Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=викладання учбових предметів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Суханцева, Вікторія (декан філософськог факультету Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля; завідувач кафедри світової філософії та етики; заслужений діяч науки і техніки України; доктор філософських наук; професор; м. Луганськ).
    Викладання філософії в українському універсітеті: соціокультурний аспект / В. Суханцева, О. Яценко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 1. - С. 24-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- університети -- университеты -- реформування системи освіти -- реформирование системы образования -- система освіти -- система образования -- учбові предмети -- учебные предметы -- викладання учбових предметів -- преподавание учебных предметов -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- философия
Анотація: Розглядається актуальність специфіки філософського знання як необхідної передумови формування особистості сучасного фахівця у вишах України.

Перейти к внешнему ресурсу: Викладання філософії в українськаому університеті

Дод.точки доступу:
Яценко, Олена (старший викладач кафедри світової філософії та естетики Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля; кандидат філософських наук; м. Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Тараріна, Ірина (головний спеціаліст управління освіти Краматорської міської ради).
    Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період / І. Тараріна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 72-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

    Краматорск

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- последипломное образование -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- засоби навчання -- способы обучения -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- освітні технології -- образовательные технологии -- викладання учбових предметів -- преподавание учебных предметов -- викладання фізики -- преподавание физики -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Розглянуто сучасні підходи до проектування діяльності вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти та подальшої самостійної діяльності в міжкурсовий період. На підставі проведеного аналізу запропоновано до використання педагогічну технологію, яка може бути підгрунтям для розроблення психологічної системи підготовки вчителів фізики в умовах наявності освітніх альтернатив.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)