Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=социальная реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-12
>
1.
Дударьов, В. В.
(Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя).
PR у закладах соціального захисту населення: постановка проблеми / В. В. Дударьов> // Грані. - 2015. -
№ 3
. - С. 79-83. - Бібліографія : С.83 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
364.07
ББК
60.94
Рубрики:
Соціальний захист. Соціальна робота
Социальная защита. Социальная работа
Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность
--
PR-діяльність
--
PR-технологии
--
PR-технології
--
public relations
--
заклади соціального захисту
--
паблик рилейшнз
--
паблік рілейшнз
--
социальная защита
--
социальная работа
--
социальная реклама
--
социальное обслуживание
--
соціальна реклама
--
соціальна робота
--
соціальне обслуговування
--
соціальний захист
--
учреждения социальной защиты
Анотація:
Метою статті є визначення можливостей реалізації PR-технологій і функціонування служб по зв'язках із громадськістю в закладах соціального захисту населення. Основними напрямами підвищення ефективності PR у закладах соціального захисту і соціального об- слуговування населення є: вдосконалення нормативно-правової бази; врегулювання фінансування PR-діяльності в закладах соціального захисту населення; кадрове забезпечення паблік рілейшнз (підготовка кваліфікованих спеціалістів на рівні вищого навчального закладу); підвищення ефективності соціальної реклами як PR-технології в системі соціального захисту населення. Ефективний PR, зокрема з використанням комунікаційних можливостей соціальної реклами, дозволить популяризувати соціальні програми і послуг и соціальних служб і організацій.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\14.pdf
Знайти схожі
>
2.
Романів, Л. В.
(кандидат медичних наук; доцент кафедри безпеки життєдіяльності ЧНУ ім. Ю. Федьковича; дійсний член (академік) Міжнародної Академії безпеки життєдіяльності).
Аналіз стану здоров'я студентської молоді / Л. В. Романів> // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. -
№ 10
. - С. 15-18 : граф. - (Охорона здоров'я населення)
ДРНТІ
76.75
УДК
614.8
Рубрики:
Безпека життєдіяльності
Безопасность жизнедеятельности
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
студентська молодь
--
студенческая молодежь
--
молодіжне середовище
--
молодежная среда
--
стан здоров'я молоді
--
состояние здоровья молодежи
--
фізичне здоров'я молоді
--
физическое здоровье молодежи
--
психічне здоров'я молоді
--
психическое здоровье молодежи
--
заболевания СПИДом
--
захворювання на СНІД
--
наркоманія
--
наркомания
--
алкоголізм
--
алкоголизм
--
тютюнопаління
--
табакокурение
--
профілактика захворювань
--
профилактика заболеваний
--
санітарна освіта молоді
--
санитарное просвещение
--
соціальна реклама
--
социальная реклама
--
пропаганда здорового спосібу життя
--
пропаганда здорового образа жизни
Анотація:
Проаналізовано спосіб життя та стан здоров'я студентської молоді та молоді взагалі в Україні. Вказано причини проблем із фізичним та духовним здоров'ям молоді. Наголошено, що основною причиною цих проблем є нездоровий спосіб життя та бездуховність, їх вирішення набуває першочергового значення в державі.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Всесвітня організація охорони здоров'я \о ней\; Профілактика поширення СНІДУ, алкоголізму, тютюнопаління та норкоманії, круглий стіл \о произв.\; Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі \о ней\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Коханова, І.
Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами / І. Коханова> // Вісник Книжкової палати. - 2013. -
№ 6
. - С. 21-24. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
021.2:659.1
Рубрики:
Бібліотечна справа
Бібліотекознавство
Бібліотеки
Реклама
Библиотечное дело
Библиотековедение
Библиотеки
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа
--
соціальні цінності
--
культурно-просвітницька діяльність
--
соціальна реклама
--
библиотечное дело
--
социальные ценности
--
культурно-просветительская деятельность
--
социальная реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)
Знайти схожі
>
4.
Кірієнко, А. Б.
(магістрант кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету).
Взаємодія соціальної реклами і масової культури / А. Б. Кірієнко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. -
№ 2
. - С. 77-78. - Бібліографія : С.78 : 7 назв
УДК
316
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
мас-медіа
--
масова культура
--
масс-медиа
--
массовая культура
--
социальная реклама
--
социология массовых коммуникаций
--
социология рекламы
--
соціальна реклама
--
соціологія масових комунікацій
--
соціологія реклами
Анотація:
Розглядається соціальна реклама як невід'ємна складова сучасних мас-медіа, як один з найпотужніших засобів формування суспільної свідомості в сучасному світі.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Філіповіч, Олена
(старший викладач з маркетингових комунікацій та маркетингу у галузі сервісу економічного факультету Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
Ефективність рекламних прийомів у банерній реламі / О. Філіповіч, В. Марінковіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 470-478 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
баннеры
--
банери
--
маректинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
гендерные отличия
--
гендерні відмінності
--
инфорпмационные технологии
--
інформаційні технології
--
пол
--
стать
--
потребительское восприятие
--
споживацьке сприйняття
--
пугающая реклама
--
лякаюча реклама
--
рекламная деятельность
--
рекламна діяльність
--
сексуальна реклама
--
сексуальна реклама
--
социальная реклама
--
соціальна реклама
--
электронная реклама
--
електронна реклама
--
юмористическая реклама
--
гумористична реклама
Анотація:
Розглянуто 4 види реклами: гумористична, з сексуальним підтекстом, лякаюча і соціальна. Підтверджено відмінність жіночого і чоловічого сприйняття реклами з сексуальним підтекстом і соціальної реклами і схоже сприйняття гумористичної та лякаючої реклами. Результати цього дослідження особливо корисні для менеджерів з маркетингу, оскільки вони вказують на відмінності в рекламі, пов'язані з нейтральними, сексуальними і гумористичними підтекстами.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Марінковіч, Велько (доцент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія)
Знайти схожі
>
6.
