Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=европейская система трансфера и накопления кредитов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Бабин, І. І.
    Стратегія й сучасні тенденції розвитку вищої освіти в контексті європейського простору вищої освіти / І. І. Бабин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 61-71. - Бібліографія : С.70-71 : 10 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская система трансфера и накопления кредитов -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська система трансферу й накопичення кредитів -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- кредитно-модульна система освіти -- кредитно-модульная система образования -- наіональна рамка кваліфікацій -- национальная рамка квалификаций -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- трехступенчатая система образования -- триступенева система освіти
Анотація: Розглянуто етапи розвитку Болонського процесу, Сорбонську декларацію 1998 р. та ін. Дається визначення таким поняттям, як трицклова структура (бакалавр - магістр - доктор), європейська кредитно-трансферна система, національна рамка кваліфікацій. Вивча ються проблеми залучення вищої системи України до європейського освітнього простору.


Дод.точки доступу:
Сорбонська декларація \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Луговий, В. І.
    Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 13-25. - Бібліографія : С.23-25 : 28 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейская система трансфера и накопления кредитов -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська система трансферу й накопичення кредитів -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- кредитно-модульна система освіти -- кредитно-модульная система образования -- оценка знаний -- оцінювання знань -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- якість освіти
Анотація: Висвітлюються принципи компетентнісного підходу у Європейському просторі вищої освіти, Європейська система трансферу й накопичення кредитів та можливості реалізації та впровадження цих принципів в Україні. Особливу увагу надано принципам оцінювання з нань та якості освіти.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Сухарніков, Юрій (кандидат технічних наук; доцент; начальник відділу стандартизації вищої освіти й інтеграції у Європейський освітній і науковий простір).
    Нормативно-правові підстави для модернізації вищої освіти в Україні / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 10. - С. 20-39 : рис.-1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- придатність до працевлаштування -- пригодность к трудоустройству -- кодифіковані закони -- кодифицированные законы -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- высшее образование -- нормативно-правове регулювання -- державне регулювання -- государственное регулирование -- Болонское пространство -- Болонський простір -- Європейський простір вищої освіти -- Европейское пространство высшего образования -- Європейська система трансферу і накопичення кредитів -- Европейская система трансфера и накопления кредитов -- якість освіти -- качество образования -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования -- Національна система компетенцій і кваліфікацій -- Национальная система компетеннций и квалификаций -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- соціокультурна компетентність людини -- социокультурная компетентность человека -- визначення поняття "вища освіта" -- определение понятия "высшее образование" -- учиння протягом усього життя -- обучение на протяжении всей жизни -- учиння усюди по життю -- обучение везде по жизни
Анотація: Проаналізовані конституційні основи функціонування сучасної системи освіти України. Показано, що нормативна база системи відображає стан і закріплює позиції на рівні 70-х рокі ХХ ст. Вона не враховує радикальні зміни в соціально-економічному житті суспільства, не відповідає вимогам сьогодення і, тим більше, не відповідає потребам у майбутньому. Розглядається гостра необхідність у перегляді основної конституційної норми, яка стосується права людини й громадянина України на освіту. Пропонується для обговорення й обгрунтовується проект нової редакції ст. 53 Конституції України.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Конституція України, основний закон \о произв.\; Меморандум щодо учіння протягом усього життя \о произв.\; Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)