Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (26)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сервис<.>
Загальна кількість знайдених документів : 117
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-117 
1.


    Іллін , Ігор Васильович (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри "Інформаційні системи в економіці та менеджменті" Інженерно-економічного інституту Санкт-Петербурзького політехнічного університету; м.Санкт-Петербург; Росія).
    Сервіс-орієнтований аналіз архітектурних змін [Текст] / І. В. Іллін , І. Ю. Ілляшенко, А. І. Льовіна. - Електрон. текстові дан. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 129-139 : схем... - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
аналитические алгоритмы -- аналітичні альгоритми -- управление предприятиями -- управління підприємствами -- архитектура предприятия -- архітектура підприємства -- организационные модели -- організаційні моделі -- реорганизационные проекты -- реорганізацйні проекти -- сервис-ориентированный подход -- сервіс-орієнтований підхід -- системная адаптация -- системна адаптація -- стратегические возможности -- стратегічні можливості -- управленческая аналитика -- управлінська аналітика
Анотація: Запропоновано використовувати сервіс-орієнтовану природу архітектури підприємства для аналізу реорганізаційних проектів та розробки варіантів реалізації таких проектів. Представлено алгоритм проведення сервіс-орієнтованого аналізу архітектурних рішень, а також запропоновано варіант адаптації відомих моделей до визначення вимог до сервісів різних шарів архітектури підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Оксана Юріївна (кандидат економічних наук; доцент; в.о. завідувача кафедри методології Інженерно-економічного інституту Санкт-Петербурзького політехнічного університету; м.Санкт-Петербург; Росія); Льовіна, Анастасія Іванівна (кандидат економічних наук; доцент; в.о. завідувача кафедри науки Інженерно-економічного інституту Санкт-Петербурзького політехнічного університету; м.Санкт-Петербург; Росія)

Знайти схожі

2.
   33
   К 38


    Ананченко, О.
    Розвиток комплексної системи обслуговування пасажирів на залізничному транспорті [Текст] : сборник научных трудов / О. Ананченко // Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту. Сер. "Економіка і управління". - К. : КУЕТТ, 2003. - Вип. 4. - С. 98-101
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- СЕРВИС НА Ж. Д. ТРАНСП.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Андон, П. І.
    Збіркове програмування компонентних і сервіс-орієнтованих прикладних програмних систем / П. І. Андон, О. О. Слабоспицька // Проблеми програмування : науковий журнал. - 2017. - № 3. - С. 31-51 : іл., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Комбінаторний аналіз
   Комбинаторный анализ

   Програмування

   Программирование

Кл.слова (ненормовані):
збіркове програмування -- сборочное программирование -- сервісне програмування -- сервисное программирование -- метод зборки -- метод сборки -- семантичний Веб-сервіс -- семантический Веб-сервис -- компонування семантичних Веб-сервісів -- компоновки семантических Веб-сервисов -- інженерія якості -- инженерия качества -- стандартизація програмного забезпечення -- стандартизация программного обеспечения -- ярусно-паралельний граф -- ярусно-параллельный граф -- адаптивний композитний сервіс -- адаптивный композитный сервис


Дод.точки доступу:
Слабоспицька, О. О.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

4.
   06
   Д 54


    Андрієнко, М. М.
    Комплексна система транспортного сервісу як ефективний засіб доставки вантажів / М.М. Андрієнко // Вісник ДНУЗТ. - Д., 2006. - Вип. 10. - С. 126-129
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ДОСТАВКА ГРУЗОВ -- СЕРВИС НА Ж. Д. ТРАНСП.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   33
   К 38


    Андрієнко, М.
    Якість транспортного обслуговування: економічна сутність та особливості визначення на залізничному транспорті : сборник научных трудов / М. Андрієнко // Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту. Сер. Економіка і управління. - К., 2004. - Вип. 6. - С. 152-157
УДК

Кл.слова (ненормовані):
СЕРВИС НА Ж. Д. ТРАНСП. -- УСЛУГИ -- КАЧЕСТВО -- экономика ж.-д. транспорта

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Бабаев, С. М.
    Система фирменного обслуживания в новых условиях : Формирование рыночных отношений с пользователями услуг / С.М. Бабаев // Ж.-д. трансп. - 2004. - №5. - С. 22-27 : рис.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
РЫНОК НА Ж. Д. ТРАНСП. -- СЕРВИС НА Ж. Д. ТРАНСП. -- УСЛУГИ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.
   06
   Д 36


