Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=продвижение товаров<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Звягінцева, Ольга Борисівна (кандидат економічних наук ІПРЕЕД НАН України).
    Основні принципи і закони маркетингу / О. Звягінцева // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 9. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
принципи маркетингу -- закони маркетингу -- ефективність маркетингу -- кваліфікаційні вимоги -- кваліфікаційні вимоги до маркетолога -- маркетингова діяльність -- виробничо-комерційна діяльність -- рекламні стратегії -- просування товарів -- збут товарів -- принципы маркетинга -- законы маркетинга -- эффективность маркетинга -- квалификационные требования -- квалификационные требования к маркетологу -- маркетинговая деятельность -- производственно-коммерческая деятельность -- рекламные стратегии -- продвижение товаров -- сбыт товаров
Анотація: В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів та на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони маркетингу, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної діяльності підприємств.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Завірюха, А. О. (аспірант; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана).
    Ігрова модель рівноваги Штакельберга за умови лідерської позиції виробника та послідовної позиції дилера / А. О. Завірюха // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 6. - С. 187-190 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическое моделирование

   Економічне моделювання

Кл.слова (ненормовані):
вертикальная сеть поставки -- вертикальна мережа постачання -- дилеры -- дилери -- игра Неша -- гра Неша -- игровая модель равновесия Штакельберга -- ігрова модель рівноваги Штакельберга -- Штакельберга модель -- каналы поставок -- канали постачання -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- поставщики -- постачальники -- функция рекламных расходов -- функція рекламных витрат -- просування продукту -- продвижение товаров
Анотація: Розглядаються перспективи формування маркетингу відносин у каналі постачання між незалежними виробником та дилером. За допомогою ігрової моделі Штакельберга визначено ключові компетенції інтеграції політики просування продукту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Родрігез, Аінхоа (PhD (менеджмент і маркетингові дослідження); викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія).
    Аналіз чинників, що визначають ефективнсть торговельних виставок : за даними Іспанії / А. Родрігез, М. Д. Рейна, К. Севілья // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 52-263 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4ІСП)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Испания
    Іспанія

Кл.слова (ненормовані):
выставочная деятельность -- виставкова діяльність -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- продажи -- продажі -- продвижение товаров -- просування товарів -- торговые выставки -- торговельні виставки -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- экспоненты -- експоненти
Анотація: Проаналізовано вплив різних чинників (зокрема, розміру стенду та цілей участі) на показники ефективності торговельних виставок для експонентів. Дані чинники часто визначають рішення щодо участі у виставці. Вплив різноманітних чинників оцінено як окремо, так і у комплексі. У цілому, торговельні виставки є важливим та ефективним інструментом продажів та просування, при цьому витрати на розмір стенду не демонструють суттєвого впливу на загальну ефективність від участі у виставці. Деякі з досліджених чинників часто стають причиною відмови від участі у виставці, однак здебільшого такі заходи можна вважати доволі ефективним інструментом розвитку бізнесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Рейна, Марія Долорес (PhD (бізнес); викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія); Севілья, Клауліа (викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія)

Знайти схожі

4.


    Жебровська, Олена (аспірант).
    Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс" / О. Жебровська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 44-46 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетингові комунікації

   Экономика

   Маркетинговые коммуникации

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- інтегровані маркетингові комунікації -- товари класу люкс -- послуги класу Люкс -- преміум-клас -- просування товарів -- маркетингова політика -- зарубіжний досвід -- інновації в рекламі -- маркетинговые коммуникации -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- товары класса люкс -- услуги класса люкс -- преиум-класс -- продвижение товаров -- маркетинговая политика -- зарубежный опыт -- инновации в рекламе
Анотація: Досліджено доцільність, практику та особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні на ринку товарів та послуг класу «люкс». Розглянуто трансформацію сутності поняття ІМК від етапу виникнення передумов їх створення до більш розширених формулювань сучасних авторів. Визначено узагальнюючі етапи реалізації програми ІМК з наведенням прикладів відомих іноземних компаній. Проаналізовано доцільність використання найсучасніших каналів комунікацій


Знайти схожі

5.


    Длігач, Андрій (доктор економічних наук ; доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу).
    Маркетингові дослідження в системно-рефлексивному маркетингу [Текст] / А. Длігач // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 5. - С. 42-51 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий підхід до управління -- формування маркетингових стратегій -- маркетингові стратегії -- дослідження ринків -- просування товарів -- стратегічний маркетинг -- зовнішні стейкхолдери -- інтегровані маркетингові стратегії -- системно-рефлексивний маркетинг -- маркетинговый подход к управлению -- управление маркетингом -- формирование маркетинговых стратегий -- маркетинговые стратегии -- исследование рынков -- продвижение товаров -- стратегический маркетинг -- внешние стейкхолдеры -- интегрированные маркетинговые стратегии
Анотація: Присвячена аналізу системно-рефлексивного маркетингу (СРМ), який стає ідеологією управління підприємницькою діяльністю, та передбачає формування інтегрованої маркетингової стратегії на підприємстві. Також наведено порівняння традиційної і системно-рефлексивної парадигм маркетингу.


Знайти схожі

6.


    Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [Текст] / В. В. Килипенко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. - № 8. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- управление предприятием -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- напрями маркетингової діяльності -- направления маркетинговой деятельности -- інструменти маркетингової діяльності -- инструменты маркетинговой деятельности -- маркетингові служби -- маркетинговые службы -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- просування товарів -- продвижение товаров -- товарна політика -- товарная политика
Анотація: Розглянуто роль інструментів маркетингової діяльності в загальній системі управління підприємством. Розглянуто вплив на маркетингову діяльність допоміжних інструментів маркетингу: системи маркетингової інформації, системи маркетингового планування, системи маркетингового контролю та структури організації маркетингової служби. Висвітлено основні взаємозв’язки інструментів маркетингової діяльності та їх роль у формуванні маркетингової політики підприємства. Запропоновано алгоритм порядку комбінування маркетингових інструментів, що дозволяє здійснювати якісне управління маркетинговою діяльністю та гнучко реагувати на зміни маркетингового середовища.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)