Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>S=Педагогічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
156
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Comparative analysis of
leadership training concepts in high schools in the UK and Ukraine / O. Romanovskyi [et al.]> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. -
№ 2
. - P3-9. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Україна
Украина
Великобритания
Кл.слова (ненормовані):
лідерство
--
лидерство
--
подготовка кадров
--
підготовка кадрів
--
кластерний підхід
--
гуманітарно-технічна освіта
--
синергетичний підхід
--
кластерный подход
--
гуманитарно-техническое образование
--
синергетический подход
--
принципи підготовки лідерів
--
принципы подготвки лидеров
Анотація:
Визначено основні принципи підготовки лідерів на кафедрі педагогіки і психології управління соціальними системами. Представлено послідовний порівняльний аналіз концепцій підготовки лідерів в Сполученному Королівстві та Україні, на прикладі Уніерситету Грінвіча та Національного технічного університету "ХПІ".Окрема увага приділена важливості реалізації синергетичного підходу при підготовці сучасних управлінців-лідерів. Виділені спільні риси підготовки лідерів у Великобританії та Україні.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_2\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Дод.точки доступу:
Romanovskyi, O. (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"); Gura, Tetyana (кандидат педагогічних наук; доцент; професор; Національний технічний університет "ХПІ"); Chala, Yuliia (кандидат психологічних наук; старший викладач; Національний технічний університет "ХПІ"); Knysh, Anastasiia (кандидат психологічних наук; старший викладач; Національний технічний університет "ХПІ" ); Університет Грінвіча \о нем\; Университет Гринвича \о нем\; Національний технічний університет "Харківський політехнічний університет" \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Місечко, О. Є.
(професор кафедри методики навчання іноземних мов і прикладної лінгвістики Житомирського державного університету імені Івана Франка; доктор педагогічних наук; доцент).
Європейські орієнтири в розробці стандартів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / О. Є. Місечко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. -
№ 1
. - С. 19-23. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Європа
Европа
Кл.слова (ненормовані):
вчителі іноземних мов
--
професійно-педагогічна підготовка
--
професійний портфель
--
майбутні вчителі мов
--
професійна рефлексія
--
професійні компетенції
--
особисті професійні очікування
--
професійне досьє
--
учителя иностранных языков
--
профессионально-педагогическая подготовка
--
профессиональный портфель
--
будущие учителя языков
--
профессиональная рефлексия
--
профессиональные компетентности
--
личные профессиональные ожидания
--
профессиональное досье
--
педагогічні стандарти
--
педагогические стандарты
Анотація:
Аналізується зміст нещодавно запропоновано Європейського портфеля майбутнього вчителя мови і розглядається можливість його використання під час розробки вітчизняних стандартів професійно-педагогічної підготовки вчителів іноземних мов.
Знайти схожі
>
3.
Постригач, Надія Олегівна
(кандидат біологічних наук; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
Інноваційні аспекти професійного розвитку учителів в Італії / Н. О. Постригач> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. -
№ 2
. - С. 67-78. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.584(4Ита)
Рубрики:
Педагогическое образование
Педагогічна освіта
Італія
Италия
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні аспекти
--
система неперервної педагогічної освіти
--
професійна підготовка вчителей
--
безперервний професійний розвиток
--
инновационные аспекты
--
система непрерывного педагогического образования
--
профессиональная подготовка учителей
--
нерперывный профессиональный рост
--
підвищення кваліфікації вчителів
--
повышение квалификации учителей
Анотація:
Проаналізовано педагогічний досвід Італійської республіки з організації та реалізації інноваційних моделей професійного розвитку вчителів. Підвищення кваліфікації вчителів розвинулося в Італії головним чином останніми десятиліттями, проте наявна тривала історія заходів, що вживалися для підвищення кваліфікації вчителів в італійській школі.
Знайти схожі
>
4.
Яковлєва, В. А.
(кандидат педагогічних наук ; доцент кафедри педагогіки та методики трудового навчання м. Кривий Ріг).
Інноваційні підходи до професійно-педагогічної підготовки майбутнього фахівця з трудового навчання / В. А. Яковлєва> // Безпека життєдіяльності. - 2008. -
№ 9/10
. - С. 18-19 : фото
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа
--
спеціальна освіта
--
підготовка вчителів трудового навчання
--
методична підготовка фахівця
--
трудове навчання
--
професійно-педагогічна підготовка
--
інновації в освіті
--
высшая школа
--
специальное образование
--
подготовка учителей трудового обучения
--
методическая подготовка специалиста
--
трудовое обучение
--
профессионально-педагогическая подготовка
--
инновации в образовании
Анотація:
Про інноваційні підходи до забезпечення відповідної підготовки майбутніх учителів трудового навчання, формування компетентності та конкурентоздатності випускників на ринку праці.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (12.12.2008р. Інв.2076ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Ушмарова, Вікторія
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії і методики професійної освіти).
Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська> // Рідна школа. - 2016. -
№ 4
. - С. 70-75 : рис., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Педагогічна освіта
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
коучинг
--
коуч-сесії
--
коуч-сессии
--
післядипломна
педагогічна освіта
--
последипломное педагогическое образование
--
обдаровані учні
--
одаренные учащиеся
--
проектні класи
--
проектные классы
--
науково-педагогічні проекти
--
научно-педагогические проекты
--
професійна підготовка вчителів
--
профессиональная подготовка учителей
--
вчителі початкових класів
--
учителя начальных классов
--
готовність до роботи з обдарованої дитиної
--
готовность к работе с одаренными детьми
Анотація:
Здійснено теоретичне обгрунтування коучингу як інноваційної форми вдосконалення готовності вчителів до роботи зі здібними і обдарованими учнями. Виокремлено напрями реалізації коучингу в освіті, здійснено огляд зарубіжного досвіду використання коучингу у діяльності закладів вищої освіти та системі підвищення кваліфікації вчителів. Представлено авторську методику повного циклу коучингу, розкрито зміст його етапів у процесі підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними і обдарованими учнями проектних класів "Інтелект України".
