Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=медиакультура<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
13
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-13
>
1.
Петренко, Н. В.
Освітній простір інформаційного суспільства як простір ризику для розвитку людини [Текст] / Н. В. Петренко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 5
. - С. 35-40. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
информационное общество
--
інформаційне суспільство
--
медиакультура
--
медіакультура
--
образовательное пространство
--
освітній простір
--
ризики
--
риски
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Автор наголошує, що комп'ютерізований освітній простір являє собою новий тип освітньої реальності, відмінний від традиційного. Досліджуються проблеми та ризики для розвитку особистості в освітньому просторі інформаційного суспільства.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Гірліна, Н. Ю.
(Дніпропетровський обласний ініверситет післядипломної педагогічної освіти).
Методологічні аспекти дослідження процесу соціалізації у медіакультурному просторі інформаційного суспільства / Н. Ю. Гірліна> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 4
. - С. 12-17. - Література : 8 назв.
УДК
130.122
ББК
87.6
Рубрики:
Соціальна філософія
Социальная философия
Кл.слова (ненормовані):
информационное общество
--
інформаційне суспільство
--
медиакультура
--
медиапространство
--
медіакультура
--
медіапростір
--
социализация личности
--
соціалізація особистості
--
медіакультурний простір
--
медиакультурное пространство
--
духовна культура
--
духовная культура
--
соціальний розвиток
--
социальное развитие
Анотація:
Автор статті визначає методологічні особливості аналізу медіакультурного простору інформаційного суспільства як простору соціалізації особистості.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Берегова, Ірина
(вчитель-методист; вчитель світової літератури).
Мультимедійні технології як засіб розвитку критичного мислення на уроках світової літератури / І. Берегова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 53-57. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні технології
--
мультимедийные технологии
--
критичне мислення
--
критическое мышление
--
мультимедійні уроки
--
мультимедийные уроки
--
медіакультура
--
медиакультура
--
міжпредметні зв'язки
--
межпредметные связи
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
світова література
--
мировая литература
--
презентації
--
презентации
--
засоби розвитку критичного мислення
--
средства развития критического мышления
Анотація:
Висвітлено проблему використання різноманітних мультимедійних технологій у процесі розвитку критичного мислення на уроках світової літератури. Обгрунтовано переваги мультимедійного уроку, представлено рекомендації щодо виконання творчого завдання, а також застосування мультимедіа на різних етапах уроку. Акцентується на доцільності розвитку й використання міжпредметних зв'язків, які надають учням можливість глибше усвідомити сенс літератури як складової світового мистецтва та духовної книги життя.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
4.
Іванчук, Леся
(вчитель початкових класів; вчитель першої категорії ).
Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах / Л. Іванчук> // Початкова школа. - 2018. -
№ 3
. - С. 8-10 : іл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
медіаосвіта
--
медиаобразование
--
медіакультура
--
медиакультура
--
медіадидактика
--
медиадидактика
--
медіапедагогіка
--
медиапедагогика
--
медіазасоби
--
медиасредства
--
Power Point
Анотація:
Розглядаються особливості застосування медіадидактики у початковій школі. Надається характеристика термінів медіадидактика, медіаосвіта, медіапедагогіка. Наводяться приклади використання медіазасобів на уроках, а саме прийомів, що дозволяє застосовувати програма Power Point.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\3.pdf
Знайти схожі
>
5.
Снєгірьова, Валентина
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник ).
Елементи медіаосвіти на уроках літератури [Текст] / В. Снєгірьова> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. -
№ 9
. - С. 46-47. - Підготовлено за матеріалами Інтернету. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Методика викладання літератури
Методика преподавания литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури
--
преподавание литературы
--
медіакультура
--
медиакультура
--
інформаційне суспільство
--
информационное общество
--
навчальні завдання
--
учебные задания
--
проблеми читання
--
проблемы чтения
--
уроки літератури
--
уроки литературы
Анотація:
Надано творчі завдання для уроків літератури, які допоможуть розвивати у учнів медіакультуру та інтерес до читання.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Всес_літ_суч_шк_2017_9\14.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
6.
Шипота, Г. Є.
