Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=бренди країн<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Старостіна, А.
(завідувач кафедри; кандидат економічних наук; професор).
Міжнародний імідж
країн
и: практичні аспекти аналізу / А. Старостіна, В. Кравченко, А. Личова> // Маркетинг в У
країн
і. - 2011. -
№ 3
. - С. 47-56. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
бренди
країн
--
міжнародний імідж
країн
и
--
рейтінги
--
зовнішня політика
--
маркетингові дослідження
--
бренды страны
--
международный имидж страны
--
рейтинги
--
внешняя политика
--
маркетинговые исследования
Анотація:
Проаналізовано найбільш авторитетні методики оцінки брендів
країн
.
Дод.точки доступу:
Кравченко, В. (кандидат економічних наук; доцент); Личова, А. (кандидат економічних наук; доцент)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Кирилов, Ю. Є.
(кандидат економічних наук; доцент).
Бренд "Житниця Європи": міф чи реальність / Ю. Є. Кирилов> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. -
№ 3
. - С. 101-107 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.43
ББК
65.32
Рубрики:
Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
У
країн
а
Європа
Кл.слова (ненормовані):
зернові культури
--
зерновые культуры
--
виробництво зерна
--
производство зерна
--
урожайнсть зернових культур
--
урожайность зерновых культур
--
торгівля зерном
--
торговля зерном
--
зовнішня торгівля
--
внешняя торговля
--
експорт зерна
--
экспорт зерна
--
експорт пшениці
--
экспорт пшеницы
--
бренди
країн
--
бренды стран
--
житница Европы
--
житниця Європи
Анотація:
Визначено витоки та об’єктивні передумови використання висловлювання "У
країн
а - житниця Європи", обґрунтовано доцільність просування бренду нашої
країн
и в цій площині. Проаналізовано стан і виявлено тенденції розвитку зерновиробництва в європейських
країн
ах, починаючи з XІV ст. Встановлено роль та місце У
країн
и на європейському ринку зерна. За географічними, ресурсними (30% світового запасу чорноземів), кліматичними показниками У
країн
а потенційно спроможна стати державою з пріоритетним розвитком аграрної сфери та одним з основних постачальників на світові ринки сільськогосподарської продукції. Тенденція до зростання обсягів виробництва в аграрній сфері простежується навіть за екстенсивних методів управління. Щоб весь аграрний потенціал У
країн
и ефективно функціонував, необхідно працювати над підвищенням продуктивності культур, поліпшенням бізнес-клімату й спрощенням податкової системи. Доведено, що наша
країн
а має всі шанси стати глобальним гравцем у сфері забезпечення багатьох регіонів світу протеїном та зерном і саме в цьому напрямі вбачається доцільним розробка та просування національного бренду.
Знайти схожі
>
3.
Мок Кім Ман Менді
(провідний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
Цінність імені бренду [Текст] : приклад застосування моделі Аакера / Мок Кім Ман Менді> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42(5МАЛ)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Малайзия
Малайзія
Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель
--
бренди
нг
--
брендінг
--
теория маркетинга
--
теорія маркетингу
--
бренды стран
--
бренди
країн
--
имена брендоа
--
імена брендів
--
капитал бренда
--
капітал бренду
--
концептуальные подходы
--
концептуальні підходи
--
логотипы
--
логотипи
--
миссия брендов
--
місія брендів
--
модель Аакера
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
позитивный имидж
--
позитивний імідж
--
потребительские ценности
--
споживчі цінності
--
слоганы
--
слогани
--
узнаваемые бренды
--
впізнавані
бренди
Анотація:
Описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до
бренди
нгу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду — ім'я, лого та слоган — які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваност ібренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)