Старосуд, І. М.
(здобувач; суддя Донецького окружного адміністративного суду).
Правові проблеми реалізації соціальної реклами як способу екологічної освіти та виховання / І. М. Старосуд> // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Право" : науковий журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 85-90. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
28.080
Рубрики:
Екологічна політика
Экологическая политика
Кл.слова (ненормовані):
соціальна реклама
--
екологічна освіта
--
екологічне виховання
--
екологічне управління
--
охорона довкілля
--
економічний механізм охорони довкілля
--
социальная реклама
--
экологическое образование
--
экологическое воспитание
--
экологическое управление
--
охрана окружающей среды
--
экономический механизм охраны окружающей среды
Анотація:
Проаналізовано екологічну політику України та її напрямки в контексті реалізації екологічної освіти і виховання; визначено чинники, що забезпечують їх ефективність; запропоновано власний погляд щодо значення соціальної реклами в екологічній сфері як складової екологічної освіти та виховання. Виокремлено напрямки вдосконалення законодавства в залузі екологічної освіти і виховання, а також запропоновано належні зміни до нього.
Утримувачі документа:
Бібліотека Академії митної служби України : 49000
Знайти схожі
>
7.
Орєхова, Світлана Євгенівна
(кандидат історичних наук; доцент Маріупольського державного університету).
Реклама доброчинності на поштових марках Російської імперії / С. Є. Орєхова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 12
. - С. 18-21. - Література : С.21 : 13 назв
УДК
94(477)"1904/1917"
ББК
63.3(2)5
Рубрики:
Історія, 20 ст. поч.
История, 20 ст. нач.
Російська імперія
Российская империя
Кл.слова (ненормовані):
благотворительность
--
история благотворительности
--
история рекламы
--
история России
--
история России начала 20 в.
--
історія доброчинності
--
історія реклами
--
історія Росії
--
Первая мировая война
--
Перша світова війна
--
почтовые марки
--
поштові марки
--
реклама благотворительности
--
реклама доброчинності
--
социальная реклама
--
соціальна реклама
--
филателия
--
філателія
Анотація:
На основі проведеного аналізу введення в обіг поштових доброчинних марок розглядається вплив рекламно-інформаційного чинника на ефективність діяльності доброчинних організацій та товариств.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Роль соціального плакату
у розвитку суспільства / Є. В. Руденко [и др.]> // Технології та дизайн. - 2017. -
№ 3
. - Бібліогр. в кінці ст. - рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
33:659
Рубрики:
Экономика
Экономика рекламы
Економіка
Економіка реклами
Кл.слова (ненормовані):
соціальний плакат
--
социальный плакат
--
суспільна свідомість
--
история социального плаката
--
історія соціального плакату
--
социальная реклама
--
соціальна реклама
--
общественное сознание
--
задачи социального плаката
--
задачі соціального плакату
--
принципы дизайна социального плаката
--
принципи дизайну соціального плакату
Анотація:
Розглядаються основні аспекти створення ефективного соціального плаката, принципи його розробки та етапи формування уявлень про нього.
Определяется значение социального плаката, как важного стимула личностей и социальных групп к определенным действиям, задуманных автором, или к формированию у людей определенных представлений, в отношении определенного явления или ситуации.
This article identifies the key aspects of effective social poster principles of its development and the stages of formulation of ideas about it.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Технології_та_дизайн_2017_03\3.pdf
Дод.точки доступу:
Руденко, Є. В.; Павленко, А. Ф.; Бистрякова, В. Н.; Кугай, Т. А.; Басанець, О. П.
Знайти схожі
>
9.
Агарков, О. А.
(завідувач кафедри соціальної роботи Запорізького національного технічного університету; доцент).
Соціальна реклама як напрям реалізації соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков> // Грані. - 2011. -
№ 5
. - С. 128-131. - Література : С.131 : 7 назв
УДК
32
ББК
66
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Кл.слова (ненормовані):
политическая реклама
--
политический маркетинг
--
політична реклама
--
політичний маркетинг
--
социальная реклама
--
социальный маркетинг
--
соціальна реклама
--
соціальний маркетинг
Анотація:
Досліджено особливості соціальної реклами як напряму реалізації соціально-політичного маркетингу. Наведено результати дослідження особливостей ставлення населення до соціальної реклами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Берштадт, А. Б.
Социальная реклама
книги / А. Б. Берштадт> // Библиотековедение. - 2008. -
№ 6
. - С. 72-76
УДК
002.2
Рубрики:
Книговедение
Книгознавство
Кл.слова (ненормовані):
реклама книги
--
социальная реклама
--
функции рекламы
--
соціальна реклама
--
функції реклами
Є примірники у відділах:
ДИР (19.02.2009р. Інв.2332ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-12
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)