Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=кредитно-модульна система<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.


    Михайлова, К. (завідувач кафедри соціології Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; доктор соціологічних наук; професор).
    Європейські освітні норми у практиці вітчизняних ВНЗ: студентські оцінки перших років упровадження / К. Михайлова, Т. Зверко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 2. - С. 34-40 : табл.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 2006-2008 рр.

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- освітні норми -- європейський досвід -- кредитно-модульна система -- статистика -- самостійна робота -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- образовательные нормы -- европейский опыт -- самостоятельная работа
Анотація: Узагальнюються результати впровадження європейських освітніх стандартів у національну систему освіти. На базі проведених соціологічних досліджень окреслюються основні проблемні зони цього напрямку розвитку системи освіти та акцентується увага на тих елементах, які можуть сприяти ефективному вирішенню питань.


Дод.точки доступу:
Зверко, Т. (доцент кафедри соціології Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; кандидат соціологічних наук); Харківський гуманітарний університет \о нем\Болонська декларація \о произв.\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Шарата, Наталія (кандидат педагогічних наук; Миколаївський державний аграрний університет).
    Імплементація Болонського процесу в Україні / Н. Шарата, О. Кунашенко, Д. Лукьяненко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 67-68. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- вища освіта -- реформування освіти -- освітні технології -- інноваційні освітні технології -- педагогічні інновації -- технології навчання -- кредитно-модульна система -- міжнародне співробітництво -- нормативно-правове регулювання -- высшее профессиональное образование -- высшее образование -- реформирование образования -- образовательные технологии -- инновационные образовательные технологии -- педагогические инновации -- технологии обучения -- международное сотрудничество -- нормативно-правовое регулирование
Анотація: Статтю присвячено питанням аналізу технологій навчання, класифікації проблем впровадження інноваційних освітніх технологій. Виділено критерії педагогічних інновацій, а також аспекти, які необхідні для формування готовності викладача до інновацій у навчальному процесі. Особливу увагу зосереджено на кредитно-модульній технології навчання.


Дод.точки доступу:
Кунашенко, Олена (Миколаївський державний аграрний університет); Лукьяненко, Дарія (Миколаївський державний аграрний університет); Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Крячко, Юрій.
    Гриф Міністерства і університетська автономія / Ю. Крячко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 2. - С. 48-52. - Бібліогр. в кінці ст. 1 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58в4
Рубрики: Кредитно-модульная технология обучения
   Кредитно-модульна технологія навчання

   Методичне забезпечення ВНЗ

   Методическое обеспечение вуза

Кл.слова (ненормовані):
автономія університетів -- кредитно-модульна система -- науково-методична база -- розподіл повноважень -- автономия университетов -- кредитно-модульная система -- научно-методическая база -- распределение полномочий
Анотація: У статті обгрунтовано необхідність відмови від міністерського контролю за організацією навчального процесу у ВНЗ України. Аргументовано доцільність законодавчого надання ВНЗ виняткового права розробки освітньо-професійних програм підготовки, а також забезпечення свободи викладачів у виборі підручників і способів оцінки успішності студентів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Шрамко, Ярослав (доктор філософських наук; професор; в.о. ректора КДПУ).
    Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного універсітету / Я. Шрамко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 8-10. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- интеграция образования -- кредитно-модульная система -- высшие учебные заведения -- педагогические университеты -- системи навчання -- педагогічна освіта -- Болонський процес -- інтеграція освіти -- кредитно-модульна система -- вищі навчальні заклади -- педагогічні університети
Анотація: Проаналізовано особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в педагогічному універсітеті. Автор розглядає проблеми модернізації вищої освіти в аспекті її інтеграції в європейський освітній простір.


Дод.точки доступу:
Криворізький державний педагогічний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   06
   П 75


    Мартыш, А. А.
    К пятилетию Болонского процесса в Украине / А. А. Мартыш // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. праць. - Д. : ПДАБА, 2010. - № 4-5. - С. 103-111. - Библиогр. в конце ст. : 4 назв.
ББК Ч48(4Укр)
Рубрики: Высшее образование--Болонский процесс--Украина
   Вища освіта--Організація--Болонський процес--Україна

   Украина
Дескриптори: Кредитно-модульная система -- Кредитно-модульна система -- Болонский процесс -- Болонський процес -- Компетентностный подход -- Компетентнісний підхід -- Высшее образование -- Вища освіта

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Є примірники у відділах: всього 1 : ИБО (1)
Вільні: ИБО (1)

Знайти схожі

6.


