Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дидактичні ігри<.>
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.


    Голуб, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
    Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- деловые игры -- дидактические игры -- дидактичні ігри -- дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- ділові ігри -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивні методи -- кейс-метод -- метод анализа ситуаций -- метод аналізу ситуацій -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- педагогическая рефлексия -- педагогические игры -- педагогические технологии -- педагогічна рефлексія -- педагогічні ігри -- педагогічні технології -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- преподавание риторики
Анотація: Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.


Знайти схожі

2.


    Пашинська, Наталія (вихователь).
    Прогулянка на весняний луг : інтегроване заняття для дітей різновікової групи з вадами зору / Н. Пашинська // Дошкільне виховання. - 2014. - № 3. - С. 28-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.53
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
корекція зору -- дидактичні ігри -- затуманений зір -- амбліопічне око -- вправи -- валеологічне виховання -- коррекция зрения -- дидактические игры -- затуманенное зрение -- амблиопия -- упражнения -- валеологическое воспитание -- інтегровані заняття -- интегрированные занятия -- діти з вадами зору -- дети с проблемами зрения
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей різновікової групи з вадами зору, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з рослинним світом рідного краю, зокрема з луговими квітами; збагачувати словник назвами квітів; викликати позитивний емоційний відгук на зміни в довкіллі, що відбулися навесні; учити милуватися красою природи; розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності; виховувати бережливе та свідоме ставлення до живої природи

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_3\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

3.


    Марчук, Людмила (вихователь).
    Як Курчатко шукало свою маму : інтегровані заняття в пісочниці для дітей раннього віку / Л. Марчук, Н. Пашкова // Дошкільне виховання. - 2014. - № 3. - С. 30-31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.575.1
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- гра з піском -- вправи -- дидактические игры -- игры с песком -- упражнения -- інтегровані заняття в пісочниці -- интегрированные занятия в песочнице -- діти раннього віку -- дети раннего возраста
Анотація: Подано приклад інтегрованого заняття в пісочниці для дітей раннього віку, мета якого - закріплювати знання дітей про властивості піску та способи дій з ним; продовжувати формувати уявлення про свійських тварин і їхніх дитинчат, уміння звуконаслідувати їх; уточнювати поняття "великий", "маленький", "багато"; формувати знання про геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник; закріплювати вміння розпізнавати предмети на дотик; та ін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_3\11.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Пашкова, Наталія (вчитель-логопед)

Знайти схожі

4.


    Голуб, Тетяна (вихователь).
    Цікаві ігри з грамоти / Т. Голуб // Дошкільне виховання. - 2014. - № 4. - С. 13-14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.575.2
Рубрики: Дидактичні ігри (розвивальні ігри)
   Дошкільна педагогіка

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
геометричне лото -- геометрическое лото -- дидактичні ігри -- дидактические игры -- основи грамоти -- основы граммоты
Анотація: Пропонується добірка дидактичних ігор для дітей різного віку.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_4\5.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

5.


    Антощук, Євген (почесний доктор педагогічних наук; інструктор-методист).
    Ейдетичні вправи для пам'яті й уяви / Є. Антощук // Дошкільне виховання. - 2014. - № 1. - С. 18-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.575.23
Рубрики: Дошкільна освіта
   Дошкольное образование

Кл.слова (ненормовані):
тактильні табличкі -- синестезія -- ейдетизм -- тактильные таблички -- синестезия -- эйдетизм -- дидактичні ігри -- дидактические игры -- розвівальні ігри -- развивающие игры
Анотація: Ейдетика - чудовий засіб для розвитку пам'яті, образного та асоціативного мислення. Лише задіючи всі органи чуття, можна відтворити в уяві малюка максимально повний образ, закріпити комплексне уявлення про явище чи предмет, - переконаний засновник Української школи ейдетики, добірка ігор якого подається в статті.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_1\5.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

6.


    Єфіменко, Людмила (вихователь).
    Математичні зимові пригоди : підсумкове заняття для молодших дошкільнят / Л. Єфіменко // Дошкільне виховання. - 2014. - № 1. - С. 28-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.414
Рубрики: Дошкільна освіта
   Дошкольное образование

Кл.слова (ненормовані):
математика -- ігри -- вправи -- игры -- упражнения -- математических способностей -- математичні здібності -- дидактичні ігри -- дидактические игры -- итоговые занятия -- підсумкові заняття
Анотація: Компетентісний підхід передбачає, що показником сформованості у дітей елементарних математичних уявлень є здатність застосовувати набуті знання у практичній діяльності. Тому підсумкове заняття найкраще проводити у формі гри-подорожі, насиченої завданнями різного спрямування, що пов'язані між собою певним сюжетом. Саме така організація роботи створює найбільше можливостей для прояву малюками своєї компетентності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_1\7.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

7.


