Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=образовательные технологии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.


    Любивий, Володимир (Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка).
    Соціальний медіа-концепт у контексті формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців / В. Любивий // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 4. - С. 67-73. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Высшее образование в Украине
   Вища освіта в Україні

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта в Україні -- высшее образование в Украине -- гуманізація вищої освіти -- відкрите суспільство -- освітні технології -- дебати -- гуманизация высшего образования -- открытое общество -- образовательные технологии -- дебаты -- соціальні медіа-концепти -- социальные медиа-концепты
Анотація: Роглянуто соціальний медіа-концепт як сучасна форма суспільного світогляду, узагальнена демократична цінність, що залежить від якості виховання, рівня культури і освіти конкретної особистості, сукупність яких утворює суспільство, визначає ступінь соціалізації.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

2.


    Афанасьєв, Микола (кандидат економічних наук; професор; проректор з науково-педагогічної роботи).
    Форсайт-вектор руху університету / М. Афанасьєв // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 42-58 : табл.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
форсайт -- методологія форсайт -- методология форсайт -- компетентність -- компетентность -- освітні технології -- образовательные технологии -- індивідуальні освітні траєкторії -- индивидуальные образовательные траектории -- освітньо-професійні програми -- образовательно-профессиональные программы -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- прогресивні методології прогнозування -- прогрессивные методологии прогнозирования -- моделі розвитку університетів -- модели развития университетов -- програми дій університетів -- программы действий университетов -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Розкрито сутність форсайту, розглянуто досвід його використання у сфері освіти як однієї з прогресивних методологій прогнозування. Підкреслюється актуальність використання елементів форсайту в контексті формування стратегії і програми розвитку університету. На основі узагальнення теоретико-методологічних засад форсайт-підходу рекомендовано враховувати ключові тренди в освіті та використовувати принципи форсайту у процесі вибору індивідуальних освітніх траєкторій студентів і розроблення майбутніх освітньо-професійних програм.


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \про нього\

Знайти схожі

3.


    Ковальчук, Дар'я (асистент кафедри інтелектуальної власності Національної металургійної академії України; кандидат педагогічних наук; м. Дніпропетровськ).
    Перспективи державного регулювання трансферу освітніх технологій вищих навчальних закладів / Д. Ковальчук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 10. - С. 56-63. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Дистанційне навчання

   Дистанционное обучение

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- захист прав викладачів -- защита прав преподавателей -- освітні технології -- образовательные технологии -- державне регулювання -- государственное регулирование -- трансфер технологій -- трансфер технологий -- інтелектуальна діяльність -- интеллектуальная деятельность
Анотація: Метою статті є дослідження перспектив державного регулювання трансферу освітніх технологій вищих навчальних закладів. Для досягнення цієї мети запропоновано використання класифікаційної моделі для оцінки освітніх технологій вищих навчальних закладів у контексті її життєвого циклу.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій, закон України \о произв.\; Про здійснення державних закупівель, закон України \о произв.\; Національна академія педагогічних наук України \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

4.


    Котенко, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри іноземних мов і методик іх навчання).
    Сутність комбінованого навчання у змісті іншомовної методичної підготовки вчителів початкової школи / О. Котенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 11/12. - С. 43-53. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
комбіноване навчання -- комбинированное обучение -- технології комбінованого навчання -- технологии комбинированного обучения -- традиційне навчання -- традиционное обучение -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- іншомовна методична підготовка -- иноязычная методическая подготовка -- іншомовна професійна компетентність -- иноязычная профессиональная компетентность -- вчителі початкової школи -- учителя начальной школы -- освітні технології -- образовательные технологии -- змішане навчання -- смешанное обучение -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- моделі комбінованого навчання -- модели комбинированного обучения -- іноземні мови -- иностранные языки -- методика навчання іноземних мов -- методика изучения иносранных языков
Анотація: Обгрунтовано доцільність застосування технології комбінованого навчання у змісті іншомовної методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи як одного зі шляхів її інтенсифікації. Аналізуються організаційні аспекти застосування технології змішаного навчання, що сприяють мінімізацію втрат професійно значущого контенту для студента, які пов'язані зі специфікою європейської кредитно-трансферної системи організації навчання; уточнено алгоритм побудови процесу опанування дисципліни "Методика навчання іноземних мов" на основі моделі Enriched Virtual; визначено переваги інтеграції традиційної та дистанційної форм навчання у процесі формування іншомовної методичної компетенції студентів напряму підготовки "Початкова освіта".


