Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вищі учбові заклади<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.


    Саломатін, О. (доктор юридичних наук; доктор історичних наук; професор; завідувач кафедри теорії держави і права та політології; керівник Науково-освітнього центру порівняльної правової політики Пензенського державного університету; м. Пенза; Росія).
    Інтеграція юридичної компаративістики у навчальні програми вищих навчальних закладів / О. Саломатін // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 265-272. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- магистратура -- магістратура -- международное сотрудничество -- міжнародне співробітництво -- международные семинары -- міжнародні семінари -- национальные правовые системы -- національні правові системи -- отраслевое сравнительное право -- галузеве порівняльне право -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- преподавание права -- викладання права -- преподавательский обмен -- викладацький обмін -- специальные курсы -- спеціальні курси -- сравнительная политология -- порівняльна політологія -- сравнтельное государствоведение -- порівняльне державознавство -- университетское образование -- університетська освіта -- учебные дисциплины -- учбові дисципліни -- учебные программы -- учбові програми -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Розглядаються можливості посилення вивчення викладання компаративістики на юридичних факультетах. Автор наголошує, що юридична компаративістика складається з порівняльного правознавства, порівняльного державознавства, порівняльної політології, і кожна дисципліна дуже важлива для юридичної освіти. Елементи порівняльного правознавства можуть бути відстежені в різних дисциплінах, які викладаються для бакалаврів: у теорії держави і права, історії держави і права зарубіжних країн. Те саме можна сказати і про порівняльне державознавство. А порівняльну політологію необхідно викладати як частину загальної політології. Спецкурси, присвячені праву конкретної зарубіжної країни, теж дуже важливі, як і курси з європейського права. Для магістерських програм основними елементами є обов’язкова дисципліна порівняльне правознавство і додаткові дисципліни галузевого порівняльного права (такі як порівняльне кримінальне право, порівняльне цивільне право та ін.). Одне з ключових припущень — налагодити обмін викладачами порівняльного правознавства з різних країн та університетів і проводити короткі міжнародні семінари.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Галиця, Ігор (завідувач кафедри менеджменту підприємств туристичної діяльності Київського університету туризму, економіки і права; науковий радник з інноваційних питань Міжнародної асоціації господарського права; член-кореспондент Академії економічних наук України; доктор економічних наук).
    Інтелектуально-культурні ігри як креативний мезанізм активізації педагогічного, наукового та інноваційного процесів / І. Галиця, О. Галиця // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 1. - С. 104-107. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні ігри -- интеллектуальные игры -- конкурентоспроможність фахівців -- конкурентоспособность специалистов -- активізація педагогічного процесу -- активизация педагогического процесса -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- креативні здібності осіб -- креативное способности личности -- інтелектуально-конкурентні ігри -- интеллектуально-конкурентные игры -- вищі учбові заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: У статті розглядається сутність інтелектуально-конкурентних ігор як механізму всебічної активізації творчої активності тих, хто навчається.

Перейти к внешнему ресурсу: Інтелектуально-конкурентні ігри

Дод.точки доступу:
Галиця, Олександр (науковий консультант першого проректора Київського університету туризму, економіки і права; кандидат юридичних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Авсєнктьєв, М. Ю. (кандидат економічних наук; проректор Київського національного університету будівництва і архітектури).
    Аналіз ринку освітніх послуг в Україні / М. Ю. Авсєнктьєв // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - С. 103-110 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4УКР)в7-2 + 74.58в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования, 2008-2013 рр.

   Економіка освіти, 2008-2013 рр.

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- образовательные системы -- освітні системи -- рыночные диспропорции -- ринкові диспропорції -- образовательные услуги -- освітні послуги -- рынки образовательных услуг -- ринки освітніх послуг -- рынки труда -- ринки праці
Анотація: Розглянуто ринок освітніх послуг, у тому числі кількості навчальних закладів, аналізу популярних та непрестижних професій відповідно до результатів різних досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Барабаш, Юрій Григорович (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент НАПрН України; проректор з навчальної роботи; завідувач кафедри конституційного права України Національного університета "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого").
    Висновки та рекомендації з національної правничої дискусії / Ю. Г. Барабаш // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 130-132. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- качество образования -- якість освіти -- образовательная реформа -- освітня реформа -- правовое образование -- правнича освіта -- юридическое образование -- юридична освіта -- підсумкові висновки -- итоговые заключения
Анотація: Підсумкові висновки та рекомендації з національної правничої дискусії "Реформа вищої юридичної освіти в Україні ".

