Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=вища екологічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Кофанова, Олена
(доцент кафедри інженерної екології Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"; кандидат хімічних наук).
Якісні та кількісні аспекти хімічної підготовки студентів-екологів у ВНЗ Канади та США / О. Кофанова> //
Вища
школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 2
. - С. 30-41. - Библиогр. в сносках
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Вища
професійна
освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Канада
США
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
ВНЗ
--
ВУЗы
--
університети
--
университеты
--
вища
освіта
--
высшее образование
--
вища
екологічна
освіта
--
высшее экологическое образование
--
хімічна підготовка студентів
--
химическая подготовка студентов
--
підготовка інженерів-екологів
--
подготовка инженеров-экологов
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
навчальні дисципліни
--
учебные дисциплины
--
бакалаври-екології
--
бакалавры-экологи
--
екологічна
інженерія
--
экологическая инженерия
--
зарубіжний досвід
--
зарубежный опыт
Анотація:
Досліджується структура хімічної складової програм підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у деяких університетах США і Канади. Встановлено, що у більшості досліджуваних університетів хімічній підготовці студентів-екологів приділяється належна увага.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Кофанова, О. В.
Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 48-56. - Бібліографія : С.55-56 : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат
--
вища
екологічна
освіта
--
вища
освіта
--
вища
освіта
України
--
вища
професійна
освіта
--
вища
технічна
освіта
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
высшее профессиональное образование
--
высшее техническое образование
--
высшее экологическое образование
--
екологічна
освіта
--
образование Украины
--
освіта
України
--
підготовка бакалаврів
--
підготовка екологів
--
подготовка бакалавров
--
подготовка экологов
--
професійна
освіта
--
профессиональное образование
--
технические университеты
--
техническое образование
--
технічна
освіта
--
технічні університети
--
университеты Украины
--
університети України
--
химическая подготовка
--
хімічна підготовка
--
экологическое образование
Анотація:
Обгрунтовано основні принципи відбору змісту хімічної підготоки майбутніх фахівців-екологів у технічних ВНЗ. Встановлено, що хімічні знання виконують водночас функції фундаментальної і світоглядної освіти, а тому є неодмінною базою для опанування професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Отже, відбір змісту хімічної підготовки здійснюємо за принципами системності, фундаментальності, наступності й послідовності, науковості, практичної спрямованості хімічного матеріалу, а собливу увагу приділяємо посиленню внутрішньо- й міждисциплінарних зв'язків з метою валеологізації, гуманізації та гуманітаризації хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів.
Знайти схожі
>
3.
Кофанова, О. В.
Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. -
№ 4
. - С. 59-69. - Література : С.68-69 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища
екологічна
освіта
--
вища
освіта
--
вища
професійна
освіта
--
высшее образование
--
высшее экологическое образование
--
методика викладання екології
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
методика преподавания экологии
--
педагогическая деятельность
--
педагогический эксперимент
--
педагогіка вищої школи
--
педагогічна діяльність
--
педагогічний експеримент
--
підготовка екологів
--
подготовка экологов
--
професійна компетентність
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетентность
--
профессиональная компетенция
--
профессиональное образование
--
химическая компетентность
--
хімічна компетентність
Анотація:
Досліджується поняття хімічної компетентності майбутнього інженера-еколога. Мета роботи - теоретичне обгрунтування та емпіричне доведення ефективності дії виявлених автором педагогічних умов у рамках розробленої компетентнісно орієнтованої мо делі методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів на формуваня в них хімічної компетентності.
Знайти схожі
>
4.
Кофанова, О. В.
Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 11-22. - Література : С.21-22 : 16 назв
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища
екологічна
освіта
--
вища
освіта
--
вища
професійна
освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
высшее экологическое образование
--
диагностика обучения
--
диагностика результатов учёбы
--
діагностика навчання
--
компетентністне навчання
--
компетентностное образование
--
компетентностный подход в образовании
--
компетентность студентов
--
контроль знаний
--
контроль знаний студентов
--
контроль і оцінка знань
--
контроль учебных достижений
--
кредитно-модульная система обучения
--
методика викладання екології
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
методика преподавания экологии
--
модульная система обучения
--
модульно-рейтинговая технология
--
модульный контроль
--
оцінка знань
--
педагогическая диагностика
--
педагогічна діагностика
--
рейтинговая система
--
рейтинговое оценивание
--
рівень навчальних досягнень
--
студенти-екологи
--
студенты-экологи
--
уровень учебных достижений
--
химическая компетентность
--
хімічна компетентність
Анотація:
Автор статті вирішує проблему розроблення і обгрунтування діагностичного базису для оцінювання рівня навчальних досягнень студентів-екологів технічних ВНЗ з метою перевірки сформованості їхніх хімічних компетентностей.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
5.
Кофанова, Олена
(доктор педагогічних наук; професор; Національний технічний університет України "Київський політичний інститут").
Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів [Текст] / О. Кофанова> //
Вища
освіта
України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. -
№ 2
. - С. 74-81. - Бібліогр. в кінці ст. 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.584р3
Рубрики:
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Освіта
. Педагогіка
Вища
професійна
освіта
Кл.слова (ненормовані):
підготовка екологів
--
вища
екологічна
освіта
--
інноваційні технології
--
педагогічні технології
--
технологія портфоліо
--
технология портфолио
--
подготовка экологов
--
высшее экологическое образование
--
инновационные технологии
--
педагогические технологии
--
проблемно-дослідницький підхід
--
проблемно-исследовательский подход
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
информационно-коммуникационные технологии
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
проблемно-орієнтоване навчання
--
проблемно-ориентированное обучение
--
лекції-дискусії
--
лекции-дискусии
--
семінарські заняття
--
семинарские занятия
--
лабораторні роботи
--
лабораторные работы
Анотація:
Розглянуто впровадження у педагогічний процес професійної підготовки майбутніх екологів деяких інноваційних засобів, зокрема проблемно-дослідницького підходу та інформаційно-комунікаційних технологій.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)