Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (18)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребители<.>
Загальна кількість знайдених документів : 173
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Kachan, Yu.
    Features of operation of photovoltaic plants as a supplementary source of electricity for non-traction consumers of railway electric mains [Electronic resource] / Yu. Kachan, V. Kuznetsov // Теорія і практика металургії : загальнодержавний науково-технічний журнал. - 2019. - Том 121, N 4. - P61-66 : іл.,а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-2335
УДК
Рубрики: Єнергетичні ресурси
   Энергетические ресурсы

Кл.слова (ненормовані):
відновлювані джерела енергії -- возобновляемые источники энергии -- якість електричної енергії -- качество электрической энергии -- фотоелектрична установка -- фотоэлектрическая установка -- мережі електропостачання залізничного транспорту -- сети электроснабжения железнодорожного транспорта -- нетягові споживачі залізничних електромереж -- нетяговые потребители железнодорожных электросетей -- виробництво електроенергії -- производство электроэнергии -- інтенсивність сонячного випромінювання -- интенсивность солнечного излучения -- акумуляторні батареї -- аккумуляторные батареи


Дод.точки доступу:
Kuznetsov, V.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Kachan, Yu.
    Features of operation of wind power stations as an supplementary source of electricity for non-traction consumers of railway electric mains [Electronic resource] / Yu. Kachan, V. Kuznetsov // Теорія і практика металургії : загальнодержавний науково-технічний журнал. - 2019. - Том 120, N 3. - P36-41 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-2335
УДК
Рубрики: Металургія
   Металлургия

   Енергетика

   Энергетика

Кл.слова (ненормовані):
відновлювані джерела енергії -- возобновляемые источники энергии -- якість електричної енергії -- качество электрической энергии -- вітроенергетична установка мережі -- ветроэнергетическая установка сети -- електропостачання залізничного транспорту -- электроснабжение железнодорожного транспорта -- нетягові споживачі залізничних електромереж -- нетяговые потребители железнодорожных электросетей -- виробництво електроенергії -- производство электроэнергии -- швидкість вітру -- скорость ветра


Дод.точки доступу:
Kuznetsov, V.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Kozak, L. V. (Associate Professor: Dean of the Faculty of Economics).
    Criteria of purchasing behavior of consumers in the food market in Ukraine / L. V. Kozak // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 5. - P30-36 : рис. - статья на анг. яз. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Экономика легкой и пищевой промышленности
   Економіка легкої та харчової промисловості

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
молоде покоління -- покоління Y -- споживачі -- ринок продуктів харчування -- купівельна поведінка споживачів -- маркетингові дослідження -- молодое поколение -- поколение Y -- потребители -- рынок продуктов питания -- покупательское поведение потребителей -- маркетинговые исследования
Анотація: Висвітлено особливості купівельної поведінки на ринку продуктів харчування представників покоління Y в Україні, народжених у 1991–1994 роках. На основі вибіркового маркетингового опитування 1270 осіб віком від 19 до 22 років з десяти областей України (з них 540 чоловіків і 730 жінок) було виявлено погляди наймолодшого покоління в Україні щодо їх сприйняття продуктів харчування як потреби; досліджено функціональні й уявні атрибути продуктів харчування, а також морально-етичні цінності та критерії їх закупівлі, які є значимими для цієї вікової групи; визначено критерії купівельної поведінки споживачів на даному ринку. Результатом проведеного дослідження є зроблені автором висновки щодо типу та особливостей купівельної поведінки досліджуваної групи представників покоління Y в Україні на ринку продуктів харчування, які можуть бути використані у формуванні стратегій позиціювання вітчизняних аграрних і переробних підприємств. Наукова новизна дослідження полягає у комплексному та системному аналізі сукупного впливу на купівельну поведінку споживачів реальних та асоціативних атрибутів продуктів харчування. Практична цінність запропонованої методики дослідження полягає в тому, що її можна застосовувати для виявлення особливостей купівельної поведінки на ринку продуктів харчування решти вікових груп, а також на інших ринках.


Знайти схожі

4.


