Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=дискуссия как форма обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Голуб, Ніна
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики
--
деловые игры
--
дидактические игры
--
дидактичні ігри
--
дискусія як
форма
навчання
--
дискуссия
как
форма
обучения
--
ділові ігри
--
игровые методы
обучения
--
интерактивные методы
--
ігрові методи навчання
--
інтерактивні методи
--
кейс-метод
--
метод анализа ситуаций
--
метод аналізу ситуацій
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методи навчання
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
методы
обучения
--
мозговой штурм
--
мозковий штурм
--
педагогическая рефлексия
--
педагогические игры
--
педагогические технологии
--
педагогічна рефлексія
--
педагогічні ігри
--
педагогічні технології
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
преподавание риторики
Анотація:
Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.
Знайти схожі
>
2.
Руденко, Вікторія
(викладач Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького).
Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів / Вікторія Руденко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 40-44. - Бібліографія : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дискусія як
форма
навчання
--
дискуссия
как
форма
обучения
--
игровое проектирование
--
игровые методы
обучения
--
интерактивное обучение
--
интерактивные методы
--
ігрове проектування
--
ігрові методи навчання
--
інтерактивне навчання
--
інтерактивні методи
--
коммуникативная компетенция
--
комунікативна компетенція
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетентность
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
технологии образования
--
технології освіти
Анотація:
Вивчаються інтерактивні технології навчання у формування професійно-комунікативної компетенції майбутніх філологів; звертається увага на специфіку ігрового проектування і технології дискусії.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)