Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогическая социология<.>
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
1.


    Ядранський, Дмитро (доктор соціологічних наук; доктор економічних наук; професор Запорізького класичного приватного університету).
    Історія, сучасність та перспективи вищої освіти в Україні [Текст] : рецензия / Д. Ядранський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - К. : Інститут соціології НАН, 2015. - № 2. - С. 212-215. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Пилипенко В., Позднякова-Кирбят'єва Е. Вища освіта в Україні: історія та пострадянські реалії : соціологічний аналіз / Е. Позднякова-Кирбят'єва, В. Пилипенко. - Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2012. - 152 с.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование в Украине -- высшее образование Украины -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- рецензии на книги -- рецензії на книги -- социология высшего образования -- соціологія вищої школи
Анотація: Рец. на кн. : Пилипенко В., Позднякова-Кирбят'єва Е. Вища освіта в Україні: історія та пострадянські реалії (соціологічний аналіз). - Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2012. - 152 с.


Знайти схожі

2.


    Кльов, М. В. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Експансія ринку освітніх послуг і економізація освітньої системи: соціологічний аналіз / М. В. Кльов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 99-103, В. О. (Попов). - Бібліографія : С.102-103 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
економізація освіти -- економіка освіти -- економічна експансія -- експансія ринку -- комодификация -- комодифікація -- маркетизация -- маркетизація -- образовательные системы -- освітні системи -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- персоналии социологов -- персоналії соціологів -- освітні послуги -- образовательные услуги -- ринок освіти -- ринок освітніх послуг -- рынок образования -- рынок образовательных услуг -- система образования -- система освіти -- социологический анализ -- социология образования -- соціологічний аналіз -- соціологія освіти -- экономизация образования -- экономика образования -- экономическая экспансия -- экспансия рынка
Анотація: Звертається увага на явище економізації та маркетизації, а разом з тим експансії ринку освітніх послуг. Увагу авторів привертають поняття комодифікації (перетворення продукту в товар) по відношенню до нетоварного виробництва, квазі-товарів, ф іктивних товарів, реальних товарів і фіктивного капіталу. В цілому, аналізується розуміння ринкової економіки К.Поланьї, роль інформації, знань та інтелекту в постіндустріальній економіці. Стверджується, що в таких умовах знання набуває форму товару. В статті зауважується, що ринковий тип мислення має глибокий вплив на систему освіти.


Дод.точки доступу:
Поланьи, К. (антрополог; историк экономики; социолог; этнограф ; 1886-1964) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Плахотник, Ольга (кандидат философских наук; доцент Национального аэрокосмического университета"ХАИ").
    Радикальные педагогики в контексте "студентоцентрированного" гуманитарного образования / О. Плахотник // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 4. - С. 171-186. - Источники : С.185-186. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- гуманитарное образование -- гуманітарна освіта -- квир-педагогика -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- радикальна педагогіка -- радикальная педагогика -- социально-гуманитарное образование -- социология высшего образования -- социология высшей школы -- социология студенчества -- соціологія вищої школи -- соціологія студентства -- студентоцентрированное образование -- феминистическая педагогика
Анотація: Целью статьи является анализ студентоцентрированной образовательной парадигмы, критика неолиберального прочтения студентоцентрированности и ее аксиологическое и эпистемологическое переопределение через концепт радикальных педагогик.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Соціол_теор_мет_марк_2014_4\8.pdf

Знайти схожі

4.


    Хомерікі, О. А. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Автономія вищих навчальних закладів у сучасних соціально-економічних реаліях: конкурентні війни або трамплін для стрибка? / О. А. Хомерікі // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 103-108. - Бібліографія : С.108 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
автономизация вузов -- автономия высших учебных заведений -- автономізація вузів -- автономія вищих навчальних закладів -- вища освіта -- вища освіта в Україні -- высшее образование -- высшее образование в Украине -- децентрализация образования -- децентралізація освіти -- зарубежный опыт -- зарубежный опыт образования -- зарубіжний досвід -- зарубіжний досвід освіти -- конкурентні війни -- конкурентные войны -- менеджмент образования -- менеджмент образовательной системы -- менеджмент освіти -- менеджмент освітньої системи -- образование в Украине -- освіта в Україні -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- современное образование -- современные социально-экономические реалии -- социально-экономическая ситуация -- социология образования -- соціально-економічна ситуація -- соціологія освіти -- сучасна освіта -- сучасні соціально-економічні реалії
Анотація: Розглядається основна інновація нового закону "Про вищу освіту" - автономізація вищих навчальних закладів. Автор аналізує основні позитиви і переваги цього нововведення і на досвіді західноєвропейських вишів обгрунтовує позицію щодо потреби д окорінної зміни менеджменту, формування нових стандартів, планів тощо. Автор оцінює і ймовірні небезпеки автономізації української вищої школи, ті тенденції, які за перспективи неуспішної реалізації матимуть негативні соціальні наслідки. Авторка також підкреслює, що зусилля в цьому напрямку вимагають, насамперед, політичної підтримки, оскільки для проведення подібного перетворення необхідно мати широкий доступ до постійного моніторингу ситуації, статистичних матеріалів стосовно стану і тенденцій з мін у вищій школі країни.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Рябчук, Анастасія (старший викладач Національного університету "Києво-Могилянська академія").
    Обмеження у підготовці до складання ЗНО учнями із сільської місцевості / А. Рябчук, В. Мулявка // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2015. - №1. - С. 116-131. - Література : С.130-131. - В ОБЛ. БІБЛОІТЕКІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание -- внешнее независимое оценивание -- внешнее независимое тестирование -- зовнішнє незалежне оцінювання -- зовнішнє незалежне тестування -- неравенство в образовании -- образовательное неравенство -- освітня нерівність -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- сельские дети -- сельские школы -- сільські школи -- соціологія освіти -- социология образования -- соціологія освіти -- Украина -- Україна
Анотація: Грунтуючись на емпіричних даних, автори статті встановлюють наявність обмежень у підготовці до зовнішнього незалежного тестування учнів з сільської місцевості. Статистичні дані незалежного оцінювання свідчать про невідповідність між метою запровадженн я ЗНО та наслідками його застосування.


