Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=университетское образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
1.


    Бондаренко, Тетяна (кандидат філологічних наук; доцент; завідувач кафедри журналістики, реклами та PR-технологій).
    Функціонування та перспективи розвитку студентського телебачення в контексті задоволення інформаційних потреб медійної аудиторії [Текст] / Т. Бондаренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 4. - С. 84-92. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
студентське телебачення -- студенческое телевидение -- аудиторії ЗМІ -- аудитории СМИ -- відеоконтенти -- видеоконтенты -- тематичні матриці -- тематические матрицы -- соціологічні дослідження -- социологические исследования -- історія створення студентського телебачення -- история создания студенческого телевидения -- медійне середовище -- медийная среда -- університетська освіта -- университетское образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты
Анотація: Представлені історія створення та особливості функціонування студентського телебачення ЧНУ імені Богдана Хмельницького, окреслені перспективи розвитку цього корпоративного ЗМІ, що покликаний задовольняти комунікаційні потреби цільової аудиторії, об'єктивно, оперативно й усебічно інформувати про події в університеті та за його межами. Доведено, що студентське телемовлення є самостійним сегментом масової комунікації, виокремлено його характерні риси та описано функціональне призначення; сформульовано дефініцію поняття "студентське телебачення". Складено тематичну матрицю, диференційовано проблемні групи матеріалів, зроблено висновок про домінинтні теми й теми-аутсайдери. Проведено соціологічне дослідження, спрямоване на вивчення ефективності студентського телебачення ЧНУ та інформаційних потреб цільової аудиторії.


Дод.точки доступу:
Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Нечипоренко, Леонід (кандидат педагогічних наук; доцент; директор навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров'я ).
    Історія становлення навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров'я [Текст] / Л. Нечипоренко, І. Хоменко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 4. - С. 70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- физическое воспитание -- спортивна діяльність -- спортивная деятельность -- фізична культура -- физическая культура -- навчально-наукові інститути -- учебно-научные институты -- інститути фізичної культури, спорту і здоров'я -- институты физической культуры, спорта и здоровья -- наукові школи -- научные школы -- історія створення інститутів -- история создания институтов -- університетська освіта -- университетское образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты
Анотація: Розкривається історія створення та розвитку навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров'я Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, зокрема формування, удосконалення та діяльність структурних підрозділів інституту: кафедр спортивних дисциплін; теорії і методики фізичного виховання та спортивних ігор; анатомії, фізіології та фізичної реабілітації; фізичного виховання. Висвітлюється основні досягнення викладачів і студентів у спортивній, навчально-методичній та науково-дослідній роботі.


Дод.точки доступу:
Хоменко, Ірина (викладач кафедри теорії і методики фізичного виховання та спортивних ігор навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров'я); Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Богатирьов, Олег (кандидат фізико-математичних наук; доцент кафедри фізики навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем).
    Фізмат ЧНУ: віхи становлення [Текст] / О. Богатирьов, Л. Кляцька, Ю. Ляшенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 4. - С. 65-69
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
історія фізмату ЧНУ -- история физмата ЧНУ -- історія факультетів -- история факультетов -- психолого-педагогічна підготовка -- психолого-педагогическая подготовка -- наукова діяльність -- научная деятельность -- навчально-наукові інститути -- учебно-научные институты -- фізико-математичні інститути -- физико-математические институты -- наукові школи -- научные школы -- університетська освіта -- университетское образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты
Анотація: Описані основні етапи становлення та проаналізований сучасний стан навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Особливістю навчанняя студентів фізмату на сучасному етапі є гармонійне поєднання вивчення ними точних наук, підготовки в галузі інформатики та іноземних мов, психолого-педагогічної підготовки.


