Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 156
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Comparative analysis of leadership training concepts in high schools in the UK and Ukraine / O. Romanovskyi [et al.] // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 2. - P3-9. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Великобритания

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- лидерство -- подготовка кадров -- підготовка кадрів -- кластерний підхід -- гуманітарно-технічна освіта -- синергетичний підхід -- кластерный подход -- гуманитарно-техническое образование -- синергетический подход -- принципи підготовки лідерів -- принципы подготвки лидеров
Анотація: Визначено основні принципи підготовки лідерів на кафедрі педагогіки і психології управління соціальними системами. Представлено послідовний порівняльний аналіз концепцій підготовки лідерів в Сполученному Королівстві та Україні, на прикладі Уніерситету Грінвіча та Національного технічного університету "ХПІ".Окрема увага приділена важливості реалізації синергетичного підходу при підготовці сучасних управлінців-лідерів. Виділені спільні риси підготовки лідерів у Великобританії та Україні.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_2\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Romanovskyi, O. (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"); Gura, Tetyana (кандидат педагогічних наук; доцент; професор; Національний технічний університет "ХПІ"); Chala, Yuliia (кандидат психологічних наук; старший викладач; Національний технічний університет "ХПІ"); Knysh, Anastasiia (кандидат психологічних наук; старший викладач; Національний технічний університет "ХПІ" ); Університет Грінвіча \о нем\; Университет Гринвича \о нем\; Національний технічний університет "Харківський політехнічний університет" \о нем\

Знайти схожі

2.


    Місечко, О. Є. (професор кафедри методики навчання іноземних мов і прикладної лінгвістики Житомирського державного університету імені Івана Франка; доктор педагогічних наук; доцент).
    Європейські орієнтири в розробці стандартів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / О. Є. Місечко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 1. - С. 19-23. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Європа
    Европа

Кл.слова (ненормовані):
вчителі іноземних мов -- професійно-педагогічна підготовка -- професійний портфель -- майбутні вчителі мов -- професійна рефлексія -- професійні компетенції -- особисті професійні очікування -- професійне досьє -- учителя иностранных языков -- профессионально-педагогическая подготовка -- профессиональный портфель -- будущие учителя языков -- профессиональная рефлексия -- профессиональные компетентности -- личные профессиональные ожидания -- профессиональное досье -- педагогічні стандарти -- педагогические стандарты
Анотація: Аналізується зміст нещодавно запропоновано Європейського портфеля майбутнього вчителя мови і розглядається можливість його використання під час розробки вітчизняних стандартів професійно-педагогічної підготовки вчителів іноземних мов.


Знайти схожі

3.


    Постригач, Надія Олегівна (кандидат біологічних наук; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Інноваційні аспекти професійного розвитку учителів в Італії / Н. О. Постригач // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 67-78. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584(4Ита)
Рубрики: Педагогическое образование
   Педагогічна освіта

   Італія
    Италия

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні аспекти -- система неперервної педагогічної освіти -- професійна підготовка вчителей -- безперервний професійний розвиток -- инновационные аспекты -- система непрерывного педагогического образования -- профессиональная подготовка учителей -- нерперывный профессиональный рост -- підвищення кваліфікації вчителів -- повышение квалификации учителей
Анотація: Проаналізовано педагогічний досвід Італійської республіки з організації та реалізації інноваційних моделей професійного розвитку вчителів. Підвищення кваліфікації вчителів розвинулося в Італії головним чином останніми десятиліттями, проте наявна тривала історія заходів, що вживалися для підвищення кваліфікації вчителів в італійській школі.


Знайти схожі

4.


    Яковлєва, В. А. (кандидат педагогічних наук ; доцент кафедри педагогіки та методики трудового навчання м. Кривий Ріг).
    Інноваційні підходи до професійно-педагогічної підготовки майбутнього фахівця з трудового навчання / В. А. Яковлєва // Безпека життєдіяльності. - 2008. - № 9/10. - С. 18-19 : фото
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- спеціальна освіта -- підготовка вчителів трудового навчання -- методична підготовка фахівця -- трудове навчання -- професійно-педагогічна підготовка -- інновації в освіті -- высшая школа -- специальное образование -- подготовка учителей трудового обучения -- методическая подготовка специалиста -- трудовое обучение -- профессионально-педагогическая подготовка -- инновации в образовании
Анотація: Про інноваційні підходи до забезпечення відповідної підготовки майбутніх учителів трудового навчання, формування компетентності та конкурентоздатності випускників на ринку праці.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (12.12.2008р. Інв.2076ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Ушмарова, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії і методики професійної освіти).
    Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 70-75 : рис., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
коучинг -- коуч-сесії -- коуч-сессии -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- обдаровані учні -- одаренные учащиеся -- проектні класи -- проектные классы -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей -- вчителі початкових класів -- учителя начальных классов -- готовність до роботи з обдарованої дитиної -- готовность к работе с одаренными детьми
Анотація: Здійснено теоретичне обгрунтування коучингу як інноваційної форми вдосконалення готовності вчителів до роботи зі здібними і обдарованими учнями. Виокремлено напрями реалізації коучингу в освіті, здійснено огляд зарубіжного досвіду використання коучингу у діяльності закладів вищої освіти та системі підвищення кваліфікації вчителів. Представлено авторську методику повного циклу коучингу, розкрито зміст його етапів у процесі підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними і обдарованими учнями проектних класів "Інтелект України".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\17.pdf

Дод.точки доступу:
Бачинська, Євгенія (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з науково-методичної роботи); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \про нього\

Знайти схожі

6.


