління бізнесом
--
ІТ забезпечення бізнесу
--
логістика
--
дистрибуція
--
постачальники
--
споживачі
--
програмне забезпечення
--
пакети модулів
--
перевозки
--
управление бизнесом
--
ІТ обеспечение бизнеса
--
логистика
--
поставщики
--
потребители
--
программное обеспечение
--
системы управления бизнесом
--
системи управління бізнесом
Анотація:
О программном обеспечении в системе управления бизнесом.
Дод.точки доступу:
СНГ, международная организация
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Хмельов, О.
(кандидат технічних наук).
Застосування нейромереж Кохонена в моделях вибору найкращого постачальника / О. Хмельов> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. -
№ 10
. - С. 29-30 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
658
ББК
65.291
Рубрики:
Економіка
Економіка підприємства
Экономика
Экономика предприятия
Україна
Кл.слова (ненормовані):
економіка підприємства
--
закупівлі підприємства
--
постачальники
--
нейтронні мережі
--
экономика предприятия
--
закупки предприятия
--
поставщики
--
нейтронные сети
Анотація:
Розглянуто сучасний стан підприємства та проаналізовано методи обрання найкращого постачальника. За допомогою нейромереж Кохонена запропоновано нову модель вибору постачальника.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Решетнікова, І.
(доктор економічних наук).
Основні положення концепції маркетингу на ринку логістичних послуг / І. Решетнікова> // Маркетинг в Україні. - 2011. -
№ 4
. - С. 66-69 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
логістика
--
логістичні послуги
--
логистические услуги
--
управління логістикою
--
споживачі послуг
--
постачальники
послуг
--
логистика
--
логистические услуги
--
управление логистикой
--
потребители услуг
--
поставщики услуг
Анотація:
Розглянута проблема управління логістичними процесами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Назаренко, Р.
Методика оцінки комерційних пропозицій потенціальних постачальників / Р. Назаренко> // Економіка України : науковий журнал. - 2012. -
№ 2
. - С. 16-25 : табл., рис. - Библиогр. в сносках
УДК
338.5
ББК
65.25
Рубрики:
Економіка
Ціни. Ціноутворення
Экономика
Цены. Ценообразование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
централізовані закупівлі
--
тендерні торги
--
конкурсні торги
--
товарно-матеріальні цінності
--
скорочення витрат
--
потенційні
постачальники
--
методики оцінки
--
комерційні пропозиції
--
методика оцінки комерційних пропозицій
--
моделі торгів
--
матриця моделей торгів
--
централизованные закупки
--
тендерные торги
--
конкурсные торги
--
товарно-материальные ценности
--
сокращение затрат
--
потенциальные поставщики
--
методики оценки
--
коммерческие предложения
--
методика оценки коммерческих предложений
--
модели торгов
--
матрица моделей торгов
Анотація:
Запропоновано методику комплексної оцінки потенційного постачальника товарно-матеріальних цінностей та робіт при централізованих закупівлях. Показано, що запровадження даної моделі дозволить мінімізувати суб'єктивізм і досягти скорочення витрат при закупівлях.
Дод.точки доступу:
Інтерпайп, компанія \о нем\; Интерпайп, компания \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Железнодорожная промышленность Франции
> // Железные дороги мира. - 2012. -
№ 7
. - С. 30-35
УДК
656.2
Рубрики:
Залізничний транспорт зарубіжних країн
Железнодорожный транспорт зарубежных стран
Франція
Франция
Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт зарубіжних країн
--
железнодорожный транспорт зарубежных стран
--
залізнична промисловість
--
железнодорожная промышленность
--
залізничне обладнання
--
железнодорожное оборудование
--
постачальники
обладнання
--
поставщики оборудования
--
місцезнаходження підприємств
--
местоположение предприятий
--
комплектуючі вироби
--
комплектующие изделия
--
інновації
--
инновации
--
оновлення рухомого складу
--
обновление подвижного состава
--
фонди модернізації
--
фонды модернизации
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
65.431(5КИТ)-6
В 17
Ванг, Фу-Джін
(доцент; Університет Алетейя; м.Тайбей; Тайвань).
