Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=медиакультура<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: Ф1/2006/6
   Журнал

Философские науки . - 1958 . - ISSN 0235-1188. - Виходить щомісячно
2006р. № 6
Зміст:
Игнаткино, Т. Проблема "равенства в свободе" и концепция "равенство ресурсов" / Т. Игнаткино. - С.5-21
Розин, В. М. Становление античной культуры (философские этюды) / В.М. Розин. - С.22-24
Кириллова, Н. Б. Медиакультура, миф и политика / Н.Б. Кириллова. - С.26-44
Никифорова, Б. Религиозный плюрализм: локальное измерение глобального процесса / Б. Никифорова. - С.45-60
Оболенская, О. Н. В.В. Розанов как историк культуры / О.Н. Оболенская, С.Н. Пушкин. - С.71-89
Курбатова, А. С. Актуальность В.В. Розанова (Размышления философа о семье и школе) / А.С. Курбатова. - С.90-108
Турбовской, Я. С. Миру образования - свою философию / Я.С. Турбовской. - С.109-117
Кошелева, А. В. Вопросы власти и элиты в отечественной теоретической мысли / А.В. Кошелева. - С.127-143
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Кириллова, Н. Б.
    Медиакультура, миф и политика / Н.Б. Кириллова // Филос. науки. - 2006. - №6. - С. 26-44 . - ISSN 0235-1188
ББК Ю667

Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ КУЛЬТУРЫ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Довгаль, С. А. (завідуючий соціологічною лабораторією Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Медіапростір як предмет соціально-філософського дослідження / С. А. Довгаль // Грані. - 2012. - № 3. - С. 67-69. - Література : С.69 : 10 назв
УДК
ББК 65.0
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
медиакультура -- медиапространство -- медиафилософия -- медіакультура -- медіапростір -- медіафілософія -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій
Анотація: Концептуалізовано поняття медіапростору, проаналізовано його сутністі риси як предмета соціально-філософського аналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Коломієць, О. Г. (кандидат філософських наук; доцент Національного педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова).
    Упередження агресивності засобами міжкультурної комунікації: соціально-філософський аспект / О. Г. Коломієць // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 7-11. - Література : С.11 : 17 назв
УДК
ББК 60.00
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
агресивність -- агрессивность -- засоби масових комунікацій -- коммуникации -- комунікації -- критическое мышление -- критичне мислення -- манипуляционное влияние -- маніпулятивний вплив -- медиакомпетентность -- медиакультура -- медиаобразование -- медіакомпетентність -- медіакультура -- медіаосвіта -- межкультурный диалог -- міжкультурний діалог -- свобода -- средства массовой коммуникации -- туризм -- управленческая деятельность -- управлінська діяльність
Анотація: Аналізується значення міжкультурної комунікації у сучасній управлінській діяльності в умовах глобалізації . Висвітлено роль туризму в формуванні цілісного власного світу особистості за рахунок збагачення етнічними знаннями й комунікативними уміннями. Розкрито роль засобів масової інформації одночасно як системи маніпулювання свідомістю та як вагомого вихо вного потенціалу. Досліджується роль медіаосвіти як умови подолання маніпулятивного впливу засобів масової комунікації, потенційні можливості медіапедагогіки щодо формування критичного мислення особистості.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Великодня, Є. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Проблеми духовного здоров'я особистості в освітньому просторі медіа-культури / Є. М. Великодня // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 12. - С. 143-148. - Література : С.147-148 : 7 назв
УДК
ББК 74.0
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовне здоров'я -- духовное здоровье -- манипуляция -- манипуляция сознанием -- маніпуляція свідомістю -- медиакультура -- медиа-культура -- медиапространство -- медиа-пространство -- медіакультура -- медіа-культура -- медіапростір -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Автор аналізує специфіку розвитку культури і трансляції духовних цінностей в умовах формування медійно-інформаційного простору, яка знайшла відображення у формуванні концепту медіа-культури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Великодна, Є. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Медіа-освіта як система забезпечення здоров'я особистості у медійно-інформаційному просторі / Є. М. Великодна // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 64-69. - Література : С.68-69 : 6 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовне здоров'я -- духовное здоровье -- збереження здоров'я -- медиакультура -- медиаобразование -- медийно-информационное пространство -- медіакультура -- медіаосвіта -- медійно-інформаційний простір -- сохранение здоровья -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Основною метою статті є розкриття проблеми збереження здоров'я та гарантування безпеки людини у медійно-інформаційному освітньому просторі. Медіа-освіта як система формування цінностей в умовах становлення медійно-інформаційного освітнього простору ор ієнтована на зебезпечення розвивальної та захисної функцій у їх тісній взаємозалежності. Розвивальна спрямована на створення умов для духовного розвитку суб'єктів освіти, стимулювання позитивних змін у їхньому особистісному розвитку. Захисна спрямован а на підвищення рівня соціальної захищеності суб'єктів освіти в умовах деструктивних тенденцій у суспільстві, на нейтралізацію впливу негативних факторів медіа. З'ясовано, що конструктивне використання сенсоутворюючого впливу медійно-інформаційного пр остору визначає пріоритетне становище медіа-освіти як чинника забезпечення духовного здоров'я особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.
   06
   Д 54


