Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аграрный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Школьний, О. О. (доктор економічних наук; Уманський державний аграрний університет).
    Трансформація механізмів управління системою аграрних ринків у Великобританії / О.О. Школьний // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 4(174). - С. 143-148. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 65.9
Рубрики: Економіка окремих країн
   Экономика отдельных стран

   Велика Британія
Кл.слова (ненормовані):
аграрний маркетинг -- маркетинг аграрний -- фермерські господарства -- рынки сельскохозяйственной продукции -- аграрные рынки -- ринки сільськогосподарської продукціії -- аграрні ринки -- цукрові організації -- аграрный маркетинг -- маркетинг аграрный -- фермерские хозяйства
Анотація: Аналіз трансформаційних процесів в агропродовольчому підкомплексі й розгляд досвіду удосконалення механізмів управління системою аграрних ринків у Великобританії в умовах глобальної економічної лібералізації.

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет"

Дод.точки доступу:
Британська цукрова корпорація \о ней\; Європейський союз, міжнародна організація \о нем\; Світова організація торгівлі \о ней\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (29.07.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Воронецька, Ірина (кандидат економічних наук; Вінницький національний аграрний університет).
    Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки / І. Воронецька // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 10. - С. 26-28 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.28
Рубрики: Економіка
   Економіка природних ресурсів, природокористування і охорони навколишнього середовища

   Экономика

   Экономика природных ресурсов, природопользования и охраны окружающей среды

Кл.слова (ненормовані):
економіка природних ресурсів -- природні ресурси -- економіка природокористування -- охорона навколишнього середовища -- аграрний сектор -- соціально-етичний маркетинг -- класичний маркетинг -- екологічний маркетинг -- екобезпечна продукція -- аграрний маркетинг -- экономика природных ресурсов -- природные ресурсы -- экономика природопользования -- охрана окружающей среды -- аграрный сектор -- социально-этический маркетинг -- классический маркетинг -- экологический маркетинг -- экобезопасная продукция -- аграрный маркетинг
Анотація: Досліджено особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки. Запропоновано етапи розвитку екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки. Визначено концептуальні відмінності класичного та екологічного маркетингу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Романова, Л. В. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом).
    До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні / Л. В. Романова // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 5. - С. 102-107. - (Проблеми економічної теорії). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Сільськогосподарське виробництво

   Сельскохозяйственное производство

Кл.слова (ненормовані):
модель маркетингу -- модель маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- аграрний маркетинг -- аграрный маркетинг -- сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- аграрний менеджмент -- аграрный менеджмент -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг
Анотація: Обґрунтовано необхідність переходу до формування сучасної моделі маркетингу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

4.


    Швиденко, О. М. (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України).
    Впровадження Інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / О. М. Швиденко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2014. - № 1. - С. 129-135 : рис. - (Сторінка молодого науковця). - Бібліогр. наприкінці ст., 29 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Информационные технологии
   Інформаційні технології

   Сельскохозяйственные предприятия

   Сільськогосподарські підприємства

Кл.слова (ненормовані):
информационное обслуживание -- інформаційне обслуговування -- аграрный маркетинг -- аграрний маркетинг -- Интернет-маркетинг -- Інтернет-маркетинг -- Интернет-среда -- Інтернет-середовище -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- домохозяйства -- домогосподарства -- сельское хозяйство -- сільське господарство -- реклама -- торговые Интернет-системы -- торговельні Інтернет-системи -- торгово-производственные объединения -- торгово-виробничі об'єднання
Анотація: Розкрито сутність поняття Інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Агроторг, торгово-производственное объединение \о нем\

Знайти схожі

5.


    Романова, Лідія Василівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом).
    Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій [Текст] / Л. В. Романова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 249-260. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.32г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельского хозяйства

   Економіка сільського господарства

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Европа
    Європа

    Украина

    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аграрный маркетинг -- аграрний маркетинг -- региональное управление -- регіональне управління -- сельские территории -- сільські території -- территориальный маркетинг -- територіальний маркетинг -- регіональний маркетинг -- региональный маркетинг -- маркетинг сельских территорий -- маркетинг сельских территорий -- экономические механизмы -- економічні механізми
Анотація: Доведено актуальність та практичну значущість проблеми формування маркетингу сільських територій. Запропоновано методологічні підходи до визначення його як складного утворення з урахуванням сутності і тенденцій розвитку традиційного маркетингу, територіального маркетингу, маркетингу сільських територій і стратегій їх розвитку в системі територіального управління. Визначено маркетинг сільських територій як системне утворення в складі аграрного маркетингу, маркетингу з виробництва товарів і послуг на території та маркетингу сільської території як такої. Запропоновано шляхи практичної його реалізації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; О планировании территории инфраструктуры сельской местности, законопроект Украины \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Саблук, Петро Трохимович (доктор економічних наук; професор; академік НААН; заслужений діяч науки і техніки України; Герой України ; 1941-).
    Підвищення ефективності маркетингу аграрних підприємств на засадах формування збутової політики [Текст] / П. Т. Саблук // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 12. - С. 103-104. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Россоха В. В. Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія / В. В. Россоха, О. М. Шарапа. - К.: ННЦ "ІАЕ", 2016. - 232 с.
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сельское хозяйство -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- реалізація сільськогосподарської продукції -- реализация сельскохозяйственной продукции -- збутова політика -- сбытовая политика -- аграрний ринок -- аграрный рынок -- ринок агропродовольчої продукції -- рынок агропродовольственной продукции -- аграрний маркетинг -- аграрный маркетинг -- маркетинг аграрних підприємств -- маркетинг аграрных предприятий -- рецензії на монографії -- рецензии на монографии

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)