Дослідження ключових компетенцій дієтологів у їдальнях молодших шкіл м. Тайбей : тайвань / Ванг Фу-Джін> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 2
. - С. 340-350 : табл. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.431(5КИТ)-6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика общественного питания
Економіка громадського харчування
Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
шкільні сніданки
--
школьные завтраки
--
шкільні їдальні
--
школьные столовые
--
кваліфікація дієтологів
--
квалификация диетологов
--
якість харчування
--
качество питания
--
громадське харчування
--
общественное питание
--
внешние поставщики
--
зовнішні
постачальники
--
метод аналитической иерархии
--
метод аналітичної ієрархії
--
метод Дельфи
--
Дельфи метод
--
метод Дельфі
--
Дельфі метод
Анотація:
У статті досліджено ключові компетенції дієтологов їдалень державних молодших шкіл м. Тайбей (Тайвань) з акцентом на покращенні якості харчування. Опитано експертів та вчених з понад 10-річним досвідом роботи; для аналізу даних опитування використано модифікований метод Дельфі. Спираючись на результати аналізу надійності попереднього опитування, дані основного опитування проаналізовано методом аналітичної ієрархії. Використано дані 385 анкет, які було заповнено в їдальнях молодших шкіл персоналом, вчителям, батькам, дієтологами, експертами, аудиторами, директорами їдалень та представниками постачальників, сертифікованих на НАССР. Кількість повернених вірно заповненими анкет - 344. У результаті статистичного аналізу запропановано оціночну таблицю ключових компетенцій дієтологів, найнятих Комітетом зі шкільних сніданків. Дана таблиця може бути зразком для НАССР-сертифікованих постачальників, для шкіл при виборі дієтологів та оцінці їхньої діяльності. Таблиця також може бути використана при навчанні дієтологів в універсітетах та коледжах.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
7.
Завірюха, А. О.
(аспірант; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана).
Ігрова модель рівноваги Штакельберга за умови лідерської позиції виробника та послідовної позиції дилера / А. О. Завірюха> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. -
№ 6
. - С. 187-190 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономическое моделирование
Економічне моделювання
Кл.слова (ненормовані):
вертикальная сеть поставки
--
вертикальна мережа постачання
--
дилеры
--
дилери
--
игра Неша
--
гра Неша
--
игровая модель равновесия Штакельберга
--
ігрова модель рівноваги Штакельберга
--
Штакельберга модель
--
каналы поставок
--
канали постачання
--
маркетинг отношений
--
маркетинг відносин
--
поставщики
--
постачальники
--
функция рекламных расходов
--
функція рекламных витрат
--
просування продукту
--
продвижение товаров
Анотація:
Розглядаються перспективи формування маркетингу відносин у каналі постачання між незалежними виробником та дилером. За допомогою ігрової моделі Штакельберга визначено ключові компетенції інтеграції політики просування продукту.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
8.
67.404.2(4СЕР)
Г 77
Грандов, Зорька
(професор кафедри економіки та управління машинобудуванням Університету "Бізнес-Академія"; м.Нові-Сад; Сербія; PhD).
