Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=межпредметные связи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Білокінь, Наталія (учитель гімназії №154 м. Київ).
    Службові частини мови та вигук. Узагальнення і систиматизація знань [Текст] / Н. Білокінь // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - №11. - С. 5-7 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- службові частини мови -- вигук -- 7 клас -- план уроку -- міжпредметні зв`язки -- методика преподавания украинского языка -- служебные части речи -- восклицание -- 7 класс -- план уроку -- межпредметные связи
Анотація: План уроку з української мови у 7 класі з теми "Службові частини мови та вигук".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (20.11.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Білоус, Надія (аспірантка; Вінниця).
    Використання історичного матеріалу на уроках української літератури. 10 - 11 класи / Надія Білоус // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.20 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

Кл.слова (ненормовані):
дидактические методы -- дидактичні методи -- исторические материалы на уроках литературы -- история педагогики -- історичні матеріали на уроках літератури -- історія педагогіки -- межпредметные связи -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методы обучения -- міжпредметні зв'язки -- персоналии педагогов -- персоналии писателей украинских -- персоналії педагогів -- персоналії письменників українських -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Проблема міжпредметних зв'язків в історії педагогічної думки. Методи і прийоми навчання, необхідні для залучення історичного матеріалу при вивченні української літератури, зокрема на уроках з вивчення драми Лесі Українки "Бояриня", новели В. Стефаника "Камінний хрест" та творчості П. Тичини


Дод.точки доступу:
Ушинский, Константин Дмитриевич \о нем\; Тичина, Павло \о нем\; Стефаник, Василь \о нем\; Українка, Леся \о нем\; Песталоцці, Йоган Генріх \о нем\; Бояриня \о произв.\; Камінний хрест \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Берегова, Ірина (вчитель-методист; вчитель світової літератури).
    Мультимедійні технології як засіб розвитку критичного мислення на уроках світової літератури / І. Берегова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 53-57. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні технології -- мультимедийные технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- мультимедійні уроки -- мультимедийные уроки -- медіакультура -- медиакультура -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- учбові предмети -- учебные предметы -- світова література -- мировая литература -- презентації -- презентации -- засоби розвитку критичного мислення -- средства развития критического мышления
Анотація: Висвітлено проблему використання різноманітних мультимедійних технологій у процесі розвитку критичного мислення на уроках світової літератури. Обгрунтовано переваги мультимедійного уроку, представлено рекомендації щодо виконання творчого завдання, а також застосування мультимедіа на різних етапах уроку. Акцентується на доцільності розвитку й використання міжпредметних зв'язків, які надають учням можливість глибше усвідомити сенс літератури як складової світового мистецтва та духовної книги життя.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

4.


    Бобиль, С. В.
    Застосування «інтегрованих уроків» у процесі навчання РЯІ [Електронний ресурс] / С. В. Бобиль // Наукові записки : Серія «Філологічна». - 2012. - № 25. - С. 146-149. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/bitstream/123456789/1218/3/Pages%20from%20Bobil_12.pdf. - Повний текст (255,51 kB)
УДК
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КГД -- языкознание -- мовознавство -- пролонгированные уроки -- пролонговані уроки -- межпредметные связи -- міжпредметні зв’язки

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (255,51 kB)

Дод.точки доступу:
Бобыль С. В.

Знайти схожі

5.


    Бобиль, С. В.
    Реалізація особистісно зорієнтованого підходу у процесі викладання РЯІ/УЯІ у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / С. В. Бобиль // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія філологічна : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 49. - С. 256-258. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3974/1/Bobyl%20S.pdf. - Повний текст (89,76 kB)
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КГД -- особистісно зорієнтований підхід -- личностно ориентированный подход -- диференціація знань -- дифференциация знаний -- самоідентифікація -- самоидентификация -- міжпредметні зв’язки -- межпредметные связи

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (89,76 kB)

Дод.точки доступу:
Бобыль, С. В.

Знайти схожі

6.