    Бакаєв, Л.
    Моніторинг якості обслуговування пасажирів на залізничних вокзалах [Текст] / Л. Бакаєв, С. Панпура // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія "Економіка і управління". - К. : ДЕТУТ, 2015. - Вип. 32. - С. 31-42 : рис., табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Залізничні станції
   Железнодорожные станции

Кл.слова (ненормовані):
залізничні станції -- железнодорожные станции -- вокзали -- вокзалы -- вокзальні комплекси -- вокзальные комплексы -- сервіс на вокзалі -- сервис на вокзале -- обслуговування пасажирів -- обслуживание пассажиров -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- ефективність транспортних послуг -- эффективность транспортных услуг


Дод.точки доступу:
Панпура, С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Бакалінський, О. В. (кандидат економічних наук; доцент; директор консалтингової компанії VIVAT STRATEGY).
    Маркетингові проблеми запровадження руху двоповерхових вагонів в Україні / О. В. Бакалінський, О. В. Христофор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Вагоны пассажирские

   Залізничний транспорт

   Вагони пасажирські

   Украина
    Канада

    США

    Бельгия

    Франция

    Великобритания

    Финляндия

    Германия

    Австрия

    Чехия

    Польша

    Италия

    Япония

    Україна

    Бельгія

    Франція

    Велика Британія

    Фінляндія

    Німеччина

    Австрія

    Чехія

    Польща

    Італія

    Японія

Кл.слова (ненормовані):
вагоны пассажирские -- вагоны двухэтажные -- компании-изготовители -- маркетинговые исследования -- интерьер вагона -- сервис -- поезда двухэтажные -- кластерные модели -- вагони пасажирські -- вагони двоповерхові -- компанії-виробники -- маркетингові дослідження -- інтер'єр вагона -- сервіс -- поїзди двоповерхові -- кластерні моделі
Анотація: В статті наведені маркетингові проблеми запровадження руху двоповерхових вагонів в Україні, розглянуто світовий досвід запровадження руху двоповерхових вагонів, основні виробники, інтер'єри вагонів та рівень їх комфорту.


Дод.точки доступу:
Христофор, О.В. (кандидат економічних наук; начальник науково-дослідного відділу пасажирських перевезень Державного науково-дослідного центру залізничного транспорту України); Bombardier \про нього\Alstom, компания \про неї\; GAI \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.11.2009р. Інв.2980ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Бауманн, Бригитте.
    Техническое обслуживание поездов Сапсан - железнодорожный сервис от фирмы Сименс обеспечивает высокую эксплуатационную надежность рельсового транспорта / Б. Бауманн // Железнодорожное техническое обозрение (RTR). - 2011. - № 9. - С. 18-19 : рис.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Высокоскоростное движение

   Залізничний транспорт

   Швидкісний рух

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- высокоскоростное движение -- электропоезда Сапсан -- залізничний транспорт -- швидкісний рух -- електропоїзди Сапсан


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

10.
   004
   Л 89


Львівська політехника

    Бачинський, Р. В.
    Геоконтекстний інтернет-сервіс пошуку та збору оперативних новин з використанням нейронної мережі / Р. В. Бачинський, О. В. Шеренговський // Вісник / Львівська політехніка. - Львів, 2018. - № 887: Інформаційні системи та мережі. - С. 25-30 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Інтернет
   Интернет

   Штучний інтелект

   Искусственный интеллект

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-сервіс -- интернет-сервис -- оперативні новини -- оперативные новости -- алгоритми роботи -- алгоритмы работы -- передавання інформації -- передача информации -- захищений протокол SSL -- защищенный протокол SSL


Дод.точки доступу:
Шеренговський, О. В.; Львівська політехника
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.
   06
   Х23


    Березань, О. В.
    Організація сервісного обслуговування пасажирів / О.В. Березань, В.П. Супонєва // Збірник наукових праць студентів та магістрів / УкрДАЗТ. - Х., 2006. - Вип. 74, Ч. 1. - С. 186-188
УДК

Кл.слова (ненормовані):
СЕРВИС НА Ж. Д. ТРАНСП.