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Ганаба, Світлана (доктор філософських наук; доцент кафедри педагогіки та соціально-економічних дисциплін).
    Мережеві технології як складова якісної освіти / С. Ганаба // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 44-52 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- освітні технології -- образовательные технологии -- освітній процес -- образовательный процесс -- мережеві технології -- сетевые технологии -- освіта як простір свободи -- образование как пространство свободы -- саморозвиток особистості -- саморазвитие личности -- принцип коннективизму -- риски использования сетевых технологий -- ризики використання мережевих технологій -- принципы построения образовательного процесса -- принципи побудови освітнього процесу
Анотація: Аналізуються можливості та ризики використання мережевих технологій у забезпеченні якості сучасної освіти. Показано, що інформаційно-мережеві технології презентують модель освіти, яка характеризується високим ступенем мобільності, відкритістю й доступністю для ширшого кола споживачів освітніх послуг. Визначено, що мережеві технології пропонують інший принцип побудови освітнього процесу. Визначальним у навчальних практиках є принцип коннективізму. Доведено, що освітня діяльність у мережі постає творчою коммунікативною дією, пов'язаною не лише з передачею відомих, а й продукуванням нових знань. Вказані ризики використання мережевих технологій в освітній діяльності, серед яких: розвиток низки психофізіологічних відхилень, труднощі передання цінностей і смислів під час комунікативної взаємодії, підміна світу реального світу віртуальним тощо. Одержані результати можуть слугувати теоретичним і методологічним підгрунтям у розробці шляхів модернізації освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Шін, Хонг-Док (доцент упраління Школи менеджменту Університету Хонгік; м.Сеул; Південна Корея).
    Проактивна бізнес-освіта [Текст] : опис кейсу / Х. -Д. Шін // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 348-355 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в6-2 + 74.58(5КОР))в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Южная Корея
    Південна Корея

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-колледжи -- бізнес-коледжі -- бизнес-образование -- бізнес-освіта -- креативность образования -- креативність освіти -- педагогический инструментарий -- педагогічний інструментарій -- проектное обучение -- проектне навчання -- преподавание -- викладання -- проактивное образование -- проактивна освіта -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- образовательные технологии -- освітні технології -- коммуникативные проблемы -- комунікативні проблеми
Анотація: Описано методологію проактивної бізнес-освіти на прикладі викладання дисципліни для групи в коледжі бізнесу, Південна Корея. Студенти були проінструктовані щодо вибору умовно складної мети для проекту з тривалістю протягом усього семестру та розробки стратегії для даного проекту. Проекти в групі виявились доволі різноманітними, включаючи креативні (зйомки фільму, постановку танцю) та спортивні (марафон, підкорення вершини). Критерії для оцінювання проекту: креативність, складність виконання та формування цінності. 25 з 26 груп успішно завершили свої проекти, хоча сам факт завершення на оцінку за проект не впливав. У цілому, студенти високо оцінили даний проактивний проект, однак окремо варто описати комунікативні проблеми, що вплинули на успішність використання даного інструменту бізнес-освіти.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Бачинський, Олег (доцент навчально-методичного відділу; Національний університет біоресурсів і природокористування України; кандидат сільськогосподарських наук; Київ).
    Становлення та розвиток практичної підготовки як невід'ємної складової сільськогосподарської освіти / О. Бачинський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 72-84. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
практична підготовка студентів -- практическая подготовка студентов -- методи навчання -- методы обучения -- сільськогосподарська освіта -- сельскохозяйственное образование -- концепції розвитку аграрної освіти -- концепции развития аграрного образования -- аграрна освіта -- аграрное образование -- історико-педагогічний аналіз -- историко-педагогический анализ -- система аграрної освіти -- система аграрного образования -- агрономія -- агрономия -- вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- образовательные технологии -- освітні технології
Анотація: Наведено історико-педагогічний аналіз основних концепцій розвитку аграрної освіти, а саме: професійної підготовки робітничих кадрів, становлення та розвитку наукових знань та вищої аграрної освіти. Визначено роль практичної підготовки у формуванні майбутніх фахівців та основні ідеї, що можуть слугувати базисом для розробки нових методологічних підходів у формуванні спеціалістів, здатних приймати професійні рішення з урахуванням їх соціально-економічних та психологічних наслідків.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

