Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вища екологічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Кофанова, Олена (доцент кафедри інженерної екології Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"; кандидат хімічних наук).
    Якісні та кількісні аспекти хімічної підготовки студентів-екологів у ВНЗ Канади та США / О. Кофанова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 2. - С. 30-41. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Канада
    США

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- університети -- университеты -- вища освіта -- высшее образование -- вища екологічна освіта -- высшее экологическое образование -- хімічна підготовка студентів -- химическая подготовка студентов -- підготовка інженерів-екологів -- подготовка инженеров-экологов -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- бакалаври-екології -- бакалавры-экологи -- екологічна інженерія -- экологическая инженерия -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Досліджується структура хімічної складової програм підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у деяких університетах США і Канади. Встановлено, що у більшості досліджуваних університетів хімічній підготовці студентів-екологів приділяється належна увага.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Кофанова, О. В.
    Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 48-56. - Бібліографія : С.55-56 : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- вища технічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- высшее техническое образование -- высшее экологическое образование -- екологічна освіта -- образование Украины -- освіта України -- підготовка бакалаврів -- підготовка екологів -- подготовка бакалавров -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технические университеты -- техническое образование -- технічна освіта -- технічні університети -- университеты Украины -- університети України -- химическая подготовка -- хімічна підготовка -- экологическое образование
Анотація: Обгрунтовано основні принципи відбору змісту хімічної підготоки майбутніх фахівців-екологів у технічних ВНЗ. Встановлено, що хімічні знання виконують водночас функції фундаментальної і світоглядної освіти, а тому є неодмінною базою для опанування професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Отже, відбір змісту хімічної підготовки здійснюємо за принципами системності, фундаментальності, наступності й послідовності, науковості, практичної спрямованості хімічного матеріалу, а собливу увагу приділяємо посиленню внутрішньо- й міждисциплінарних зв'язків з метою валеологізації, гуманізації та гуманітаризації хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів.


Знайти схожі

3.


    Кофанова, О. В.
    Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 59-69. - Література : С.68-69 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее экологическое образование -- методика викладання екології -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методика преподавания экологии -- педагогическая деятельность -- педагогический эксперимент -- педагогіка вищої школи -- педагогічна діяльність -- педагогічний експеримент -- підготовка екологів -- подготовка экологов -- професійна компетентність -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- профессиональная компетенция -- профессиональное образование -- химическая компетентность -- хімічна компетентність
Анотація: Досліджується поняття хімічної компетентності майбутнього інженера-еколога. Мета роботи - теоретичне обгрунтування та емпіричне доведення ефективності дії виявлених автором педагогічних умов у рамках розробленої компетентнісно орієнтованої мо делі методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів на формуваня в них хімічної компетентності.


Знайти схожі

4.


    Кофанова, О. В.
    Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 11-22. - Література : С.21-22 : 16 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- высшее экологическое образование -- диагностика обучения -- диагностика результатов учёбы -- діагностика навчання -- компетентністне навчання -- компетентностное образование -- компетентностный подход в образовании -- компетентность студентов -- контроль знаний -- контроль знаний студентов -- контроль і оцінка знань -- контроль учебных достижений -- кредитно-модульная система обучения -- методика викладання екології -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методика преподавания экологии -- модульная система обучения -- модульно-рейтинговая технология -- модульный контроль -- оцінка знань -- педагогическая диагностика -- педагогічна діагностика -- рейтинговая система -- рейтинговое оценивание -- рівень навчальних досягнень -- студенти-екологи -- студенты-экологи -- уровень учебных достижений -- химическая компетентность -- хімічна компетентність
Анотація: Автор статті вирішує проблему розроблення і обгрунтування діагностичного базису для оцінювання рівня навчальних досягнень студентів-екологів технічних ВНЗ з метою перевірки сформованості їхніх хімічних компетентностей.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

5.


    Кофанова, Олена (доктор педагогічних наук; професор; Національний технічний університет України "Київський політичний інститут").
    Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів [Текст] / О. Кофанова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 74-81. - Бібліогр. в кінці ст. 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Образование. Педагогика
   Высшее профессиональное образование

   Освіта. Педагогіка

   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
підготовка екологів -- вища екологічна освіта -- інноваційні технології -- педагогічні технології -- технологія портфоліо -- технология портфолио -- подготовка экологов -- высшее экологическое образование -- инновационные технологии -- педагогические технологии -- проблемно-дослідницький підхід -- проблемно-исследовательский подход -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- навчальний процес -- учебный процесс -- проблемно-орієнтоване навчання -- проблемно-ориентированное обучение -- лекції-дискусії -- лекции-дискусии -- семінарські заняття -- семинарские занятия -- лабораторні роботи -- лабораторные работы
Анотація: Розглянуто впровадження у педагогічний процес професійної підготовки майбутніх екологів деяких інноваційних засобів, зокрема проблемно-дослідницького підходу та інформаційно-комунікаційних технологій.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)