    Rahman, Saleem (Departament of Management Sciences; Professor; Igra University; Islamabad).
    Ethnocentrism tendenices of consumers [Text] : evidence from Pakistan / S. Rahman, K. M. Bashis = Етноцентризм споживачів : дані щодо Пакистану / С. ур Раман, М.Башір Хан = Этноцентризм потребителей : данные по Пакистану / С. ур Раман, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 436-445 : табл., рис. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие качества -- сприйняття якості -- perceived quality -- зарубежные товары -- зарубіжні товари -- foregn products -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- markening strategies -- намерение приобрести -- намір купити -- purchasse antention -- потребители -- споживачі -- consumers -- этноцентризм -- етноцентризм -- ethnocentrism -- импортные товары -- імпортні товари -- товары местного производства -- товари місцевого виробництва -- товарные преимущества -- товарні переваги
Анотація: On one hand, consumers are relictant to buy impirted, and on the other hand, producers are trying to judge and evaluate consumers' attitudes and tendetcies towards their ptoducts based on their marketing and promotional activities in developing countries. In this regard very little is known about consumers' choice of imported or local products in developing countries. The objective of our study is to exmine this relationship and importance of consumers' attitude towards imported and local products and thier ethnocentrism tendencies in order to know now and why they prefer any or both products in the context of Pakistan.
Обосновано, что с одной стороны, потребители не спешат приобрести импортные товары, с другой - производители стараются определить отношение потребителей к определенным товарам на основе маркетинговых действий в развивающихся странах. В этой связи малоисследованной остается проблема выбора потребителями товаров импортных или местных. Исследовано отношение потребителей к импортным и местным товарам, оценено значение этноцентризма в их поведении для определения товарных преимуществ на примере Пакистана.
Обгрунтовано, що з одного боку, споживачі не поспішають купувати імпортні товари, з іншого - виробники намагаються визначити ставлення споживачів до певних товарів на основі маркетингових дій в країнах, що розвиваються. В цілому малодослідженою залишається проблема вибору споживачем товарів імпортних або місцевих. Досліджено ставлення споживачів до імпортних та місцевих товарів, оцінено значення етноцентризмуив їхній поведінці для визначення товарних переваг на прикладі Пакістану.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Corresponding autor; Departament of Management Sciences; Igra University; Islamabad; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Zemskyi, D. R. (асист.).
    Energy Efficient Modes of Distribution Power Supply Systems with Different Vector Group of Transformer / D. R. Zemskyi, D. O. Bosyi // 2019 IEEE 6th International Conference on Energy Smart Systems : conference proceedings, April 17–19, 2019. - 2019. - P64-69 : рис., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Access mode: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/11374/1/Zemskyi.pdf. - Full text. - Access mode: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11374. - Content
УДК
Рубрики: Трансформатори
   Трансформаторы

Кл.слова (ненормовані):
different vector group -- різні векторні групи -- разные векторные группы -- power quality -- якість електроенергії -- качество электроэнергии -- AC traction power supply -- тягове джерело живлення змінного струму -- тяговый источник питания переменного тока -- non-traction customers -- нетягові споживачі -- нетяговые потребители -- voltage unbalance -- несиметрія напруги -- несимметрия напряжения -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КІСЕ

Перейти к внешнему ресурсу: Full text,
Перейти к внешнему ресурсу: Content

Дод.точки доступу:
Bosyi, D. O. (д-р техн. наук, проф); Босий Д. О.; Земський Д. Р.

Знайти схожі

6.


    Єгоричева, Олеся (здобувачка кафедри цивільного права юридичного факультету).
    Договір роздрібної купівлі-продажу як підстава виникнення у покупця статусу споживача [] / О. Єгоричева // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2013. - № 3. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
цивільні правовідносини -- гражданские правоотношения -- споживчі правовідносини -- потребительские правоотношения -- статус споживача -- статус потребителя -- споживачі -- потребители -- фізичні особи -- физические лица -- договір куплі-продажу -- договор купли-продажи -- договір роздрібної куплі-продажу -- договор розничной купли-продажи -- торгова діяльність -- торговая деятельность -- торговельні об'єкти -- торговые объекты -- торговий патент -- торговые патент -- нормативно-правове регулювання
Анотація: Аналізується споживче законодавство України з метою визначення поняття споживача як учасника споживчих правовідносин за договором роздрібної купівлі-продажу та його правового статусу.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Про захист прав споживачів, закон України \о произв.\; О защите прав потребителей, закон Ураины \о произв.\; Цивільний Кодекс України \о произв.\; Гражданский кодекс Украины \о произв.\; Порядок провадження торговельної діяльності \о произв.\; Порядок производства торговой деятельности \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Ільченко, Г. (старший викладач кафедри цивільного права і процесу Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі).
    Цивільно-правові аспекти права споживачів страхових послуг на інформацію [Текст] / Г. Ільченко // Право України : Юридичний журнал. - 2015. - № 11. - С. 134-140. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
ББК 67.404.2(4УКР)г
Рубрики: Право
   Гражданское право

