Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (18)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребители<.>
Загальна кількість знайдених документів : 173
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Голошубова, Н. О.
    Напрямки реформування оптової торгівлі України як важливої ланки логістичних систем / Н. О. Голошубова // Ринок послуг комплексних транспортних систем та прикладні проблеми логістики : збірник доповідей 7 Міжнародної науково-практичної конференції / М-во транспорту та зв'язку України, Транспортна академія України, Асоціація міжнарод. автомоб. перевізників України, Асоціація міжнарод. експедиторів України, Україн. логістична асоціація, Нац. трансп. у-т, Нац. авіац. у-т, ДК "Украерорух", Компанія "АВТОЕКСПО". - Київ, 2005. - С. 27-31 : табл.
УДК
Рубрики: Торгівля
   Торговля

   Логістика

   Логистика

Кл.слова (ненормовані):
реформування оптової торгівлі -- реформирование оптовой торговли -- логістичні системи -- логистические системы -- оптовий ринок -- оптовый рынок -- споживачі -- потребители -- фінансові можливості -- финансовые возможности


Дод.точки доступу:
М-во транспорту та зв'язку України; Транспортна академія України; Асоціація міжнарод. автомоб. перевізників України; Асоціація міжнарод. експедиторів України; Україн. логістична асоціація; Нац. трансп. у-т; Нац. авіац. у-т; ДК "Украерорух"; Компанія "АВТОЕКСПО"
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Мудрак, Р. (доцент, кандидат економічних наук).
    Модель поведінки споживача як фактор національної продовольчої безпеки / Р. Мудрак // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 8. - С. 80-89 : табл.
УДК
ББК 65.012.3
Рубрики: Економіка
   Макроекономіка

   Экономика

   Макроэкономика
, 1991-1995, 1996-2006
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
продовольча безпека -- поведінка споживача -- ендогенні фактори -- кейнсіанська теорія поведінки споживача -- раціональна поведінка домогосподарств -- ірраціональна поведінка домогосподарств -- домогогсподарства -- споживачі -- споживчі ціни -- пенсіонери -- мінімальні пенсії -- прожитковий мінімум -- статистика -- продовольственная безопасность -- поведение потребителя -- эндогенные факторы -- кейнсианская теория поведения потребителя -- рациональное поведение домохозяйств -- иррациональное поведение домохозяйств -- домохозяйства -- потребители -- потребительские цены -- пенсионеры -- минимальные пенсии -- прожиточный минимум
Анотація: З'ясовується можливість використати модель раціональної поведінки споживача як фактор національної продовольчої безпеки. Порушено питання про необхідність докорінних змін у соціальній та економічній організації суспільства (виховання "раціонального споживача", проведення пенсійної реформи тощо).


Дод.точки доступу:
Кейнс Дж. М., економіст; Модільяні, Ф.; Фрідмен, М.; Кузнець, С.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (07.10.2008р. Інв.1782ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Андруховец, Петр.
    ІТ-обеспечение в системе управления бизнесом / Петр Андруховец // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 10. - С. 34-37 : ил., схема. - СМ. В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 39.18
Рубрики: Техніка
   Перевезення

   Техника

   Перевозки

Кл.слова (ненормовані):
перевезення -- управління бізнесом -- ІТ забезпечення бізнесу -- логістика -- дистрибуція -- постачальники -- споживачі -- програмне забезпечення -- пакети модулів -- перевозки -- управление бизнесом -- ІТ обеспечение бизнеса -- логистика -- поставщики -- потребители -- программное обеспечение -- системы управления бизнесом -- системи управління бізнесом
Анотація: О программном обеспечении в системе управления бизнесом.


Дод.точки доступу:
СНГ, международная организация
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Матвеев, В. (кандидат економічних наук).
    Маркетинг аэропортов и исследования потребителей авиатранспортной продукции / В. Матвеев, Ахмед Ганем Аль-Суфи Мазен // Економіка. Фінанси. Право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 12-16 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Економіка
   Економіка транспорту

   Экономика

   Экономика транспорта

Кл.слова (ненормовані):
галузі господарства -- сектори економіки -- економіка транспорту -- маркетинг аеропортів -- авіатранспортна продукція -- дослідження споживачів -- споживачі авіатранспортної продукції -- інструменти маркетингу -- споживчий попит -- маркетингові дослідження -- аеропортовий бізнес -- транспортний ринок -- транспортна система -- авіакомпанії -- валовий внутрішній продукт -- ВВП -- маркетинговий аналіз -- отрасли хозяйства -- секторы экономики -- экономика транспорта -- маркетинг аэропортов -- авиатранспортная продукция -- исследования потребителей -- потребители авиатранспортной продукции -- инструменты маркетинга -- потребительский спрос -- маркетинговые исследования -- аэропортовый бизнес -- авиакомпании
Анотація: Раскрывается суть функционирования аэропортов, в частности, особенность использования системы инструментов маркетинга для достижения планируемых результатов работы. Раскрыты основные принципы изучения потребительского интереса и необходимость достижения возможности обеспечить выявленные потребности в сфере предоставления авиатранспортной продукции.