Дод.точки доступу:
Супонєва, В.П.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.
   06
   Х 23


    Березань, О. В.
    Сервісне обслуговування пасажирів на вокзалах / О.В. Березань, В.М. Толкач // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - Х., 2004. - Вып. 59 : Збірник наукових праць студентів. - С. 61-62
УДК

Кл.слова (ненормовані):
СЕРВИС НА Ж. Д. ТРАНСП. -- ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ


Дод.точки доступу:
Толкач, В.М.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.
Шифр: Б7/2013/6
   Журнал

Библиотековедение . - 1952 . - Виходит раз на два місяця
2013р. № 6
Зміст:
Плешкевич, Е. А. Методологические проблемы идентификации документа как объекта познания / Е. А. Плешкевич. - С.15-21. - Библиогр. в конце ст.
Кабанова, Н. М. Возможности раскрытия диссертационных фондов методом наукометрического анализа / Н. М. Кабанова. - С.22-28. - Библиогр. в конце ст.
Опарина, О. Д. Сервис - ориентированные исследования и библиотечная инноватика / О. Д. Опарина. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Матяшева, С. С. Преимущества виртуальных справочных служб библиотек / С. С. Матяшева. - С.36-40. - Библиогр. в конце ст.
Литвинова, Н. Н. Проблемы внедрения поисковых сервисов типа Discovery в библиотеках / Н. Н. Литвинова. - С.41-45. - Библиогр. в конце ст.
Спирова, В. И. Духовный мир В. И. Вернадского: ученый и книги (к 150-летию со дня рождения) / В. И. Спирова. - С.68-75. - Библиогр. в конце ст.
Хисамутдинов, А. А. Русское библиотечное дело в Шанхае / А. А. Хисамутдинов. - С.93-96. - Библиогр. в конце ст.
Микийчук, М. А. "Хамелеоны" в библиотеке: в Екатеринбурге прошла ІІІ Неконференция библиотечных блогеров / М. А. Микийчук. - С.124-126
Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Блехард, Павло (доцент кафедри управління якістю Технічного університету м.Острава; Чехія; Dr. Ing.).
    Оцінювання якості сервісу на малих і середніх підприємствах / П. Блехард, Х. Штвєркова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 206-217 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организационные формы предприятий

   Організаційні форми підприємств

Кл.слова (ненормовані):
качество услуг -- якість послуг -- малый бизнес -- средний бизнес -- малий бізнес -- середній бізнес -- офтальмологическая клиника -- офтальмологічна клініка -- сервис -- сервіс -- ринок послуг -- рынок услуг
Анотація: Обґрунтовано важливість якості для сектору послуг. Якість обслуговування має знаходитись під постійним моніторингом та оцінюванням. Наведено шляхи оцінювання якості сервісу для процесів та продукту на прикладі офтальмологічної клініки. Оцінка якості сервісу безпосередньо впливає на конкурентоспроможність компанії та її потенціал подальшого розвитку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Штвєркова, Хана (старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Технічного університету м.Острава; Чехія; PhD (бізнес-адміністрування та управління))

Знайти схожі

15.


    Борисова, Л. А.
    Тарифная политика и проблемы развития логистического сервиса на железнодорожном транспорте / Л. А. Борисова, А. И. Федоренко, В. В. Клименко // Логистика и управление цепями поставок. - 2013. - № 1. - С. 64-76
УДК
Рубрики: Логістика
   Логистика

   Залізничний транспорт

   Железнодорожный транспорт

   Росія
    Россия

    Германия

    Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- логістичний сервіс -- логистический сервис -- тарифная политика -- перевозка грузов -- перевезення вантажів -- виды грузов -- види вантажів


Дод.точки доступу:
Федоренко, А. И.; Клименко, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.


    Бровко, Ю. К.
    Экономия и программы лояльности в ответ конкуренции транспортного рынка некоторых стран и Украины / Ю. К. Бровко // Вагонный парк. - 2012. - № 9. - С. 50-52 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Пассажирские перевозки

   Пасажирські перевезення

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- конкуренция на железнодорожном транспорте -- конкуренція на залізничному транспорті -- программы лояльности -- програми лояльності -- маркетинг -- реформы -- реформи -- сервис -- сервіс -- тарифы -- тарифи -- билеты -- квитки -- стоимость проезда -- вартість проїзду


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


   
    Вагономоечный комплекс в Самаре // Железные дороги мира. - 2012. - № 9. - С. 51-54 : рис.
УДК
Рубрики: Подвижной состав
   Пассажирские вагоны

   Рухомий склад

   Пасажирські вагони

   Железнодорожный транспорт зарубежных стран

   Залізничний транспорт зарубіжних країн

   Россия
    Самара

    Росія

Кл.слова (ненормовані):
подвижной состав -- рухомий склад -- пассажирские вагоны -- пасажирські вагони -- вагономоечные комплексы -- вагономийні комплекси -- современные технологии обмывки -- сучасні технології обмивки -- двухстадийная мойка вагонов -- двостадійна мийка вагонів -- железнодорожный транспорт зарубежных стран -- залізничний транспорт зарубіжних країн


Дод.точки доступу:
Вагон-Сервис, ЗАО \о нем\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

18.


