Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вітчизняна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Кремень, В. Г.
    Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вітчизняна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- загальноосвітні школи -- конкурентоспособность специалистов -- конкурентоспроможність спеціалістов -- модернизация образования -- модернізація освіти -- навчання протягом життя -- образование и цивилизация -- образование на протяжении всей жизни -- образование Украины -- общеобразовательная школа -- освіта і цивілізація -- освіта України -- отечественное образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформа образования -- реформа освіти -- середня освіта -- среднее образование -- цивилизационные изменения -- цивілізаційні зміни
Анотація: На основі аналізу проблем сучасної освіти в країні, задач і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському та світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову і базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і в ищіх навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищіх навчальних закладів ІІІ і ІV рівня, підвищити потужність університетів; 5) розробити нову ме режу навчальних закладів вищої та середньої професійної освти та ін.


Знайти схожі

2.


    Кремень, В. Г. (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України).
    Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах : доповідь на загальних зборах академії / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 5-14
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вітчизняна освіта -- доклады -- доповіді -- економіка та освіта -- економічна ефективність -- економічне забезпечення якості освіти -- загальні збори -- качество образования -- образование в Украине -- общее собрание -- освіта в Україні -- отечественное образование -- современное образование -- сучасна освіта -- экономика и образование -- экономическая эффективность -- экономическое обеспечение качества образования -- якість освіти -- класифікація освіти -- классификация образования
Анотація: Президент академії В. Г.Кремень у доповіді, виголошеній на загальних зборах НАПН України 8 листопада 2012 р., визначив: виклики до українського суспільства, національної освіти, а отже, і до НАПН України; гострі суперечності, що перешкоджають підвищенн ю ефективност вітчизняної освіти і висвічують центральну проблему - проблему якості в освіті та економічного забезпечення цієї якості; завдання й способи розв'язання проблем у вітчизняній освітній системі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Национальная стандартная классификация образования \о произв.\; Національна стандартна класифікація освіти \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Ромм, М. В.
    Перспективы отечественного образования / М. В. Ромм, Р. А. Заякина // Филос. науки. - 2013. - № 7. - С. 147-154. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0235-1188
УДК
Рубрики: Образование
   Философия

   Освіта

   Філософія

Кл.слова (ненормовані):
отечественное образование -- высшее образование -- общество -- социология образования -- вітчизняна освіта -- вища освіта -- суспільство -- соціологія освіти


Дод.точки доступу:
Заякина, Р. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Литвиненко, Т. А. (Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди; Харків).
    Філософсько-освітня рецепція вітчизняного культурно-історичного досвіду розвитку приватної вищої освіти / Т. А. Литвиненко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 3. - С. 29-34. - Література : С.34 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вітчизняна освіта -- вітчизняний досвід -- высшее образование -- высшее образование Украины -- громадські пожертвування -- институализация частного образования -- историко-генетический метод -- история высшего образования -- история образования -- история образования в Украине -- інституалізація приватної освіти -- історико-генетичний метод -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- культурно-исторический опыт -- культурно-історичний досвід -- образование в Украине -- общественная потребность -- общественные пожертвования -- освіта в Україні -- отечественное образование -- отечественный опыт -- приватна вища освіта -- приватні ініціативи -- приватна освіта -- приватні навчальні заклади -- развитие высшего образования -- развитие образования -- розвиток вищої освіти -- розвиток освіти -- суспільна потреба -- философия образования -- философско-образовательная рецепция -- філософія освіти -- філософсько-освітня рецепція -- частная инициатива -- частное высшее образование -- частное образование -- частные учебные заведения
Анотація: Визначаються та розглядаються історичні здобутки і прорахунки у процесах інституалізації приватної освіти з метою їхнього врахування в сучасних умовах, здійснення експериментальної роботи з пошуку оптимальних шляхів формування освітнього прос тору, який відповідає потребам становлення і розвитку "суспільства знань". Розробка філософсько-концептуальних засад розвитку приватної вищої освіти в умовах модернізації освітньої системи в Україні передбачає дослідження цього феномена як соціального інституту. Вона включає норми і правила, статуси і ролі освітніх практик, які певним чином організовані для забезпечення суспільної потреби у вищій освіті. В основу аналізу інституціоналізації приватної вищої освіти покладено теоретичну ідею, відпові дно до якої про інституціоналізацію можна вести мову там, де сталий характер здобувають пов'язані з певною соціальною потребою соціальні практики.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Антипін, Євген (аспірант; старший викладач кафедри педагогіки та психології; Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Питання трудового виховання дітей у дидактичному доробку Володимира Фармаковського / Є. Антипін // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 63-66. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Історія освіти, 19-20 стст.

   История образования, 19-20 стст.

Кл.слова (ненормовані):
трудове виховання дітей -- трудовое воспитание детей -- дидактичні джерела -- дидактические источники -- концепції трудового виховання -- концепции трудового воспитания -- ручна праця -- ручной труд -- вітчизняна освіта -- отечественное образование -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие
Анотація: Висвітлено результати вивчення дидактичних джерел дослідження ідей трудового виховання дітей наприкінці ХІХ - початку ХХ століття. Виокремлено ідею впровадження ручної прці і практику роботи школи та представлено аналіз навчального посібника В. Г. Фармаковського з методики викладання ручної прці (кінець ХІХ століття). Охарактеризовано особливості вивчення дидактичних джерел щодо ідей трудового виховання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\12.pdf

Дод.точки доступу:
Фармаковський, В. Г. (педагог; діяч освіти ; 1842-1922) \про нього\; Методика ручної праці, книга \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)