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы 1999 г. \о произв.\; Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\; Про вищу освіту, Закон України \о произв.\; О юридическом (правоведческом) образовании и общем доступе к правоведческой профессии, законопроект Украины \о произв.\; Про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії, законопроект України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Комаров, В'ячеслав Васильович (професор; академік НАПрН України; проректор з навчально-методичної роботи Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого; заслужений юрист України; м.Харків ; 1950-).
    Вища юридична освіта України: нові виміри / В. В. Комаров // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 20-37. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- глобализация -- глобалізація -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- компетентостный подход -- компетентнісний підхід -- компетенции -- компетентності -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- качество образования -- якість освти -- образовательная реформа -- освітня реформа -- правовое образование -- правнича освіта -- учебные результаты -- учбові результати -- юридическое образование -- юридична освіта -- модульний принцип побудови програм -- модульный принцип построение программ
Анотація: Визначено вплив глобалізації на вищу освіту і стан вищої юридичної освіти, підходи до імплементації Закону України «Про вищу освіту» з метою модернізації політики і практики вищої юридичної освіти. Акцентовано увагу на методологічному значенні компетентнісного підходу, покладеному в основу оновлення стандартів вищої юридичної освіти в сучасних умовах. Проаналізовано критерії освітніх стандартів нового покоління та їх інтерпретації при розробці освітніх програм та освітніх технологій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы 1999 г. \о произв.\; Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; О юридическом (правоведческом) образовании и общем доступе к правоведческой профессии, законопроект Украины \о произв.\; Про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії, законопроект України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Жултек, С. (доктор права; заступник декана з виховної роботи факультету права й адміністрації Варшавського університету).
    Впровадження належної практики у сферу вищої юридичної освіти: реформа навчальної програми на факультеті права й адміністрації Варшавського університету / С. Жултек, К. -Ю. Ковальска // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 108-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4ПОЛ)в
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование, 2016-2017 гг.

   Вища професійна освіта, 2016-2017 рр.

   Польша
    Польща

    Варшава

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индивидуальные траектории обучения -- індивідуальні траєкторії навчання -- итоговые аттестации -- підсумкові атестації -- образовательная реформа -- освітня реформа -- обучающие модули -- навчальні модулі -- правовое образование -- правнича освіта -- практическая подготовка юристов -- практична підготовка юристів -- студенческие юридические клиники -- студентські юридичні клініки -- учебные программы -- учбові програми -- юридическое образование -- юридична освіта -- реформи навчальних програм -- реформы учебных програм
Анотація: Описано реформи навчальної програми, запровадженої 2016/2017 академічного року на факультеті права й адміністрації Варшавського університету. Надається аналіз існуючої системи підготовки правників на факультеті та вказуються причини, що зумовили суттєве оновлення змісту навчання і підходів у викладанні правничих дисциплін. По-перше, серед ключових новацій виокремлюється надання студентам більших можливостей для формування власних навчальних планів. По-друге, акцентується увага на необхідності постійного оновлення змісту навчального плану відповідно до існуючих потреб практики. Третьою складовою реформи стала прив’язка до циклу (блоку) вибіркових дисциплін практичної підготовки студентів. Ще одним моментом реформи є орієнтація підсумкової атестація студентів-правників на вимоги доступу до правничих професій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Ковальска, К.-Ю. (доктор права; адвокат; куратор юридичної клініки Варшавського університету); Варшавский университет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Раков, С. (доктор педагогічних наук; доцент; головний науковий співробітник відділу освітньої аналітики вищої школи Інституту освітньої аналітики Міністерства освіти і науки України).
    Впровадження тесту загальної навчальної правничої компетентності як спосіб підвищення ефективності та справедливості відбору вступників на магістерські програми за спеціальністю 081 "Право" / С. Раков, В. Терещенко // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 120-129. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)в7
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- вступительные тесты -- вступні тести -- вступитаельные экзамены -- вступні випробування -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- компетентостный подход -- компетентісний підхід -- магистратура -- магістратура -- образовательная реформа -- освітня реформа -- общая обучающая правоведческая компетентность -- загальна навчальна правнича компетентність -- правовое образование -- правнича освіта -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- системы отбора -- системи відбору -- тестирование -- тестування -- юридические квалификационные уровни -- юридичні кваліфікаційні рівні -- юридические профессии -- юридичні професії
Анотація: Обґрунтовано доцільність впровадження у систему відбору вступників на навчання у магістратурі за спеціальністю 081 «Право» тесту загальних навчальних правничих компетентностей (ТЗНПК) як способу підвищення ефективності і справедливості відповідного відбору. Аргументовано, що можливість впровадження цього тесту мотивована орієнтацією сучасної освіти на формування особистісних і фахових компетентностей та потребою запровадження багатофакторного підходу при відборі вступників на магістерські правничі програми. Схарактеризовано сутність загальної навчальної компетентності як методологічної основи ТЗНПК. Висловлено пропозицію щодо доповнення системи відбору на бакалаврські правничі програми тестом загальної навчальної компетентності (ТЗНК), що сприятиме гармонізації систем відбору на різні рівні вищої правничої освіти й слугуватиме орієнтиром щодо підвищення компетентнісної складової в цій галузі.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Терещенко, В. (кандидат філологічних наук; доцент; провідний спеціаліст відділу дослідження та аналітики Українського центру оцінювання якості освіти); О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\Про вищу освіту, Закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Мельник, Р. С. (доктор юридичних наук; старший науковий співробітник; професор кафедри адміністративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Доктринальна реформа юридичної освіти як основна умова утвердження правової державності в Україні / Р. С. Мельник, О. А. Шаблій, Б. Шлоер // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 56-65. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