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\17.pdf
Дод.точки доступу:
Бачинська, Євгенія (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з науково-методичної роботи); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \про нього\
Знайти схожі
>
6.
Чаговець, Б.
(заступник директора з навчально-методичної роботи; вчитель фізики).
Інноваційна модель науково-методичної роботи ліцею як засіб підвищення професіоналізму учителів / Б. Чаговець. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 3
. - С. 8-12 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Педагогічна освіта
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителів
--
профессиональная подготовка учителей
--
ліцеї
--
лицеи
--
аналіз педагогічної діяльності
--
анализ педагогической деятельности
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
інноваційні моделі
--
науково-методична робота вчителів
--
инновационные модели
--
научно-методическая работа учителей
--
евристична діяльність
--
эвристическая деятельность
--
евристика
--
эвристика
--
професіоналізм учителів
--
профессионализм учителей
--
модели научно-методической работы
--
моделі науково-методичної роботи
--
педагогічні майстерні
--
педагогические мастерские
--
методичні школи
--
методические школы
Анотація:
Розглядається реалізація моделі науково-методичної роботи в ліцеї на основі системного, еврестичного, дослідницького та синергетичного підходів. Розкривається інноваційна спрямованість евристичної діяльності в умоваї неперервної освіти вчителя.
Знайти схожі
>
7.
Галета, Ярослав
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки психолого-педагогічного факультету Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка).
Інформаційна культура в професійній підготовці майбутнього педагога / Я. Галета> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 11
. - С. 24-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура
--
информационная культура
--
виховання інформаційної культури
--
воспитание информационной культуры
--
інформаційне суспільство
--
информационное общество
--
інформаційна діяльність
--
информационная деятельность
--
комп'ютерна техніка
--
компьютерная техника
Анотація:
Аналізуються поняття "інформаційна культура " та підходи до її формування. Особливу увагу приділено проблемі формування інофрмаційної культури особистості майбутнього фахівця в процесі навчання у ВНЗ, зокрема майбутнього педагога. Наголошено на важливій ролі підготовки педагогічних кадрів, здатних на високому професійному рівні викладати дисципліни, пов'язані з вихованням інформаційної культури. Визначено умови успішного вирішення завдання формування інформаційної культури майбутнього фахівця.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Доброскок, Ірина
(доктор педагогічних наук; професор кафедри соціальної педагогіки та освіти дорослих ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди").
Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 37-41. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
ВНЗ
--
ВУЗы
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
інформаційні технології
--
информационные технологии
--
рекламно-інформаційні технології
--
рекламно-информационные технологии
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
управління навчальним процесом
--
управление учебным процессом
--
майбутні соціальні педагоги
--
будущие социальные педагоги
--
соціальна педагогіка
--
социальная педагогика
--
інформатизація освіти
--
информатизация образования
--
інформаційне забезпечення
--
информационное обеспечение
--
ціннісні орієнтації
--
ценностные ориентации
--
засоби масової інформації
--
средства массовой информации
--
ЗМІ
--
СМИ
--
учбові предмети
--
учебные предметы
Анотація:
Висвітлюється значення інформатизації освіти як одного з найважливіших чинників реформування освітньої галузі. Аналізується роль інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів. Розглянуто питання впливу ЗМІ на формування ціннісних орієнтацій сучасної молоді. З метою забезпечення медіа-грамотності та виховання мадіа-культури студентів - соціальних педагогів автор пропонує ввести спецкурс "ЗМІ і сучасне вітчизняне суспільство", "Медіа-культура і медіа-грамотність"
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.8.pdf
Знайти схожі
>
9.
Бадер, Валентина
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії і практики початкової освіти Донбаського державного педагогічного університету).
Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика / В. Бадер, І. Хижняк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 3
. - С. 35-40 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
педагогічні університети
--
педагогические университеты
--
підготовка вчителів початкової школи
--
подготовка учителей начальной школы
--
вчителі початкової школи
--
учителя начальной школы
--
інформаційно-комунікативні технології
--
информационно-коммуникативные технологии
--
освітні технології
--
образовательные технологии
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
навчальні дисципліни
--
учебные дисциплины
--
опыт университетов
--
досвід університетів
Анотація:
Обгрунтовано актуальність проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці вчителів початкової школи та необхідність її теоретичного узагальнення й практичного забезпечення на сучасному етапі розвитку української освіти. Репрезентовано досвід і результати спільних наукових пошуків з теми викладачів факультету підготовки вчителів початкових класів ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет".
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Хижняк, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент; в. о. декана факультету підготовки вчителів початкових класів); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\
Знайти схожі
>
10.
Труханенко, Г.
(методист; учитель інформатики; вчитель І категорії).
Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування інформаційної компетентності вчителя ліцею / Г. Труханенко. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 3
. - С. 68-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології навчання
--
информационно-коммуникационные технологии обучения
--
інформаційна компетеність вчителя
--
информационная компетентность учителя
--
інформаційно-освітнє середовище ліцею
--
информационно-образовательная среда лицея
--
мультимедійні програмні засоби
--
мультимедийные программные средства
--
інтернет
--
интернет
--
ліцеї
--
лицеи
Анотація:
Розглянуто умови формування інформаційної компетентності вчителя засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Наголошується: в організації методичної роботи необхідно прагнути, щоб її зміст був не лише джерелом навально-методичної інформації, а й засобом подальшого розвитку професіоналізму вчителів ліцею.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)