    Бобыль, С. В.
    Предметно-языковое интегрированное обучение в процессе изучения РКИ в технических вузах [Электронный ресурс] / С. В. Бобыль // Придніпровські соціально-гуманітарні читання : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф. - Кіровоград, 2014. - С. 37-41. - Режим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3104/3/Bobyl2.pdf. - Полный текст (173,56 kB)
УДК
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

   Психолингвистика

   Психолінгвістика

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КГД -- психология языка -- психологія мови -- нетрадиционные уроки -- нетрадиційні уроки -- межпредметные связи -- міжпредметні зв’язки -- обучение иностранных студентов -- навчання іноземних студентів

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст (173,56 kB)

Знайти схожі

7.


    Бурчак, Ліана (доцент кафедри біології та основ сільського господарства Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук).
    Інтеграція знань учнів з хімії та математики в старшій школі / Л. Бурчак, С. Бурчак // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 18-23 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- математика -- хімія -- химия -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- інтеграція знань -- интеграция знаний -- математичні дії -- математические действия -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи
Анотація: Розглянуто взаємозв'язок хімічного і математичного матеріалу у старшій школі.


Дод.точки доступу:
Бурчак, Станіслав (доцент кафедри математики і методики викладання Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук)

Знайти схожі

8.


    Вагіна, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент).
    Математичні засоби розвитку профільних інтересів учнів гуманітарних класів філологічного напряму / Н. Вагіна, І. Іщенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 47-52 : табл.-1. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
профільні школи -- профильные школы -- класи філологічного напряму -- классы филологического направления -- профільно орієнтоване навчання математики -- профильно ориентированное обучение математике -- елементи математичної лінгвістики -- элементы математической лингвистики -- учбові предмети -- учебные предметы -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- гуманітарний потенціал математики -- гуманитарный потенциал математики -- симетричні літери -- симметрические буквы -- паліндроми -- палиндромы -- математична лінгвістика -- математическая лингвистика
Анотація: Розкриваються теоретичні і практичні аспекти розвитку профільних інтересів учнів гуманітарних класів філологічного напряму засобами встановлення міжпредметних зв'язків математики, використання математичних понять і методів при вивченні мов і літератури, навчання школярів елементам математичної лінгвістики на етапах передпрофільної та профільної підготовки.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Іщенко, Ірина (учитель математики вищої категорії; вчитель-методист)

Знайти схожі

9.


    Войцехівська, Ірина (викладач Могилів-Подільського технолого-економічного коледжу ВНАУ).
    Однорідні члени речення [Текст] / І. Войцехівська // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 12. - С. 2-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1
Рубрики: Методика викладання мови
   Методика преподавания языка

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- однорідні члени речення -- неоднорідні члени речення -- професійна лексика -- мотивація навчальної діяльності -- культура мовлення -- міжпредметні зв`язки -- правила пунктуації при однорідних членах речення -- методика преподавания украинского языка -- однородные члены предложения -- неоднородные члены предложения -- профессиональная лексика -- мотивация учебной деятельности -- культура речи -- межпредметные связи -- правила пунктуации при однородных членах предложения
Анотація: Вивчення теми "Однорідні члени речення" у школах та коледжах.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.01.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Гулай, Альона (молодший науковий співробітник відділу української філології ННДІУВІ).
    Формування мовної особистості школяра на матеріалах історичного контенту журналу "Дивослово" [Текст] / А. Гулай // Українознавство : науковий, громадсько-політичний, культурнго-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2013. - № 3-4. - С. 65-69 : табл. - Бібліогр.: с. 68. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- викладання історії України -- преподавание истории Украины -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- навчальні матеріали -- учебные материалы -- історичний компонент -- исторический компонент -- журнали -- журналы -- педагогічна преса -- педагогическая пресса -- розробки уроків -- разработки уроков
Анотація: Аналіз історичного компоненту запропонованих у журналі "Дивослово" розробок уроків з української мови та позакласних заходів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Дивослово, науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.01.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)