Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=вітчизняна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Кремень, В. Г.
Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища
освіта
України
--
вітчизняна
освіта
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
загальноосвітні школи
--
конкурентоспособность специалистов
--
конкурентоспроможність спеціалістов
--
модернизация образования
--
модернізація освіти
--
навчання протягом життя
--
образование и цивилизация
--
образование на протяжении всей жизни
--
образование Украины
--
общеобразовательная школа
--
освіта
і цивілізація
--
освіта
України
--
отечественное образование
--
професійно-технічна
освіта
--
профессионально-техническое образование
--
реформа образования
--
реформа освіти
--
середня
освіта
--
среднее образование
--
цивилизационные изменения
--
цивілізаційні зміни
Анотація:
На основі аналізу проблем сучасної освіти в країні, задач і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському та світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову і базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і в ищіх навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищіх навчальних закладів ІІІ і ІV рівня, підвищити потужність університетів; 5) розробити нову ме режу навчальних закладів вищої та середньої професійної освти та ін.
Знайти схожі
>
2.
Кремень, В. Г.
(доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України).
Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах : доповідь на загальних зборах академії / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 1
. - С. 5-14
УДК
^A371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вітчизняна
освіта
--
доклады
--
доповіді
--
економіка та
освіта
--
економічна ефективність
--
економічне забезпечення якості освіти
--
загальні збори
--
качество образования
--
образование в Украине
--
общее собрание
--
освіта
в Україні
--
отечественное образование
--
современное образование
--
сучасна
освіта
--
экономика и образование
--
экономическая эффективность
--
экономическое обеспечение качества образования
--
якість освіти
--
класифікація освіти
--
классификация образования
Анотація:
Президент академії В. Г.Кремень у доповіді, виголошеній на загальних зборах НАПН України 8 листопада 2012 р., визначив: виклики до українського суспільства, національної освіти, а отже, і до НАПН України; гострі суперечності, що перешкоджають підвищенн ю ефективност вітчизняної освіти і висвічують центральну проблему - проблему якості в освіті та економічного забезпечення цієї якості; завдання й способи розв'язання проблем у вітчизняній освітній системі.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Национальная стандартная классификация образования \о произв.\; Національна стандартна класифікація освіти \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Ромм, М. В.
Перспективы отечественного образования / М. В. Ромм, Р. А. Заякина> // Филос. науки. - 2013. -
№ 7
. - С. 147-154. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0235-1188
УДК
37:1
Рубрики:
Образование
Философия
Освіта
Філософія
Кл.слова (ненормовані):
отечественное образование
--
высшее образование
--
общество
--
социология образования
--
вітчизняна
освіта
--
вища
освіта
--
суспільство
--
соціологія освіти
Дод.точки доступу:
Заякина, Р. А.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Литвиненко, Т. А.
(Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди; Харків).
Філософсько-освітня рецепція вітчизняного культурно-історичного досвіду розвитку приватної вищої освіти / Т. А. Литвиненко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 3
. - С. 29-34. - Література : С.34 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища
освіта
України
--
вітчизняна
освіта
--
вітчизняний досвід
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
громадські пожертвування
--
институализация частного образования
--
историко-генетический метод
--
история высшего образования
--
история образования
--
история образования в Украине
--
інституалізація приватної освіти
--
історико-генетичний метод
--
історія вищої освіти
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
культурно-исторический опыт
--
культурно-історичний досвід
--
образование в Украине
--
общественная потребность
--
общественные пожертвования
--
освіта
в Україні
--
отечественное образование
--
отечественный опыт
--
приватна вища
освіта
--
приватні ініціативи
--
приватна
освіта
--
приватні навчальні заклади
--
развитие высшего образования
--
развитие образования
--
розвиток вищої освіти
--
розвиток освіти
--
суспільна потреба
--
философия образования
--
философско-образовательная рецепция
--
філософія освіти
--
філософсько-освітня рецепція
--
частная инициатива
--
частное высшее образование
--
частное образование
--
частные учебные заведения
Анотація:
Визначаються та розглядаються історичні здобутки і прорахунки у процесах інституалізації приватної освіти з метою їхнього врахування в сучасних умовах, здійснення експериментальної роботи з пошуку оптимальних шляхів формування освітнього прос тору, який відповідає потребам становлення і розвитку "суспільства знань". Розробка філософсько-концептуальних засад розвитку приватної вищої освіти в умовах модернізації освітньої системи в Україні передбачає дослідження цього феномена як соціального інституту. Вона включає норми і правила, статуси і ролі освітніх практик, які певним чином організовані для забезпечення суспільної потреби у вищій освіті. В основу аналізу інституціоналізації приватної вищої освіти покладено теоретичну ідею, відпові дно до якої про інституціоналізацію можна вести мову там, де сталий характер здобувають пов'язані з певною соціальною потребою соціальні практики.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Антипін, Євген
(аспірант; старший викладач кафедри педагогіки та психології; Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка).
Питання трудового виховання дітей у дидактичному доробку Володимира Фармаковського / Є. Антипін> // Рідна школа. - 2016. -
№ 1
. - С. 63-66. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Історія освіти, 19-20 стст.
История образования, 19-20 стст.
Кл.слова (ненормовані):
трудове виховання дітей
--
трудовое воспитание детей
--
дидактичні джерела
--
дидактические источники
--
концепції трудового виховання
--
концепции трудового воспитания
--
ручна праця
--
ручной труд
--
вітчизняна
освіта
--
отечественное образование
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
Анотація:
Висвітлено результати вивчення дидактичних джерел дослідження ідей трудового виховання дітей наприкінці ХІХ - початку ХХ століття. Виокремлено ідею впровадження ручної прці і практику роботи школи та представлено аналіз навчального посібника В. Г. Фармаковського з методики викладання ручної прці (кінець ХІХ століття). Охарактеризовано особливості вивчення дидактичних джерел щодо ідей трудового виховання.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\12.pdf
Дод.точки доступу:
Фармаковський, В. Г. (педагог; діяч освіти ; 1842-1922) \про нього\; Методика ручної праці, книга \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)