Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=докторская подготовка<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Таланова, Ж. В.
Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
докторантура
--
докторская
подготовка
--
докторские программы
--
докторська підготовка
--
докторські програми
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейское исследовательское пространство
--
европейское образование
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейська освіта
--
європейський дослідницький простір
--
європейський освітній простір
--
кадри вузів
--
кадры вузов
--
ключевые компетентности
--
ключові компетентності
--
компетентнісний підхід
--
компетентність
--
компетентностный подход
--
компетентность
--
підготовка фахівців
--
подготовка
специалистов
--
професорсько-викладацький склад
--
профессорско-преподавательский состав
Анотація:
В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання.
Знайти схожі
>
2.
Чернишова, Євгенія
(перший проректор університету менеджменту освіти; кандидат педагогічних наук; доцент).
Управління процесом підготовки та професійного зростання науково-педагогічних кадрів в умовах євроінтеграції / Є. Чернишова> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 1
. - С. 8-12 : схема ст 9. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74р4
Рубрики:
Система підготовки наукових кадрів у галузі освіти
Система подготовки научных кадров в отрасли образования
Велика Британія
Іспанія
Франція
Великобритания
Испания
Франция
Кл.слова (ненормовані):
євроінтеграція
--
вища освіта
--
методологічні підходи
--
докторська підготовка
--
зальцбурзькі принципи
--
інституційний менеджмент
--
докторська освіта
--
наукові дослідження
--
доктора філософії
--
науково-педагогічні працівники
--
докторская
подготовка
--
доктора философии
--
научно-педагогические работники
--
професійне зростання НПП
--
профессиональный рост НПР
--
высшее образование
--
докторское образование
--
научные исследования
--
науково-педагогічні кадри
--
научно-педагогические кадры
--
Болонский процесс
--
научно-педагогические работники
Анотація:
Про визначення пріоритетів в управлінні процесом професійного зростання НПП.
Дод.точки доступу:
Штомпель, Георгій Олександрович (доцент кафедри психології Університету менеджменту освіти; кандидат педагогічних наук; доцент); Саюк, Валентина Іванівна (заступник директора Університету менеджменту освіти; кандидат педагогічних наук); Європейська асоціація університетів \о ней\; Рамкова програма досліджень \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Таланова, Жанна
(докторант Інституту вищої освіти НАПН України; кандидат наук з державного управління).
Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? / Ж. Таланова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 96-106 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес
--
докторська підготовка
--
інтеграція освіти
--
вища освіта
--
Європейська освіта
--
докторська освіта
--
підготовка докторів наук
--
міжнародні стандарти
--
законопроекти
--
Болонский процесс
--
докторская
подготовка
--
интеграция образования
--
высшее образование
--
европейское образование
--
докторское образование
--
подготовка
докторов наук
--
доктора наук
--
международные стандарты
--
законопроекты
Анотація:
На підставі узагальнення світового і європейського досвіду здійснено системну класифікацію докторської підготовки за рівнями, етапами, циклами, типами. Надано рекомендації щодо реформування підготовки кандидатів і докторів наук та її віднесення до вищої освіти в Україні в контексті сучасних тенденцій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Таланова, Жаннета
(доктор педагогічних наук; доцент; завідувач відділу політики та врядування у вищий освіті; консультант проекту ЄС "НТО в Україні").
Запровадження трициклової структури вищої освіти / Ж. Таланова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. -
№ 3/4
. - С. 7-26 : портр.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
докторська підготовка
--
докторская
подготовка
--
постдокторська підготовка
--
пост
докторская
подготовка
--
трициклова структура вищої освіти
--
трехцикловая структура высшего образования
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
освітні кваліфікації
--
образовательные квалификации
--
освітні програми
--
образовательные программы
--
класифікація програм
--
классификация программ
--
рівні освіти
--
уровни образования
--
міжнародні стандарти освіти
--
международные стандарты образования
--
структура вищої освіти
--
структура высшего образования
Анотація:
На підставі аналізу міжнародних і вітчизняних документів виявлено тенденції розвитку вищої освіти у контексті запровадження трициклової структури згідно з положенями Болонського процесу, європейського простору вищої освіти. Виявлено особливості вітчизняної системи вищої освіти та суперечності у нормативно-правовому полі щодо рівневої організації вищої освіти України.
Дод.точки доступу:
Міжнародна стандартная класифікація освіти \о произв.\; Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки \о произв.\; Національна рамка кваліфікацій \о произв.\; Про вищу освіту, закон України \о произв.\; Положення про підготовку науково-педагогічних і наукових кадрів \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)