Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=читацька компетенція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


    Шуляр, Василь (заслужений вчитель України; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Компетентність читача : словник-довідник / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 15-16. - Бібліографія : С.16 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
когнитивная компетенция -- когнітивна компетенція -- коммуникативная компетенция -- компетенция читательская -- комунікативна компетенція -- лингвистическая компетенция -- литературоведческая компетенция -- лінгвокультурна компетенція -- літературознавча компетенція -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мовленнєва компетенція -- речевая компетенция -- украинская литература -- українська література -- читання -- читатели -- читацька компетенція -- читачі
Анотація: Пропонується трактовка деяких термінів, що характеризують читацьку активність учнів та різні види філологічної компетенції.


Знайти схожі

2.


    Кожедуб, Л. Г.
    Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 32-36. - Література : С.36 : 10 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- интерпретация художественного текста -- інтерпретація художнього тексту -- коммуникативная компетенция -- читательская компетенция -- комунікативна компетенція -- лингвостилистический анализ текста -- лінгвостилістичний аналіз -- навчання читанню -- обучение чтению -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- филологическое образование -- філологічна освіта -- читання -- читательская рецепция -- читательские умения -- читательское восприятие -- читацька компетенція -- читацьке сприйняття -- читацькі вміння -- чтение
Анотація: Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація художнього тексту сприяє поглибленому вивченню художнього твору та є однією з умов формування комунікативної та читацької компетенції в процесі підготовки майбутніх філологів.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

3.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент Миколаївського ОІППО; заслужений учитель України).
    Методика організації рефлексії на уроці літератури / В. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 16-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетенция читательская -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- рефлексивное обучение -- рефлексія -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- читательская компетентность -- читацька компетенція
Анотація: Автор досліджує проведення рефлексивних дій учнів на уроці української літератури, зокрема під час формування читацьких компетенцій.


Знайти схожі

4.


   
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у програмах [Текст] // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 5. - С. 2-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
веб-квести -- интерактивное обучение -- интерактивные методы -- информационно-коммуникативные технологии -- информационные технологии в образовании -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- інформаційні технології в освіті -- інформаційно-комунікаційні технології -- кейс-методи -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические рекомендаци -- методичні рекомендації -- организационные умения -- організаційні уміння -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- умения -- уміння -- читательская компетентность -- читацька компетенція
Анотація: Методичні рекомендації розкривають такі аспекти викладання літератури: викладання літератури як мистецтва слова, організація особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання, система формування організаційно-діяльнісних умінь, формування читацьк ої компетентності, використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроці літератури.


Знайти схожі

5.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Методичний коментар щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних зкладів з урахуванням змін у навчальних програмах (2017-2018 навчальний рік) / А. Фасоля // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 5. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические комментарии -- методичні коментарі -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе -- украинская литература -- українська література -- читательская компетентность -- читацька компетенція -- методичні коментарі -- методические комментарии
Анотація: Методичний коментар щодо вивчення української літератури у 5-11 класах у 2017-2018 навчальному році особливу увагу привертає до проблеми формування та оцінювання рівня сформованості читацької та ключових компетентностей на уроках української літератур и.


Знайти схожі

6.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник ).
    Роль організаційно-діяльнісних умінь у формуванні компетентного учня-читача / Анатолій Фасоля // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 34-38. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
читательская компетенция -- читацька компетенція -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- общеобразовательные умения -- загальнонавчальні уміння -- учебные умения -- навчальні уміння -- читательская компетентность учеников -- читательские умения -- читацька компетенція учнів -- читацькі вміння -- читательские умения -- організаційно-діяльнісні уміння -- организационно-деятельностные умения
Анотація: Розглянуто місце організаційно-діяльнісних умінь у структурі компетентності, проаналізовано їхню роль у процесі формування компетентного учня-читача.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_2\7.pdf

Знайти схожі

7.


    Кашуба, Євдокія (учитель-методист).
    Текстоцентрічний підхід як засіб формування читацької компетенції школярів (Матеріали до уроків за романом Діани Джонс "Мандрівний замок Хаула") / Євдокія Кашуба // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 36-47. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
английская литература -- англійська література -- детская литература -- дитяча література -- зарубежная детская литература -- компетенция читательская -- читательская компетенция -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- текстоцентричний підхід -- читацька компетенція -- уроки зарубіжної літератури -- уроки зарубежной литературы
Анотація: Уроки зарубіжної літератури з вивчення роману англійської письменниці Діани Уінн Джонс.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_3\7.pdf

Дод.точки доступу:
Джонс, Діана Вінн (британська письменниця ; 1934-2011) \про неї\; Мандрівний замок Хаула, роман \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Кашуба, Євдокія (вчитель світової літератури Ковалівської ЗОШ; вчитель-методист; Полтавська область).
    Текстоцентричний підхід як засіб формування читацької компетенції школярів [Текст] / Є. Кашуба // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 27-38 : ил. - Бібліогр.: с. 38. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання світової літератури
   Методика преподавания мировой литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світоової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладання зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- матеріали до уроків -- материалы к урокам -- зарубіжні письменники -- зарубежные писатели -- творчість зарубіжних письмеників -- творчество зарубежных писателей -- твори зарубіжних письменників -- произведения зарубежных писателей -- письменники Великої Британії -- писатели Великобритании -- тври письмеників Великої Британії -- произведения писателей Великобритании -- текстоцентричний підхід у викладанні літератури -- произведения зарубежных писателей -- читацька компетенція -- читательская компетенция -- текстоцентрический подход в преподавании литературы -- формирование читательской компетенции у учеников -- формування читацької компетенції в учнів -- казка -- сказка -- романи -- твори зарубіжних письменників -- навчальні завдання -- учебные задания
Анотація: Текстоцентричні навчальні завдання на уроки з вивчення роману Д. Джонс "Мандрівний замок Хаула".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Джонс, Діана Вінн (британська письменниця ; 1934-2011) \о ней\; Мандрівний замок Хаула, роман \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

9.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування компетентного читача в умовах профільного навчання / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 46-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетенция читательская -- курси за вибором -- курсы по выбору -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профільне навчання -- спецкурси -- спецкурсы -- читательская компетентность -- читательские интересы -- читательские умения -- читацька компетентність -- читацька компетенція -- читацькі вміння -- читацькі інтереси
Анотація: У статті окреслено специфіку проведення занять літературних курсів за вибором як ефективної форми розвитку читацької компетенції учнів.


Знайти схожі

10.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі / Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 5. - С. 8-10. - Література : С.10 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- читатели -- читательская компетентность -- читательские умения -- читацька компетенція -- читацькі вміння -- читачі
Анотація: Уточнено поняття "літературна компетентність" окреслено специфіку компетентнісно орієнтованого уроку української літератури.


Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)