Трансформація інформаційного забезпечення професійної комунікації фахівців в умовах розвитку медіакультури [Текст] / Г. Є. Шипота> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2016. -
№ 4
. - С. 96-103
УДК
316.77:025.5
Рубрики:
Соціальні комунікації
Социальные коммуникации
Кл.слова (ненормовані):
соціальні комунікації
--
социальные коммуникации
--
професійна комунікація
--
профессиональная коммуникация
--
галузеві інформаційні ресурси
--
отраслевые информационные ресурсы
--
інформаційне забезпечення галузі
--
информационное обеспечение отрасли
--
професійні інформаційні ресурси
--
профессиональные информационные ресурсы
--
інформаційні потреби спеціалістів
--
информационные потребности специалистов
--
інформаційне забезпечення професійної комунікації
--
информационное обеспечение профессиональной коммуникации
--
професійне інформаційне середовище
--
профессиональная информационная среда
--
медіакультура
--
медиакультура
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)
Знайти схожі
>
7.
06
Д 54
Ходус, Е. В.
Интерпассивность как субъективный эффект современной медиакультуры: к постановке проблемы [Электронный ресурс] / Е. В. Ходус> // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. праць / Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Д., 2014. -
Вип. 5
. - С. 7-13. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступа: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/24994/22452. - Полный текст. - Режим доступа: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/1416/showToc. - Содержание
УДК
316.728+304.444
Рубрики:
Социология
Культура
Социология культуры
Соціологія
Соціологія культури
Кл.слова (ненормовані):
социология культуры
--
медиакультура
--
интерпассивность
--
медиатизация
--
соціологія культури
--
медіакультура
--
інтерпасивність
--
медіатизація
Перейти к внешнему ресурсу:
Полный текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Содержание
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Довгаль, С. А.
(завідуючий соціологічною лабораторією Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
Медіапростір як предмет соціально-філософського дослідження / С. А. Довгаль> // Грані. - 2012. -
№ 3
. - С. 67-69. - Література : С.69 : 10 назв
УДК
316
ББК
65.0
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
медиакультура
--
медиапространство
--
медиафилософия
--
медіакультура
--
медіапростір
--
медіафілософія
--
социология коммуникаций
--
социология массовых коммуникаций
--
соціологія комунікацій
--
соціологія масових комунікацій
Анотація:
Концептуалізовано поняття медіапростору, проаналізовано його сутністі риси як предмета соціально-філософського аналізу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Кириллова, Н. Б.
Медиакультура
, миф и политика / Н.Б. Кириллова> // Филос. науки. - 2006. -
№6
. - С. 26-44 . - ISSN 0235-1188
ББК
Ю667
Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ КУЛЬТУРЫ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Коломієць, О. Г.
(кандидат філософських наук; доцент Національного педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова).
Упередження агресивності засобами міжкультурної комунікації: соціально-філософський аспект / О. Г. Коломієць> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 2
. - С. 7-11. - Література : С.11 : 17 назв
УДК
^A1:316
ББК
60.00
Рубрики:
Соціальна філософія
Социальная философия
Кл.слова (ненормовані):
агресивність
--
агрессивность
--
засоби масових комунікацій
--
коммуникации
--
комунікації
--
критическое мышление
--
критичне мислення
--
манипуляционное влияние
--
маніпулятивний вплив
--
медиакомпетентность
--
медиакультура
--
медиаобразование
--
медіакомпетентність
--
медіакультура
--
медіаосвіта
--
межкультурный диалог
--
міжкультурний діалог
--
свобода
--
средства массовой коммуникации
--
туризм
--
управленческая деятельность
--
управлінська діяльність
Анотація:
Аналізується значення міжкультурної комунікації у сучасній управлінській діяльності в умовах глобалізації . Висвітлено роль туризму в формуванні цілісного власного світу особистості за рахунок збагачення етнічними знаннями й комунікативними уміннями. Розкрито роль засобів масової інформації одночасно як системи маніпулювання свідомістю та як вагомого вихо вного потенціалу. Досліджується роль медіаосвіти як умови подолання маніпулятивного впливу засобів масової комунікації, потенційні можливості медіапедагогіки щодо формування критичного мислення особистості.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-13
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)