Дод.точки доступу:
Кляцька, Людмила (кандидат фізико-математичних наук; доцент кафедри алгебри та математичного аналізу навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем); Ляшенко, Юрій (доктор фізико-математичних наук; доцент; директор навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем); Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Погрібний, Ігор (кандидат філологічних наук; доцент; директор навчально-наукового інституту української філології та соціальних комунікацій).
    Слово - наша зброя [Текст] / І. Погрібний // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 4. - С. 76-83
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
філологи-україністі -- филологи-украинисты -- методика вивчення української мови та літератури -- методика изучения украинского языка и литературы -- мовознавство -- языкознание -- компаративістика -- компаративистика -- журналістські дослідження -- журналистские исследования -- навчально-наукові інститути -- учебно-научные институты -- інститути української філології -- институты украинской филологии -- структура інститутів -- структура институтов -- університетська освіта -- университетское образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты
Анотація: Розглянуто концептуальні засади професійної підготовки студентів ННІ української філології та соціальних комунікацій за всіма спеціальностями, для яких слово є предметом вивчення, а отже їх зброєю: філологів-україністів, журналістів і редакторів. Вона передбачає глибоке вивчення української мови, формування національної свідомості й патріотизму, виховання духовно багатої мовної особистості. Висвітлено історію становлення й розвитку інституту, головні напрями наукових досліджень кафедр, творчу наукову та громадську діяльність викладачів.


Дод.точки доступу:
Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Десятов, Тимофій (доктор педагогічних наук; професор; директор навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва).
    Концепції впровадження сучасних стандартів професійної освіти у навчальний процес вищої школи: зарубіжний досвід [Текст] / Т. Десятов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 4. - С. 107-114. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- майбутні фахівці -- будущие специалисты -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- навчальний процес -- учебный процесс -- кваліфікаційні стандарти -- квалификационные стандарты -- стандарти професійної підготовки -- стандарты профессиональной подготовки -- якість навчання -- качество обучения -- міжнародний досвід -- международный опыт -- освітні послуги -- образовательные стандарты -- класифікація стандартів освітніх послуг -- классификация стандартов образовательных услуг -- зміст професійних стандартів -- содержание образовательных стандартов -- кваліфікаційні рівні -- квалификационные уровни -- університетська освіта -- университетское образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты
Анотація: Висвітлюється міжнародний досвід розробки стандартів професійної підготовки майбутніх фахівців. Проаналізовано специфічні внутрішні національні, зовнішні загальноєвропейські та світові концепції розробки стандартів професійної підготовки. Окреслено, що у рамках навчання та підготовки на основі компетентнісного підходу заходи із забезпечення якості освіти мають забезпечувати повну відповідність результатів кваліфікаційним стандартам.


Дод.точки доступу:
Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Архипова, Світлана (кандидат педагогічних наук; професор; завідувач кафедри соціальної роботи і соціальної педагогіки).
    Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників у рамках програми подвійних дипломів [Текст] / С. Архипова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 4. - С. 101-106. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
соціальні педагогі -- социальные педагоги -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- подвійні дипломи -- двойные дипломы -- співпраця в освітній сфері -- сотрудничество в образовательной сфере -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- програма подвійних дипломів -- програма двойных дипломов -- університетська освіта -- университетское образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты
Анотація: Акцентується увага на тому, що розвиток сучасного суспільства відбувається на тлі політичних і соціальних перетворень, які актуалізують проблеми поширення міжкультурних зв'язків між народами, глобалізації, інтеграції соціально-економічного й освітнього простору. Вказано, що політика Європейського Союзу у сфері освіти є одним із головних факторів, який впливає на всі сфери суспільного життя і багато в чому визначає вектор європейської інтеграції в цілому.


Дод.точки доступу:
Подвійний диплом, програма \о произв.\; Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Кононенко, Юрій (кандидат юридичних наук; доцент; директор навчально-наукового інституту економіки і права).
    З думкою про майбутнє вищої освіти в Україні [Текст] / Ю. Кононенко, Г. Данильчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 4. - С. 93-100. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможні фахівці -- конкурентоспособные специалисты -- стійкий розвиток -- устойчивое развитие -- Болонський процес -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования -- навчально-наукові інститути -- учебно-научные институты -- інститути економіки і права -- институты экономики и права -- наукові школи -- научные школы -- університетська освіта -- университетское образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты
Анотація: Аналізуються деякі проблеми освіти, зокрема у Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького у контексті надання освіти університетами Європи та в рамках Болонського процесу. Проаналізовано структуру підготовки фахівців та досвід Черкаського національного університету з упровадження положень Болонської декларації та переходу до дворівневої підготовки. Висвітлено проблеми та перспективи надання освіти з метою підготовки конкурентоспроможних фахівців з економіки та права.