   
    Кредитно-модульна система: нові аспекти виробничої практики "догляд за хворими" / Т. Хомазюк , К. Дука // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 11. - С. 109-113
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Дніпропетровськ

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- медична освіта -- підготовка лікарів -- кредитно-модульна система -- виробнича практика -- викладання дисциплін -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- высшее образование -- медицинское образование -- подготовка врачей -- кредитно-модульная система -- производственная практика -- преподавание дисциплин -- высшие учебные заведения -- ВУЗы
Анотація: Розглядається проблема організації виробничої практики "Догляд за хворими" в умовах кредитно-модульної системи на основі досліду Дніпропетровської державної медичної академії.


Дод.точки доступу:
Хомазюк , Тетяна (завідувач кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; професор; доктор медичних наук); Дука, Катерина (завідувач кафедри пропедевтики дитячих хвороб з курсом сестринської справи Дніпропетровської ДМА; професор; доктор медичних наук); Борисова, Інна (асистент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Березуцький В., Володимир ( доцент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Єгоров К., Костянтин ( доцент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Кравченко , О. (викладач кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії); Мішина, Наїра (доцент кафедри пропедевтики дитячих хвороб з курсом сестринської справи Дніпропетровської ДМА; доктор медичних наук); Догляд за хворими, виробнича практика \о произв.\; Дніпропетровська державна медична академія, вищий навчальний заклад \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Чернишов, Олексій (кандидат педагогічних наук; доцент; ректор Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Моделювання післядипломної педагогічної освіти на засадах неперерервності професійного розвитку / О. Чернишов, Е. Соф'янц // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 14-18 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- последипломное образование -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- неперервність освіти -- непрерывность образования -- освіта впродовж життя -- образование в течение жизни -- андрагогічний цикл -- андрагогический цикл -- освітні послуги -- образовательные услуги -- інноваційні моделі -- инновационные модели -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение
Анотація: Подано науковий аналіз сучасних стратегічних орієнтирів та моделей функціонування післядипломної педагогічної освіти в Донецькій області на засадах неперервності професійного розвитку педагогічних кадрів, відкритості, варіотивності, гнучкості, динамічності змін у змісті, формах і методах підготовки вчителів з орієнтацією на якість освіти, розвиток нового педагогічного мислення.


Дод.точки доступу:
Соф'янц, Едуард (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; заслужений вчитель Української РСР; радник ректора Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Мамченко, Сергій (директор центру навчально-методичної роботи Національної академії Служби безпеки України; доктор педагогічних наук; доцент; м. Київ).
    Навчально-методична робота як чинник підготовки професіоналів у галузі державної безпеки / С. Мамченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 35-45. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- методичне забезпечення -- методическое обеспечение -- організаційно-методичне забезпечення -- организационно-методическое обеспечение -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- професійна підготовка кадрів СБ -- профессиональная подготовка кадров СБ
Анотація: Висвітлюється розвиток навчально-методичного та організаційно-методичного забезпечення навчального процесу в Національній академії Служби безпеки України. Навчально-методична робота із забезпечення навчального процесу розглядається як один із чинників підготовки професіоналів у галузі державної безпеки.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.6.pdf

Дод.точки доступу:
Національна академія служби безпеки України \о ней\

Знайти схожі

9.


    Кікіна, Наталя (викладач кафедри англійської філології).
    Навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах США за кредитно-модульною системою / Н. Кікіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 65-71. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- технічні університети -- технические университеты -- навчальний процес -- учебный процесс -- методи навчання -- методы обучения -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- професійне іншомовне спілкування -- профессиональное иноязычное общение -- Болонський процес -- Болонский процесс
Анотація: Досліджуються методи навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах США за кредитно-модульною системою. Визначена ефективність їх застосування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Пендзей, Іван (доцент кафедри всесвітньої історії Інституту історії і політології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; кандидат історичних наук).
    Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 25-35 : табл. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- учбові предмети -- учебные предметы -- новітня історія -- новейшая история -- Болонський процес -- Болонский процесс -- шкала оцінювання знань -- шкала оценивания знаний -- змістовий модуль -- смысловой модуль -- контроль знань студентів -- контроль знаний студентов -- види контролю знань -- виды контроля знаний -- поточний контроль -- текущий контроль -- модульний контроль -- модульный контроль -- семестровий контроль -- семестровый контроль -- залік -- зачет -- курсова робота -- курсовая работа -- індивідуальні навчально-дослідні завдання -- индивидуальные учебно-исследовательские работы -- модульні контрольні роботи -- модульные контрольные работы -- індивідуальна робота -- индивидуальная работа -- відповідність шкал оцінювання -- соответствие шкал оценивания -- 100-бальна шкала оцінювань -- 100-бальная шкала оценивания -- 5-бальна шкала оцінювань -- 5-бальная шкала оценивания
Анотація: Розкриваються особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Надані методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критерії їх оцінювання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.3.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)