    Ходус, Е. В.
    Интерпассивность как субъективный эффект современной медиакультуры: к постановке проблемы [Электронный ресурс] / Е. В. Ходус // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. праць / Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Д., 2014. - Вип. 5. - С. 7-13. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступа: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/24994/22452. - Полный текст. - Режим доступа: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/1416/showToc. - Содержание
УДК
Рубрики: Социология
   Культура

   Социология культуры

   Соціологія

   Соціологія культури

Кл.слова (ненормовані):
социология культуры -- медиакультура -- интерпассивность -- медиатизация -- соціологія культури -- медіакультура -- інтерпасивність -- медіатизація

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Содержание
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Берегова, Ірина (вчитель-методист; вчитель світової літератури).
    Мультимедійні технології як засіб розвитку критичного мислення на уроках світової літератури / І. Берегова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 53-57. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні технології -- мультимедийные технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- мультимедійні уроки -- мультимедийные уроки -- медіакультура -- медиакультура -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- учбові предмети -- учебные предметы -- світова література -- мировая литература -- презентації -- презентации -- засоби розвитку критичного мислення -- средства развития критического мышления
Анотація: Висвітлено проблему використання різноманітних мультимедійних технологій у процесі розвитку критичного мислення на уроках світової літератури. Обгрунтовано переваги мультимедійного уроку, представлено рекомендації щодо виконання творчого завдання, а також застосування мультимедіа на різних етапах уроку. Акцентується на доцільності розвитку й використання міжпредметних зв'язків, які надають учням можливість глибше усвідомити сенс літератури як складової світового мистецтва та духовної книги життя.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

9.


    Гірліна, Н. Ю. (Дніпропетровський обласний ініверситет післядипломної педагогічної освіти).
    Методологічні аспекти дослідження процесу соціалізації у медіакультурному просторі інформаційного суспільства / Н. Ю. Гірліна // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 4. - С. 12-17. - Література : 8 назв.
УДК
ББК 87.6
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
информационное общество -- інформаційне суспільство -- медиакультура -- медиапространство -- медіакультура -- медіапростір -- социализация личности -- соціалізація особистості -- медіакультурний простір -- медиакультурное пространство -- духовна культура -- духовная культура -- соціальний розвиток -- социальное развитие
Анотація: Автор статті визначає методологічні особливості аналізу медіакультурного простору інформаційного суспільства як простору соціалізації особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Петренко, Н. В.
    Освітній простір інформаційного суспільства як простір ризику для розвитку людини [Текст] / Н. В. Петренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 5. - С. 35-40. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
информационное общество -- інформаційне суспільство -- медиакультура -- медіакультура -- образовательное пространство -- освітній простір -- ризики -- риски -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Автор наголошує, що комп'ютерізований освітній простір являє собою новий тип освітньої реальності, відмінний від традиційного. Досліджуються проблеми та ризики для розвитку особистості в освітньому просторі інформаційного суспільства.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)