Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=будущие учителя музыки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Котова, Ліна (кандидат педагогічних наук; лауреат Всеукраїнського конкурсу баянистів-акордионистів (друга премія), в.о. доцента кафедри оркестрових інструментів Мелітопольського державного педагогічного універсітету).
    Технологія підготовки майбутніх учителів музики до публічних виступів / Л. Котова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 49-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
емоційна стійкість -- публічні виступи -- позитивні емоції -- майбутні учителі музики -- сценічна гра -- репетиційне програвання -- психологічна підготовка -- эмоциональная стойкость -- публичные выступления -- позитивные эмоции -- будущие учителя музыки -- сценическая игра -- репетиционное проигрывание -- психологическая подготовка
Анотація: Виявлено результати комплексного дослідження процесу підготовки майбутніх учителів музики до сценічних виступів. Розглянуто ефективні методи розвитку емоційної стійкості у виконавців під час роботи над музичними творами.


Дод.точки доступу:
Погорєлова , Віта (викладач вищої категорії Мелітопольської дитячої школи мистацтв)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Слюсаренко, В. О.
    Вплив психічних чинників на розвиток педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики під час навчання в педагогічному закладі / В. О. Слюсаренко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 73-79. - Бібліографія : С.79 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя музыки -- вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- емпатія -- майбутні учителі музики -- музична освіта -- музыкальное образование -- педагогическая психология -- педагогические способности -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічна психологія -- педагогічні здібності -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- психические факторы -- психічні чинники -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- эмпатия
Анотація: Розглянуто особливості педагогічної діяльності, сутність педагогічних здібностей вчителя і психолого-педагогічні чинники їх розвитку. В результаті експериментального дослідження виявлені психічні чинники, що сприяють розвитку педагогічних здібностей. Показан кореляційний зв'язок психологічних чинників з успішністю навчання з предмета "Педагогіка" у студентів музичного факультету педагогічного закладу. Врахування в навчальній практиці вишів музичного напрямку виявлених психічних чинників, що найбільше впливають на розвиток педагогічних здібностей під час навчання, сприятиме ефективності навчання з предмету "Педагогіка" та прискорить динаміку розвитку педагогічних здібностей на етапі професійного становлення майбутнього вчителя музики.


Знайти схожі

3.


    Юник, Дмитро (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри інструментальної музики Київського національного університету культури і мистецтва).
    Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської діяльності / Д. Юник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
завадостійкість учителів музики -- помехоустойчивость учителей музыки -- майбутні учителі музики -- будущие учителя музыки -- навчання музики -- обучение музыки -- стресори -- стрессоры -- інструментально-виконавська діяльність -- инструментально-исполнительная деятельность -- чотиривекторна спрямованість завадостійкості -- четырехвекторная направленность помехоустойчивости -- стресоростійкість майбутніх учителів -- стрессороустоийчивость будущих учителей
Анотація: Зроблено концептуальний аналіз феномену завадостійкості майбутніх учителів музики. Розкривається специфіка її чотиривекторного вияву, де перший вектор забезпечує уникнення дезорганізуючого впливу стресів на перебіг діяльності, другий - його нівелювання, третій - сенсорно-моторну витримку щодо надмірної дії сильних, раптових і тривалих стресів, а четвертий - успішність чинення їм опору.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.11.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)