Дод.точки доступу:
Мулявка, Вікторія

Знайти схожі

6.


    Мосьондз, М. В. (Національний гірничий університет; Дніпропетровськ).
    Випускники ВНЗ гірничо-металургійних спеціальностей у професійно-економічній сфері суспільства (Дніпропетровський регіон) / М. В. Мосьондз // Грані. - 2015. - № 3. - С. 64-67. - Бібліографія : С.67 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія освіти
   Социология образования

   Україна
    Украина

    Дніпропетровська область

    Днепропетровская область

Кл.слова (ненормовані):
випускники вузів -- вища освіта -- включение в профессионально-экономическую сферу общества -- включення в професійно-економічну сферу суспільства -- выпускники вузов -- высшее образование -- гірничо-металургійний комплекс -- гірничо-металургійні спеціальності -- горно-металлургические специальности -- горно-металлургический комплекс -- оценка показателей успешной профессиональной интеграции -- оцінка показників успішної професійної інтеграції -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- працевлаштування -- працевлаштування випускників ВУЗів -- професійна інтеграція -- професійні практики -- професійно-економічна сфера суспільства -- профессиональная интеграция -- профессионально-экономическая сфера общества -- профессиональные практики -- работодатели -- роботодавці -- социология образования -- соціологія освіти -- трудоустройство -- трудоустройство выпускников ВУЗов -- факторы и барьеры трудоустройства -- чинники та бар'єри працевлаштування
Анотація: Проаналізовано процес включення випускників гірничо-металургійного комплексу (ГМК) до професійно-економічної сфери суспільства; ставлення роботодавців до працевлаштування випускників; бар'єри для прийому на роботу молодих спеціалістів; оцінку випускниками показників успішної професійної інтеграції.Виявлено досить високий рівень працевлаштованості випускників за фахом (64%); позитивну оцінку користі здобутої освіти; найбільшу задоволеність такими умовами праці, як стабільний дохід, відпові дність спеціальності; недостатні можливості кар'єри. Щодо роботодавців, то більшість з них позитивно ставиться до прийому на роботу молодих спеціалістів без досвіду (у випускників на це протилежний погляд). Щодо бар'єрів прийому на роботу молоді робот одавці вказують на відсутність особистих навичок, важливих для роботи, завишені вимоги з боку випускників, відсутність досвіду роботи, нестачу теоретичних та практичних знань, невідповідність отриманих знань реальним потребам роботодавців.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\11.pdf

Знайти схожі

7.


    Лукащук О., Оксана (аспірантка кафедри соціології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна).
    Соціокультурний статус вищої освіти: історико-соціологічний аналіз / О. Лукащук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2014. - №3. - С. 131-139. - Джерела : С.138-139. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- история высшего образования -- история социологии -- історія вищої освіти -- історія соціології -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія
Анотація: Статтю присвячено історико-соціологічному аналізу статусу вищої освіти - від епохи первісних суспільств до новітнього часу.


Знайти схожі

8.


    Хомерікі, О. А. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Основи теоретико-методологічного аналізу інтернаціоналізації вищої освіти в контексті соціологічного дискурсу / О. А. Хомерікі // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 11. - С. 87-93. - Література : С.92-93 : 14 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вестернизация -- вестернізація -- вища освіта -- высшее образование -- глобализация и образование -- глобалізація і освіта -- глобально орієнтований освітній простір -- єдиний освітній простір -- интернационализация образования -- інтернаціоналізація освіти -- мировое образовательное пространство -- освітній простір -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- социология образования -- соціологія освіти
Анотація: Аналізуються процеси глобалізації та інтернаціоналізації освіти. Розглядаються різні підходи до розуміння даних понять у соціологічному дискурсі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Савош, Г. П. (Придніпровська державна академія будівництва та архітекатури; Дніпропетровськ).
    Соціалізація маргінальних особистостей у системі закладів вищої освіти України на фоні трансформаційних процесів у суспільстві / Г. П. Савош, А. О. Синицин // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 11. - С. 80-87. - Література : С.84-87 : 27 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта України -- высшее образование Украины -- маргиналы -- маргинальная личность -- маргинальность -- маргинальные группы -- маргінали -- маргінальність -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- социализация молодежи -- социальная маргинальность -- социальные трансформации -- социология образования -- соціалізація молоді -- соціальна маргинальність -- соціальна маргінальність -- соціальна трансформація -- соціологія освіти -- трансформационные процессы -- трансформационные процессы в Украине -- трансформаційні процеси -- украинское общество -- українське суспільство
Анотація: Автори статті аналізують процеси соціалізації особистості, зокрема маргінальної особистості, у вищих навчальних закладах України на фоні трансформаційних процесів в українському суспільстві.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Синицин, А. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Орел, М. П. (Донбаський державний педагогічний університет; Слов'янськ).
    Компетенізація освіти / М. П. Орел // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 10. - С. 127-132. - Література : С.131-132 : 9 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентність -- компетентносный подход к обучению -- компетентностное образование -- компетентностное обучение -- компетентность -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- социология образования -- к-підхід -- к-подход -- соціологія освіти
Анотація: Досліджується компетенізація освіти. К-підхід - це концептуальний орієнтир освітньої політики в країнах ОЕСР. Аналізуються погляди вчених на проблему компетенізації освіти, розглядаються терміни "компетенізація" та "компетентність".


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)