Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=емпатія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


Український державний університет науки і технологій

    Pankratova, O. S.
    Empathy, Intentionality and "Other Mind": from Phenomenology to Contemporary Versions of Naturalism / O. S. Pankratova // Збірник наукових праць / Укр. держ. ун-т науки і технологій. - Дніпро, 2023. - Вип. 23.: Антропологічні виміри філософських досліджень. - P105-116. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/283616/277910. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/16888. - Зміст
УДК
Рубрики: Логіка
   Логика

   Психологія

   Психология

Кл.слова (ненормовані):
human beings -- людина -- empathy -- емпатія -- "other minds" -- "свідомості інших" -- mental reality -- ментальна реальність -- intentionality -- інтенційність -- phenomenology -- феноменологія -- analytic philosophy -- аналітична філософія -- Theory of mind debate -- Мета-Теорія свідомості

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Хміль, В. В. \ред.\; Український державний університет науки і технологій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Грабовець, О. В. (практичний психолог Чернігівської загальноосвітньої школи I-III ст. № 29).
    Корекційно-профілактичні тренінги-семінари з вчителями / О. В. Грабовець // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 55-61. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Практична психологія
   Практическая психология

   Психологія колективу

   Психология коллектива

Кл.слова (ненормовані):
конфліктогени -- конфликтогены -- емпатія -- эмпатия -- негативні емоційні переживання -- отрицательные эмоциональные переживания -- психофізіологічна саморегуляція -- психофизиологическая саморегуляция -- рефлексія -- рефлексия -- мовленнєва поведінка -- речевое поведение -- живе образне спілкування -- живое образное общение -- тренінги-семінари -- тренинги-семинары -- тести -- тесты -- тренінги для вчителів -- тренинги для учителей
Анотація: Пропонується програма корекційно-профілактичного тренінгу для вчительського колективу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Конфліктна компетентність учителя, тестова методика \о произв.\; Конфліктність учителя, тест \о произв.\; Терпимість учителя, тест \о произв.\; Такт учителя, тест \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Лой, Анатолій (доктор філософських наук; член редколегії часопису "Філософська думка").
    Мовлення та емпатія в соціальному мисленні людини. Філософсько-антропологічний підхід / А. Лой // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2017. - № 4. - С. 47-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 60.000
Рубрики: Філософія
   Методологія соціальної філософії

   Философия

   Методология социальной философии

Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- речь -- емпатія -- эмпатия -- соціальне мислення -- социальное мышление -- відповідальне мислення -- ответственное мышление -- філософська антропологія -- философская аптропология -- мовленнєва активність -- языковая активность -- біологічні засади -- биологические основы -- дзеркальні нейрони -- зеркальные нейроны -- латентне навчання -- латентное обучение -- феномен симпатії -- феномен симпатии
Анотація: Доведено, що завдяки мовленню соціальність завжди присутня у нашому мисленні, орієнтуючи на взаємообмін увагою, визнанням, здобутками й т.ін. на умовах елементарної порядності (фернесу) й відповідальності, без чого вона деградує. Не тільки ми завдяки мовленню підтримуємо спілкування, але мовлення латентно й ненав"язливо підтримує нас в стані мислення.


Знайти схожі

4.
   1
   А 72


    Матюх, Т. М.
    Емпатія та наратив: роль інтерпретатора в мистецтві / Т. М. Матюх // Антропологічні виміри філософських досліджень : матеріали ІV Міжнародної наукової конференції. 16-17 квітня 2015 р. / Східний наук. центр Трансп. акад. України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. - С. 22-23
УДК
Рубрики: Мистецтво
   Искусство

   Суспільство

   Общество

Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- эмпатия -- наративи -- наративы -- наративність -- наративность -- сприймання -- восприятие -- духовна гармонія -- духовная гармония -- співпереживання -- сопереживания


Дод.точки доступу:
Східний науковий центр Транспортної академії України; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   06
   Д 54


    Матюх, Т. М.
    Емпатія як умова людської творчості [Електронний ресурс] / Т. М. Матюх // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. - Вип. 7. - С. 17-27. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/43376/40644. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/2525/showToc. - Зміст
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

   Мистецтво

   Искусство

Кл.слова (ненормовані):
мистецтво -- искусство -- творчість -- творчество -- метод емпатії -- метод эмпатии -- художня емпатія -- художественная эмпатия -- естетична емпатія -- эстетическая эмпатия -- інтелектуальна емпатія -- интеллектуальная эмпатия