    Ван, Чу-Чін (професор та декан Коледжу менеджменту Університету Тамканг; м.Новий Тайбей; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування)).
    Побудова моделі сервісного обслуговування для попереднього аналізу цінності процесу обслуговування, яка відчувається клієнтами / Ч. -Ч. Ван, С. -Ч. Чуан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - с. 278-288 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.053г + 65.49в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономический анализ

   Экономичний аналіз

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

Кл.слова (ненормовані):
внутренние процессы -- внутрішні процеси -- клиентское восприятие -- клієнтське сприйняття -- ощущаемая ценность -- сприйняття цінності -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- парадигмы -- парадигми -- сервисное обслуживание -- сервісне обслуговування -- экономическое моделироание -- економічне моделювання -- сервіс -- сервис -- услуги -- послуги -- рынок услуг -- ринок послуг
Анотація: Розроблено модель сервісного обслуговування, чиї параметри і елементи можуть бути використано для попереднього аналізу клієнтського сприйняття внутрішніх процесів. Потім ресурси можна привести у відповідальність до цих прогнозованих процесів обслуговування, щоб привести створювану сервісом ціннсть у максимальну відповідність із цінністю, яка відчувається клиєнтами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чуан, Сю-Чень (докторант PhD кафедри управління Університету Тамканг; м.Новий Тайбей; Тайвань; МВА)

Знайти схожі

19.


Державний університет інфраструктури та технологій (Київ)

   
    Вибір стратегії утримання локомотивного паркупри запровадженні сервісу / В. Пузир, О. Крашенінін, Ю. Дацун, О. Обозний, О. Шапатіна, В. Задесенець // Збірник наукових праць / Держ. ун-т інфраструктури та технологій. - Київ, 2021. - Вип. 38: Транспортні системи і технології. - С. 14-23 : рис., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Рухомий склад
   Подвижной состав

Кл.слова (ненормовані):
локомотивне господарство -- локомотивное хозяйство -- оцінка технічного стану -- оценка технического состояния -- теорія стратегічних ігор -- теория стратегических игр -- теорія розпізнавання образів -- теория распознавания образов -- сервіс -- сервис


Дод.точки доступу:
Пузир, В.; Крашенінін, О.; Дацун, Ю.; Обозний, О.; Шапатіна, О.; Задесенець, В.; Державний університет інфраструктури та технологій(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Владичинська, А. (автор і викладач; Школа сервісу Києво-Могилянської бізнес-школи; міжнародний консультант з сервісу; єдиний сертифікований консультант з сервісу у Східній Європі).
    Навіщо сервіс у бібліотеці? / А. Владичинська // Бібліотечна планета : науково-практичний професійний журнал. - 2016. - № 2. - С. 26-29
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Библиотечное дело
   Организация библиотечного дела

   Бібліотечна справа

   Організація бібліотечної справи

Кл.слова (ненормовані):
організація бібліотечної справи -- бібліотечні послуги -- бібліотечний сервіс -- сервіс бібліотек -- сучасні бібліотеки -- інновації в бібліотечній справі -- культура організації -- корпоративна культура -- особистісна культура -- клієнтоорієнтованість сервісу -- споживча лояльність -- лояльність споживачів -- сервісна культура організації -- организация библиотечного дела -- библиотечные услуги -- библиотечный сервис -- сервис библиотек -- сервисная культура организации -- современные библиотеки -- инновации в библиотечном деле -- культура организации -- корпоративная культура -- личностная культура -- клиентоориентированность сервиса -- потребительская лояльность -- лояльность потребителей -- сервисная культура организации
Анотація: Про необхідність якісного сервісу для ефективної діяльності будь-якої організації, зокрема установ котрі надають послуги в сфері культури, Щоб бути затребуваною бібліотеці необхідно не просто задовольнити потреби користувачів, а постійно працювати на випередження, перевищуючи їх очікування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-117 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)