Дод.точки доступу:
Данильчук, Ганна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри економічної кібернетики); Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Шпак, Валентина (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри початкової освіти навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і містецтва).
    Інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і містецтва: історія і сьогодення [Текст] / В. Шпак, Г. Майборода // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 4. - С. 31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
навчально-наукові інститути -- учебно-научные институты -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- соціальна робота -- социальная работа -- реформування системи вищої освіти -- університетська освіта -- университетское образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты -- інститути педагогічної освіти -- институты педагогического образования -- кафедри інститутів -- кафедры институтов -- структура інститутів -- структура институтов
Анотація: Репрезентовано сторінки історії навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і містецтва з нагоди світкування 95-річного ювілею Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Проаналізовано сучасні проблеми і перспективи подальшого розвитку педагогічної освіти і науки в інституті, здобутками якого нині є мовні стратегії, оптимізація академічної мобільності викладачів і студентів. Наголошено, що прикметною рисою інституту є активне включення в дослідницько-експериментальну діяльність студентів, які формують у собі навички науковця. Увагу акцептовано на підготовці вчителя, вихователя, соціального працівника, митця нового покоління, адаптованого до світових глобалізаційних змін, інформаційної революції, внутрішніх соціально-політичних трансформацій.


Дод.точки доступу:
Майборода, Галина (кандидат педагоігчних наук; професор; заступник директора навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і містецтва); Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Салапатов, Володимир (кандидат технічних наук; доцент; декан факультету обчислювальної техніки, інтелектуальних та управляючих систем).
    Перспективи розвитку наукових досліджень фотіус [Текст] / В. Салапатов, Б. Онищенко, І. Осауленко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 4. - С. 26-30. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
напрями наукових досліджень -- направления научных исследований -- підготовка фахівців з інформатики та комп'ютерних наук -- подготовка специалистов по информатике и компьютерным наукам -- університетська освіта -- университетское образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты -- факультети обчислювальної технвки -- факультеты вычислительной техники -- історія створення факультетів -- история создания факультетов
Анотація: Наводиться коротка довідка з історії створення факультету обчислювальної техніки, інтелектуальних та управляющих систем. Висвітлюються основні наукові напрями, за якими на факультеті ведуться дослідження, зокрема автоматні моделі систем, їх верифікація та створення, а також паралельні обчислення. За іншими напрямами теж ведуться дослідження з електронного управління на рівні кафедри, факультету, університету і навіть міста.


Дод.точки доступу:
Онищенко, Борис (кандидат фізико-математичних наук; доцент; завідувач кафедри програмного забезпечення автоматизованих систем); Осауленко, Ігор (кандидат технічних наук; доцент; завідувач кафедри інтелектуальних систем прийняття рішень ); Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Лизогуб, Володимир (доктор біологічних наук; професор кафедри фізіології та фізичної реабілітації; директор ).
    Розвиток наукової фізіологічної школи імені Михайла Босого: проблеми та перспективи [Текст] / В. Лизогуб // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 4. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
наукові фізіологічні школи -- научные физиологические школы -- університетська освіта -- университетское образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты
Анотація: Акцентується увага на процесі становлення та формування у Черкаському національному університеті наукової фізіологічної школи професора Михайла Босого, що сприяло авторитету ВНЗ та держави. Представлена когорта вчених цієї наукової школи, чия щоденна праця формує інтелектуальну міць університету.


Дод.точки доступу:
Босий, Михайло (видатний вчений; доктор біологічних наук; фізіолог; професор ; 1912-1995) \о нем\; Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)