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Остапенко, Ганна (редактор).
    Моральне виховання у захопливих коміксах [Текст] / Г. Остапенко, І. Стеценко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 6. - С. 18-20 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- соціалізація дитини -- емпатія -- розвиток мовлення -- життєва компетентність -- комікси -- діафільми -- інсценізація сюжетів -- відкриті запитання -- моральное воспитание -- социализация ребенка -- эмпатия -- развитие речи -- жизненная компетентность -- комиксы -- диафильмы -- инсценизация сюжетов -- открытые вопросы -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные учреждения
Анотація: Розповідається, як ефективно використовувати комікси для морального виховання дітей.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Стеценко, Ірина (науковий співробітник); Джміль, журнал \о нем\Як не сісти у калюжу, книжка \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Остапенко, Ганна (педагог-організатор сімейних проектів).
    Ненасильницьке спілкування - статегія життя / Г. Остапенко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 13-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
ненасильнцьке спілкування -- налагодження взаємодії -- позитивний світогляд -- стратегії спілкування -- алгоритми ненасильницького спілкування -- спостереження -- почуття -- потреби -- прохання -- емпатія -- нанасильственное общение -- налаживание отношений -- позитивное мировоззрение -- алгоритмы ненасильственного общения -- наблюдение -- чувства -- потребности -- просьбы -- эмпатия -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения
Анотація: Розкрито основні ідеї методу ненасильницького спілкування, сформульованого М. Розенбергом.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_5\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Розенберг, Маршал (психолог ; 1934-2015) \о нем\

Знайти схожі

8.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Скирда, А. Є.
    Духовний інтелект як важливий складник розвитку обдарованої особистості / А. Є. Скирда // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2019. - Вип. 3(90): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. За матеріалами XМіжнародної науково-практичної конференції "Духовно-культурне виховання особистості в умовах входження людства в епоху культури" в рамках міжнародного проекту Д. Пола Шафера "Епоха Культури" (30 травня 2019 року, м. Київ), Ч. ІІ. - С. 197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Виховання
   Воспитание

   Філософія

   Философия

Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- одаренная личность -- множинний інтелект -- множественный интеллект -- духовний інтелект -- духовный интеллект -- духовний розум -- духовный разум -- емоційний інтелект -- эмоциональный интеллект -- емпатія -- эмпатия -- пізнання -- познание -- самооцінка -- самооценка


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Слюсаренко, В. О.
    Вплив психічних чинників на розвиток педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики під час навчання в педагогічному закладі / В. О. Слюсаренко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 73-79. - Бібліографія : С.79 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя музыки -- вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- емпатія -- майбутні учителі музики -- музична освіта -- музыкальное образование -- педагогическая психология -- педагогические способности -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічна психологія -- педагогічні здібності -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- психические факторы -- психічні чинники -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- эмпатия
Анотація: Розглянуто особливості педагогічної діяльності, сутність педагогічних здібностей вчителя і психолого-педагогічні чинники їх розвитку. В результаті експериментального дослідження виявлені психічні чинники, що сприяють розвитку педагогічних здібностей. Показан кореляційний зв'язок психологічних чинників з успішністю навчання з предмета "Педагогіка" у студентів музичного факультету педагогічного закладу. Врахування в навчальній практиці вишів музичного напрямку виявлених психічних чинників, що найбільше впливають на розвиток педагогічних здібностей під час навчання, сприятиме ефективності навчання з предмету "Педагогіка" та прискорить динаміку розвитку педагогічних здібностей на етапі професійного становлення майбутнього вчителя музики.


Знайти схожі

10.


    Столяренко, Оксана (викладач кафедри іноземних мов Вінницького національного технічного університету).
    Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 46-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- толерантность -- міжособистісні відносини -- межличностные отношения -- сенситивність -- сенситивность -- особистісна модель взаємодії -- личностная модель взаимоотношения -- рефлексія -- рефлексия -- саморегуляція -- саморегуляция -- емпатія -- эмпатия -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- студенти ВУЗів -- студены ВУЗов -- суб'єкт-суб'єкта взаємодія -- субъект-субъектное взаимоотношение
Анотація: Аналізуються психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ. Наголошується на важливості виховання в молодої людини терпимого ставлення до найближчого оточення, оволодіння асертивною поведінкою, навичками об'єктивного сприймання себе та інших людей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)