    Чаговець, Б. (заступник директора з навчально-методичної роботи; вчитель фізики).
    Інноваційна модель науково-методичної роботи ліцею як засіб підвищення професіоналізму учителів / Б. Чаговець. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 8-12 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей -- ліцеї -- лицеи -- аналіз педагогічної діяльності -- анализ педагогической деятельности -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інноваційні моделі -- науково-методична робота вчителів -- инновационные модели -- научно-методическая работа учителей -- евристична діяльність -- эвристическая деятельность -- евристика -- эвристика -- професіоналізм учителів -- профессионализм учителей -- модели научно-методической работы -- моделі науково-методичної роботи -- педагогічні майстерні -- педагогические мастерские -- методичні школи -- методические школы
Анотація: Розглядається реалізація моделі науково-методичної роботи в ліцеї на основі системного, еврестичного, дослідницького та синергетичного підходів. Розкривається інноваційна спрямованість евристичної діяльності в умоваї неперервної освіти вчителя.


Знайти схожі

7.


    Галета, Ярослав (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки психолого-педагогічного факультету Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка).
    Інформаційна культура в професійній підготовці майбутнього педагога / Я. Галета // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 24-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура -- информационная культура -- виховання інформаційної культури -- воспитание информационной культуры -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- інформаційна діяльність -- информационная деятельность -- комп'ютерна техніка -- компьютерная техника
Анотація: Аналізуються поняття "інформаційна культура " та підходи до її формування. Особливу увагу приділено проблемі формування інофрмаційної культури особистості майбутнього фахівця в процесі навчання у ВНЗ, зокрема майбутнього педагога. Наголошено на важливій ролі підготовки педагогічних кадрів, здатних на високому професійному рівні викладати дисципліни, пов'язані з вихованням інформаційної культури. Визначено умови успішного вирішення завдання формування інформаційної культури майбутнього фахівця.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Доброскок, Ірина (доктор педагогічних наук; професор кафедри соціальної педагогіки та освіти дорослих ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди").
    Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 37-41. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- ВНЗ -- ВУЗы -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- інформаційні технології -- информационные технологии -- рекламно-інформаційні технології -- рекламно-информационные технологии -- навчальний процес -- учебный процесс -- управління навчальним процесом -- управление учебным процессом -- майбутні соціальні педагоги -- будущие социальные педагоги -- соціальна педагогіка -- социальная педагогика -- інформатизація освіти -- информатизация образования -- інформаційне забезпечення -- информационное обеспечение -- ціннісні орієнтації -- ценностные ориентации -- засоби масової інформації -- средства массовой информации -- ЗМІ -- СМИ -- учбові предмети -- учебные предметы
Анотація: Висвітлюється значення інформатизації освіти як одного з найважливіших чинників реформування освітньої галузі. Аналізується роль інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів. Розглянуто питання впливу ЗМІ на формування ціннісних орієнтацій сучасної молоді. З метою забезпечення медіа-грамотності та виховання мадіа-культури студентів - соціальних педагогів автор пропонує ввести спецкурс "ЗМІ і сучасне вітчизняне суспільство", "Медіа-культура і медіа-грамотність"

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.8.pdf

Знайти схожі

9.


    Бадер, Валентина (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії і практики початкової освіти Донбаського державного педагогічного університету).
    Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика / В. Бадер, І. Хижняк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 35-40 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- підготовка вчителів початкової школи -- подготовка учителей начальной школы -- вчителі початкової школи -- учителя начальной школы -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- освітні технології -- образовательные технологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- опыт университетов -- досвід університетів
Анотація: Обгрунтовано актуальність проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці вчителів початкової школи та необхідність її теоретичного узагальнення й практичного забезпечення на сучасному етапі розвитку української освіти. Репрезентовано досвід і результати спільних наукових пошуків з теми викладачів факультету підготовки вчителів початкових класів ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет".

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Хижняк, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент; в. о. декана факультету підготовки вчителів початкових класів); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\

Знайти схожі

10.


    Труханенко, Г. (методист; учитель інформатики; вчитель І категорії).
    Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування інформаційної компетентності вчителя ліцею / Г. Труханенко. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 68-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології навчання -- информационно-коммуникационные технологии обучения -- інформаційна компетеність вчителя -- информационная компетентность учителя -- інформаційно-освітнє середовище ліцею -- информационно-образовательная среда лицея -- мультимедійні програмні засоби -- мультимедийные программные средства -- інтернет -- интернет -- ліцеї -- лицеи
Анотація: Розглянуто умови формування інформаційної компетентності вчителя засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Наголошується: в організації методичної роботи необхідно прагнути, щоб її зміст був не лише джерелом навально-методичної інформації, а й засобом подальшого розвитку професіоналізму вчителів ліцею.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)