    Коваленко, Ольга (вчитель-логопед).
    Краса дивовижна сніжинки, розтопить у серці крижинку : інтегроване заняття для старших дошкільнят / О. Коваленко, С. Руденко, О. Кліманова // Дошкільне виховання. - 2014. - № 1. - С. 32-34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.413
Рубрики: Розвиваюче навчання
   Развивающее обучение

Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- дидактичні ігри -- аплікація -- мовленнєві вправи -- логопедия -- дидактические игры -- аппликация -- речевые упражнения -- мовні вправи -- интегрированные занятия -- інтегровані заняття -- старшие дошкольники -- старші дошкільнята
Анотація: Практика довела: заняття, які проводять фахівці разом, - дуже ефективні, оскількі дають змогу інтегрувати знання з різних галузей психолого-педагогічної науки та фахову майстерність для розв'язання однієї проблеми. Розробляючи спільне заняття, різні спеціалісти узгоджують свої завдання, підходи, форми та методи роботи, забезпечуючи таким чином єдиний комплексний вплив на розвиток дитини. Подаємо для прикладу одне з таких занять.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_1\9.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Руденко, Світлана (практичний психолог); Кліманова, Оксана (вихователь)

Знайти схожі

8.


    Продайкова, Юлія (вихователь).
    Загадковий світ предметів / Ю. Продайкова // Дошкільне виховання. - 2014. - № 2. - С. 21-23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.415
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
міні-музеї -- лабораторії -- дидактичні ігри -- дослідницька діяльність -- заняття-спостереження -- мини-музеи -- лаборатории -- дидактические игры -- исследовательская деятельность -- занятия-наблюдения -- навколишній світ -- окружающий мир -- старші дошкільнята -- старшие дошкольники
Анотація: Розглянуто проблему пізнання дошкільниками навколишнього світу через пошуково-дослідницьку діяльність. Висвітлено організацію предметно-розвивального середовища у дошкільному навчальному закладі № 427 м. Харкова. Подано розробку заняття-спостереження для старших дошкільнят, що має на меті формувати уявлення дітей про предметний світ, властивості різних матеріалів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_2\8.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Годинник і магніт: цікаво про знайоме, заняття-спостереження для старших-дошкільнят \о нем\

Знайти схожі

9.


    Левченко, Наталя (завідувач).
    Казка взимку оживає : інтегроване заняття для молодших дошкільнят / Н. Левченко, О. Ребрик // Дошкільне виховання. - 2014. - № 2. - С. 27-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта
   Дошкольное образование

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- дидактичні ігри -- методи моделювання -- гра-хованка -- моделювання казки -- интегрованные занятия -- дидактические игры -- методы моделирования -- игра-прятки -- моделирование сказки
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для молодших школярів, що має на меті закріплювати знання дітей про сезонні зимові явища; учити відтворювати послідовність подій у казці за допомогою методу моделювання; вправляти у використанні засобів інтонаційної виразності під час роботи з казкою; розвивати уяву, пам'ять, логічне мислення, творчість та емоційну чутливість.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_2\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Ребрик, Олена (вихователь)

Знайти схожі

10.


    Прудова, Наталія (вихователь).
    Стосунки, побудовані на довірі та повазі / Н. Прудова // Дошкільне виховання. - 2014. - № 6. - С. 10-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.51
Рубрики: Моральне виховання
   Моральное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- робота з родиною -- творчість -- дидактичні ігри -- вправи -- проектна діяльність -- моральное воспитание -- работа с семьей -- творчество -- дидактические игры -- упражнения -- проектная деятельность
Анотація: Розглядаються питання взаємодії дошкільного закладу і сім'ї щодо морального виховання дітей. Подано розробку заняття для старших дошкільнят "День народження сім'ї", мета якого - формувати в дітей уявлення про сім'ю, її склад, родинні стосунки; формувати розуміння значення любові і дружби в сім'ї; розвивати зв'язне і доказове мовлення, логічне мислення, уяву, пам'ять; виховувати любов та повагу до всіх членів сім'ї; залучати батьків до освітнього процесу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_6\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
День народження сім'ї, заняття для старших дошкільнят \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)