    Германия

    Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- государственные экзамены -- державні іспити -- доктринальные основы -- доктринальні основи -- европейская практика -- європейська практика -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- иностранные языки -- іноземні мови -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- образовательная реформа -- освітня реформа -- правнича освіта -- правовое образование -- профессиональная подготовка юристов -- професійна підготовка юристів -- учебные планы -- навчальні плани -- юридическое образование -- юридична освіта -- оцінювання якості знань -- оценивание качества знаний
Анотація: Проведено системний аналіз проблем і визначено основні напрями, у яких має здійснюватися реформа української юридичної освіти. Автори, на основі аналізу сучасного стану української юридичної освіти, власних напрацювань і досвіду німецьких колег, формулюють конкретні пропозиції, спрямовані на досягнення поставленої мети. Розглядаються проблеми, пов’язані з відсутністю єдиних стандартів підготовки юристів; недосконалістю навчальних планів та їх перевантаженістю дисциплінами неюридичного профілю; недостатністю практичної складової у підготовці та слабкою орієнтацією навчального процесу на європейське законодавство та практику; низьким рівнем володіння фаховими іноземними мовами; використанням застарілих (радянських) конструкції та теорій як доктринального підґрунтя для навчальної та наукової літератури; необхідністю оновлення підручників і навчальних посібників з права; потребою покращення процедури оцінювання якості знань студентів і випускників.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шаблій, О.А. (доктор філологічних наук; доцент; професор кафедри іноземних мов Київського національного університету імені Тараса Шевченка); Шлоер, Б. (доктор права; доцент кафедри адміністративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Подолинный, С. И.
    Документально-правовые основы создания кафедры архитектурного проектирования ПГАСА (ДИСИ) / С. И. Подолинный, Е. А. Мирошниченко // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. праць. - Д. : ПДАБА, 2010. - № 12. - С. 55-62. - Библиогр. в конце ст. : 8 назв.
Рубрики: Вища освіта--Придніпровська державна академія будівництва та архітектури--Кафедра архитектурного проектування--Історія--Україна--Дніпропетровськ
   Высшие учебные заведения--Приднепровская государственная академия строительства и архитектуры--Кафедра архитектурного проектирования--История--Украина--Днепропетровск

Кл.слова (ненормовані):
Архитектурная школа -- Архітектурна школа -- Архитектурный факультет -- Архітектурний факультет -- Даты -- Дати -- Документы -- Документи -- Люди -- Вищі учбові заклади -- Высшие учебные заведения -- Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, Кафедра архитектурного проектування -- Історія ПДАБА -- Приднепровская государственная академия строительства и архитектуры -- Кафедра архитектурного проектирования -- История ПГАСА

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"

Дод.точки доступу:
Мирошниченко, Е. А.

Знайти схожі

10.
   88.4(5ПАК)
   А 90


    Асіф Хан, Мухаммад (доцент; Інститут наук та технологій Шахід Зульфікар Алі Бхутто; м.Ісламабад; Пакистан).
    Емпіричне дослідження сприйняття етичної поведінки студентами вищих навчальних закладів Пакистану / Асіф Хан М. // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 328-359 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.4(5ПАК) + 74.58(5ПАК)
Рубрики: Психология
   Психологія

   Психология отдельных видов деятельности

   Психологія окремих видів діяльності

   Высшее образование

   Вища освіта

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- университеты -- університети -- учебные дисциплины -- навчальні дисципліни -- этическое поведение -- етична поведінка -- соціологічне дослідження -- социологические исследования -- толерантність студентів -- толерантность студентов
Анотація: Емпірично досліджено студентське сприйняття етичної поведінки у вищих навчальних закладах Пакистану. Для збору первинної інформації проведено структуроване опитування 670 студентів. Результати дослідження показали, що ступінь толерантності студентів підвіщується у такій послідованості: списування, порушеня загальних правил університету; порушення комп'ютерної етики; використання у корисливих цілях. Жодної суттєвої різниці за всіма позиціями за змінними віку, статі, спеціалізації, кваліфікаційного рівня та року навчання не виявлено. Розроблено рекомендації для адміністрації університетів щодо відповідних політик закладів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)