Захист прав споживачів в Сербії і країнах Західних Балкан у порівнянні з іншими країнами ЄС / З. Грандов, М. Вуїчіч, В. Сеніч> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 8
. - С. 382-393 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
67.404.2(4СЕР)
Рубрики:
Право
Административное право
Адміністративне право
Сербия
Сербія
Босния
Боснія
Герцеговина
Герцеговина
Македония
Македонія
Хорватия
Хорватія
Черногория
Черногорія
Западные Балканы
Західні Балкани
Кл.слова (ненормовані):
государственное регулирование
--
державне регулювання
--
защита прав потребителей
--
захист прав споживачів
--
инвестиционная привлекательность
--
інвестиційна привабливість
--
институционная среда
--
інституційне середовище
--
конкуреноспособность
--
конкурентоспоможність
--
международные стандарты
--
міжнародні стандарти
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
общие рынки
--
спільні ринки
--
отечественные производители
--
вітчизняні виробники
--
отечестенные поставщики услуг
--
вітчизняні
постачальники
послуг
--
потребительская политика
--
споживча політика
--
прямые иностранные инвестиции
--
прямі іноземні інвестиції
--
рыночная экономика
--
ринкова економіка
Анотація:
Показано, що Європейський Союз має відкритий ринок, який охоплює 27 країн і більше 450 мільйонів споживачів. Права і добробут споживачів глибоко укорінилися в основних цінностях ЄС, що підтверджено чисельними правовими актами, які регулюють цю область. Враховуючи, що стандарти захисту прав споживачів є одним із стовпів європейського ринку, а їх реалізація - одна з вимог для здобуття членства, країни Західних Балкан повинні привести своє законодавство в області захисту прав споживачів у відповідність до законодавства ЄС. Республіка Сербія, в даний час країна-кандидат, вже проводить цей процес. Такі зміни приводять до створення сучасного інституційного середовища ринкової економіки і підвищують привабливість національних ринків для прямих іноземних інвестицій, а також конкурентоспроможність місцевих виробників і постачальників послуг. Надано уявлення про стан і прогрес щодо захисту прав споживачів в Сербії, в порівнянні з деякими країнами ЄС та іншими країнами Західних Балкан.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Вуїчіч, Міліца (професор кафедри економіки Державного університету м.Нові-Пазар; Сербія); Сеніч, Володимир (старший викладач економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія); Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\
Знайти схожі
>
9.
Баєц, Патріція
(старший викладач факультету морської справи та морського транспорту Університету Любляни; Словенія; PhD).
Низький рівень упевненості в парнерстві "постачальник - клієнт" : пропозиція щодо прискореного впровадження інноваційного менеджменту / П. Баєц, Б. Бешковнік> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 228-235 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
65.40(4СЛО)в6-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Логистика
Логістика
Словения
Словенія
Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг-партнеры
--
аутсорсинг-партнери
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
--
инновации
--
инновационный менеджмент
--
інноваційний менеджмент
--
креативность
--
креативність
--
передача знаний
--
передача знань
--
поставщики
--
постачальники
--
предприятия
--
підприємства
--
стратегический аутсорсинг
--
стратегічний аутсорсинг
--
стратегическое партнерство
--
стратегічне партнерство
Анотація:
Показано, що потреба в розвитку стратегічного партнерства між постачальником і клієнтом, яку доведено на прикладі словенської логістики, надає можливість впровадження інноваційного менеджменту в цю економічно значущу галузь. Оскільки багато аутсорсинг-партнерів зазанають труднощів у формувані такого партнерства, пропонується модель заснування, розвитку і управління стратегічним партнерством "постачальник-підприємство" з метою збільшення загальних прибутків, кращої організації інноваційного менеджменту і підвищення конкурентоспроможності обох партнерів на сучасному гіперконкурентному ринку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Бешковнік, Боян (старший викладач факультету морської справи та морського транспорту Університету Любляни; Словенія; PhD)
Знайти схожі
>
10.
Фастовець, Антоніна Автономівна
(доцент кафедри фінансів Полтавського університету економіки і торгівлі; м. Полтава; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
Модель управління вартістю бізнесу на основі стандартів систем менеджменту якості / А. А. Фастовець> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 32-42 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290в7-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
взаимовыгодные отношения
--
взамовигідні відносини
--
интегрированные модели
--
інтегровані моделі
--
лидерство
--
лідерство
--
менеджмент качества
--
менеджмент якості
--
ориентация на потребителя
--
орієнтація на споживача
--
поощрение персонала
--
заохочення персоналу
--
поставщики
--
постачальники
--
процессные подходы
--
процесні підходи
--
постоянное улучшение деятельности
--
постійне поліпшення діяльності
--
системные приниципы
--
системні принципи
--
стандартизация
--
стандартизація
--
управление стоимостью бизнеса
--
управління вартістю бізнесу
--
управленческие решения
--
управлінські рішення
--
фактические основы
--
фактичні основи
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
Анотація:
Досліджено сучасні підходи до управління вартістю бізнесу. Запропоновано інтегровану модель управління вартістю бізнесу на основі використання принципів систем менеджменту якості.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-34
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)