   Цивільне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
договорные правоотношения -- договірні правовідносини -- обязательственное право -- зобов'язальне право -- права потребителей -- права споживачів -- правовое регулирование -- правове регулювання -- договора страхования -- договори страхування -- страховые услуги -- страхові послуги -- споживачі страхових послуг -- потребители страховых услуг -- право споживачів на інформацію -- право потребителей на информацию
Анотація: Проаналізовано зміст права споживачів страхових послуг на інформацію. Досліджується питання, на яку саме інформацію має право споживач страхової послуги. Акцентується увага на тому, що право споживача страхової послуги на інформацію існує не тільки до моменту укладення договору страхування, а й після цього.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Гражданский кодекс Украины \о произв.\; Цивільний кодекс України \о произв.\; О доступе к публичной информации, закон Украины \о произв.\; Про доступ до публічної інформації, закон України \о произв.\; О защите прав потребителей, закон Ураины 1991 г. \о произв.\; Про захист прав споживачів, закон України \о произв.\; О страховании, закон Украины \о произв.\; Про страхування, закон України \о произв.\; О финансовых услугах и государственном регулировании рынков финансовых услуг, Закон Украины \о произв.\; Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг, закон України \о произв.\; Об информации, закон Украины \о произв.\; Про інформацію, закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан).
    Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів) / Мір І. Анвар, М. Різван, Ф. Сабур // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414 : рис., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Пакістан

Кл.слова (ненормовані):
лжебренды -- лжебренди -- молодые потребители -- молоді споживачі -- низкая цена -- низька вартість -- очевидные подделки -- відверті підробки -- поддельные товары -- поддельные товары -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- мобильные телефоны -- мобільні телефони
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Різван, Мухаммад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан); Сабур, Фавад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Андруховец, Петр.
    ІТ-обеспечение в системе управления бизнесом / Петр Андруховец // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 10. - С. 34-37 : ил., схема. - СМ. В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 39.18
Рубрики: Техніка
   Перевезення

   Техника

   Перевозки

Кл.слова (ненормовані):
перевезення -- управління бізнесом -- ІТ забезпечення бізнесу -- логістика -- дистрибуція -- постачальники -- споживачі -- програмне забезпечення -- пакети модулів -- перевозки -- управление бизнесом -- ІТ обеспечение бизнеса -- логистика -- поставщики -- потребители -- программное обеспечение -- системы управления бизнесом -- системи управління бізнесом
Анотація: О программном обеспечении в системе управления бизнесом.


Дод.точки доступу:
СНГ, международная организация
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
   65.422.5(5ПАК)в7-5
   А 92


    Аттік, Саман (аспірант Університету ім. Мухаммада Алі Джину; м.Ісламабад; Пакистан).
    Стимулювання задіяності у рішенні споживача щодо придбання товару та компульсивної купівельної поведінки через соціальні цінності особистості / С. Аттік, Рауф-і-Азам // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 300-306 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
вовлеченность в принятие решений -- задіяність у прийняття рішень -- компульсивное покупательское поведение -- компульсивна купівельнв поведінка -- личностные ценности -- особистісні цінності -- многогрупповой анализ -- багатогруповий аналіз -- потребители -- споживачі -- покупки -- купівлі -- персональное восприятие -- персональне сприйняття -- приобретение товаров -- придбання товарів -- сдерживающие факторы -- стримуючі фактори -- социальные ценности -- соціальні цінності
Анотація: Показується, як персональна сприйнятливість впливає на характеристики споживача та компульсивну купівельну поведінку. Особливу увагу приділено дослідженню стосунків між соціальними цінностями особи, задіяністю у рішенні споживача щодо придбання товару та компульсивною купівельною поведінкою у Пакистані шляхом застосування моделювання через структурні рівняння. У дослідженні взяв участь 641 споживач.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Рауф-і-Азам (професор Інституту управлінських наук Сільськогосподарського університету Арід; м.Равалпінді; Пакистан)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)