8.


    Семенова, Алла (директор навчально-консультаційного центру педагогічної майстерності; професор кафедри політології; Одеський національний політехнічний університет; доктор педагогічних наук; доцент).
    Сучасні тенденції формування педагогічної майстерності фахівців інженерних спеціальностей / А. Семенова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 51-59. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- технічні ВНЗ -- технические ВУЗы -- викладачі -- преподаватели -- психолого-педагогічна підготовка -- психолого-педагогическая подготовка -- фахівці інженерних спеціальностей -- специалисты инженерных специальностей -- психопедагогіка -- психопедагогика -- емоційне професійне самоусвідомлення -- эмоциональное профессиональное самосознание -- етапи успішної зміни поведінки -- этапы успешной смены поведения -- непомітність -- незаметность -- міркування -- рассуждения -- підготовка -- подготовка -- дія -- действие -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- інженерна освіта -- инженерное образование -- технічна освіта -- техническое образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- образовательные технологии -- освітні технології
Анотація: Визначені сучасні тенденції формування педагогічної майстерності фахівців інженерних спеціальностей, які передбачають соціальну зрілість, професійну компетентність викладачів, розвиток його творчого потенціалу. Обгрунтовується необхідність посилення уваги до розвитку практичних умінь, особливо до формування педагогічної майстерності у майбутніх керівників - магістрів, тобто до професійного розвитку особистості викладачів вищої школи та управінської майстерності у майбутніх керівників - магістрів, тобто до професійного розвитку особистості викладача вищої школи та керівника структурного підрозділу чи організації.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Одеський національний політехнічний університет \о нем\

Знайти схожі

9.


    Виткалов, Сергій (доцент кафедри культурології і музеєзнавства; Рівненський державний гуманітраний університет; кандидат мистецтвознавства).
    Сучасні проблеми вищої школи очима регіонального педагога / С. Виткалов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 85-90. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- сучасні наукові проблеми -- современные научные проблемы -- науко-метричні видання -- научно-метрические издания -- молоді науковці -- молодые ученые -- система організації освіти -- система организации образования -- культурний простір України -- культурное пространство Украины -- вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- образовательные технологии -- освітні технології
Анотація: Аналізуються проблеми сучасної вищої школи, зокрема пов'язані з організацією наукової діяльності в Україні. Йдеться про необхідність публікацій у наукометричних виданнях, які мають сприяти ознайомленню світової наукової спільноти зі здобутками вітчизняних науковців. Наголошується на тому, що подібна практика, попри певні позитивні моменти, які дійсно сприятимуть ознайомленню з формами наукового пошуку та його результатами, на рівні молодих дослідників фактично не змінит загальної практики організації наукового пошуку в багатьох ВНЗ. Автор вважає доречним почати зі зімн у системі організації освіти: підготовці бакалаврів відповідними змінами у навчальних планах магістрантів. Пропонуються альтернативні варіанти функціонування ВНЗ.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

10.


    Нестерова, Марія (кандидат філософських наук; докторантка Київського національного університету ім. Т. Шевченка).
    Інформаційно-когнітивні технології в системі вищої освіти суспільства знань [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 1. - С. 40-45. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.253
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- когнітивні технології -- освітні технології -- суспільство знань -- інформаційні технології -- высшее образование -- когнитивные технологии -- образовательные технологии -- общество знаний -- информационные технологии
Анотація: Розглянуто інформаційно-когнітивні технології в системі вищої освіти сучасного суспільства знань.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)