Дод.точки доступу:
Мазен, Ахмед Ганем Аль-Суфи
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   06
   Д 54


    Радионова, Н. В.
    Необходимость формирования концепции рационального маркетингового поведения в современных рыночных условиях / Н. В. Радионова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2009. - Вип. 28. - С. 265-267
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КЕТ -- ПОТРЕБИТЕЛИ -- КОНКУРЕНЦИЯ -- РЫНОК -- СПОЖИВАЧІ -- КОНКУРЕНЦІЯ -- РИНОК

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Рач, Валентин (доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України; завідувач кафедри управління проектами та прикладної статистики Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля).
    Операціональне визначення терміна "Адміністративні послуги" / В. Рач, Т. Репецька, М. Зварич // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 15-20. - Библиогр.: с. 19-20. - 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
державне управління -- государственное управление -- адміністративні послуги -- административные услуги -- публічні послуги -- публичные услуги -- владні повноваження -- властные полномочия -- користувачі послуги -- потребители услуг -- нормативно-правове регулювання -- державна політика -- государственная политика -- адресне надання послуг -- адресное оказание услуг -- характер адміністративних послуг -- характер административных услуг
Анотація: Розроблення операціонального визначення терміна "адміністративна послуга" на основі побудови графічної моделі його суттєвих ознак.


Дод.точки доступу:
Репецька, Тетяна (кандидат економічних наук; доцент; проректор Київського міжгалузевого інституту підвищення кваліфікації); Зварич, Марина (викладач магістратури державного управління Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Старостіна, Алла.
    Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів / А. Старостіна, В. Журило // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 18-23. - Библиогр. в конце ст. - 4 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринки товарів -- українські споживачи -- високотехнологічні товари -- ринкова поведінка -- споживчи мотивації -- потребительские мотивации -- споживачи високотехнологічної продукції -- потребители высокотехнологической продукции -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- рынки товаров -- украинские потребители -- высокотехнологические товары -- рыночное поведение -- раціональна мотивація -- рациональная мотивация -- емоційна мотивація -- эмоциональная мотивация -- соціальна мотивація -- социальная мотивация -- мотиви придбання товарів -- мотивы приобретения товаров -- сегментація споживачів -- сегментация потребителей
Анотація: Узагальнюються результати маркетингових досліджень, проведених авторами у 2003 і 2009 рр. з метою виявлення ринкової поведінки споживачів на українському сегменті світового ринку високотехнологічних товарів для розробки ефективної конкурентної стратегії.


Дод.точки доступу:
Журило, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Примак, Тетяна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу).
    Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 29-35 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
моніторинги -- метод моніторингу -- метод мониторинга -- контент-аналіз -- рекламні зверненя -- рекламоносії -- споживачі товарів -- соціально-комунікативні технології -- мониторинг -- контент-анализ -- рекламные обращения -- рекламоносители -- потребители товаров -- социально-коммуникативные технологии -- товарные категории -- товарні категорії -- технологія міфологізації -- технология мифологизации -- міфологеми -- мифологомемы -- контрреклама
Анотація: Про презентацію результатів дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні вітчизняної реклами, та тієї, що подається на українських рекламоносіях іноземними компаніями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


   
    Презентація огляду ринку консалтингових послуг в Україні // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 46-49 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
презентації -- ринки послуг -- консалтингові послуги -- споживачі послуг -- презентации -- рынки услуг -- консалтинговые услуги -- потребители услуг
Анотація: Про перспективи розвитку ринку консалтингових послуг в Україні.


Дод.точки доступу:
Ринок консалтингових послуг в Україні, презентація \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Литовченко, Ірина (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу).
    Інформаційна концепція маркетингу / І. Литовченко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 64-67. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бізнес -- інтернет -- віртуальне середовище -- споживачі -- інформаційні технології -- онлайновий маркетинг -- інтерактивність -- бизнес -- интернет -- виртуальная среда -- потребители -- информационные технологии -- онлайновый маркетинг -- интерактивность -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга
Анотація: Філософія бізнесу, орієнтована на часткове або повне функціонування в інтернет.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)