Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=европейское образование<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
15
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-15
>
1.
Таланова, Ж. В.
Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
высшее
образование
--
высшее
образование
Украины
--
докторантура
--
докторская подготовка
--
докторские программы
--
докторська підготовка
--
докторські програми
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейское
исследовательское пространство
--
европейское
образование
--
европейское
образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейська освіта
--
європейський дослідницький простір
--
європейський освітній простір
--
кадри вузів
--
кадры вузов
--
ключевые компетентности
--
ключові компетентності
--
компетентнісний підхід
--
компетентність
--
компетентностный подход
--
компетентность
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професорсько-викладацький склад
--
профессорско-преподавательский состав
Анотація:
В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання.
Знайти схожі
>
2.
Таланова, Жанна
(докторант Інституту вищої освіти НАПН України; кандидат наук з державного управління).
Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? / Ж. Таланова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 96-106 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование
. Педагогика
Высшее профессиональное
образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес
--
докторська підготовка
--
інтеграція освіти
--
вища освіта
--
Європейська освіта
--
докторська освіта
--
підготовка докторів наук
--
міжнародні стандарти
--
законопроекти
--
Болонский процесс
--
докторская подготовка
--
интеграция образования
--
высшее
образование
--
европейское
образование
--
докторское
образование
--
подготовка докторов наук
--
доктора наук
--
международные стандарты
--
законопроекты
Анотація:
На підставі узагальнення світового і європейського досвіду здійснено системну класифікацію докторської підготовки за рівнями, етапами, циклами, типами. Надано рекомендації щодо реформування підготовки кандидатів і докторів наук та її віднесення до вищої освіти в Україні в контексті сучасних тенденцій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Нікольська, Н. В.
Двомовність у європейській шкільній освіті: історія та сучасність / Н. В. Нікольська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 110-121. - Бібліографія : С.121 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение
--
билингвизм
--
білінгвальне навчання
--
білінгвізм
--
двомовність
--
двуязычие
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское
образование
--
європейська освіта
--
європейські освітні стандарти
--
зарубежное
образование
--
зарубежный опыт образования
--
зарубіжна освіта
--
зарубіжний досвід освіти
--
история образования
--
історія освіти
--
методика викладання іноземних мов в школі
--
методика преподавания иностранных языков
--
навчання іноземної мови
--
обучение иностранным языкам
--
современное
образование
--
сучасна освіта
--
ученики-билингвы
--
учні-білінгви
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
Анотація:
З метою визначення методів прискорення, полегшення і підвищення ефективності навчання іноземним мовам проаналізовано європейський досвід двомовного навчання, де іноземну мову використовують як засіб опанування змістом загальнонавчальних предметів. Двомовні школи в Європі - це перспективна галузь, що активно розвивається, адже в усьому світі знання більш ніж однієї мови є нормою, а не винятком (майже дві третини населення світу двомовне й постійно користується у навчанні та спілкуванні двома та біль- ше мовами). На шляху розвитку цієї освітньої галузі є значні успіхи й перспективи, але є й проблеми, що потребують розв'язання, бо це шлях до ліпшого взаєморозуміння, вільного доступу до джерел інформації в умовах об'єднаної Європи та глобалізації світового суспільства.
Знайти схожі
>
4.
Бордакова, О. М.
Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі / О. М. Бордакова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 105-114. - Бібліографія : С.114 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Польща
Польша
Кл.слова (ненормовані):
европейское
образование
--
європейська освіта
--
зарубежное
образование
--
зарубіжна освіта
--
консультант
--
консультирование
--
консультування
--
национальные образовательные системы
--
національні освітні системи
--
образование
в Европейском Союзе
--
образование
в Польше
--
освіта в Європейському Союзі
--
освіта в Польщі
--
професійна інформація
--
професійна орієнтація
--
профессиональная информация
--
профессиональная ориентация
--
профконсультант
--
профконсультационная работа
--
профконсультаційна робота
--
профориентация школьников
--
профорієнтація учнів
--
середня освіта
--
среднее
образование
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
Анотація:
Розкрито передумови впровадження посади профконсультанта в школах європейських країн, здійснено науково-педагогічний аналіз роботи профконсультантів в середній ланці освіти Польщі, окреслено основне коло їх діяльності, напрями і методи роботи, завдання і функції даних фахівців. У новій реформованій системі освіти Польщі приділено значну увагу професійній орієнтації молоді на всіх етапах навчання та запроваджено нову посаду "шкільний профконсультант".
Перейти к внешнему ресурсу:
Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі
Знайти схожі
>
5.
Авшенюк, Н. М.
Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 96-104. - Бібліографія : С.104 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Європа
Европа
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта в зарубіжних країнах
--
вища педагогічна освіта
--
высшее
образование
в зарубежных странах
--
высшее педагогическое
образование
--
европейская зона высшего образования
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское
образование
--
европейское
образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейська освіта
--
європейський освітній простір
--
європейський стандарт
--
європейські освітні стандарти
--
зарубежное
образование
--
зарубіжна освіта
--
компетентність вчителя
--
компетентность учителя
--
межкультурная компетенция
--
межкультурное измерение
--
міжкультурна компетенція
--
міжкультурний вимір
--
навчальні плани
--
образование
в Европейском Союзе
--
освіта в Європейському Союзі
--
педагогическое
образование
--
педагогічна освіта
--
підготовка магістрів
--
подготовка магистров
--
професійна компетентність
--
профессиональная компетентность
--
учебные планы
Анотація:
На основі аналізу документів Європейської комісії, а також досліджень вчених європейських країн розкриті особливості міжкультурного виміру розвитку навчальних планів педагогічної освіти в країнах ЄС. Подана детальна характеристика навчального плану Загальноєвропейської програми підготовки магістрів педагогічної освіти, спільно розробленої фахівцями з університетів Нідерландів, Угорщини, Чехії, Іспанії, Естонії, Шотландії, Фінляндії і Німеччини.
Перейти к внешнему ресурсу:
Міжкультурний вимір розвитку навчального плану
Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\
Знайти схожі
>
6.
Сулима, О. В.
Інтернаціоналізація як провідна тенденція розвитку вищої педагогічної освіти Німеччини / О. В. Сулима> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 112-120. - Бібліографія : С.120 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Німеччина
Германия
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта зарубіжних країн
--
вища педагогічна освіта
--
высшее
образование
--
высшее
образование
в зарубежных странах
--
высшее педагогическое
образование
--
европейское
образование
--
європейська освіта
--
зарубежное
образование
--
зарубежные системы образования
--
зарубіжна освіта
--
зарубіжні системи освіти
--
интернационализация образования
--
інтернаціоналізація освіти
--
образование
в Германии
--
освіта в Німеччині
--
педагогическое
образование
--
педагогічна освіта
--
реформирование высшего образования
--
реформування вищої освіти
Анотація:
Розглянуто реалізацію процесу інтернаціоналізації вищої педагогічної освіти у Федеративній Республіці Німеччина, яка разом із іншими європейськими країнами ставить за мету провести структурне реформування вищої освіти і консолідувати зусилля наукової та освітянської громадськості, уряду для істотного підвищення конкурентоспроможності європейської системи вищої освіти у світі.
Знайти схожі
>
7.
Карпенко, О. В.
Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці / О. В. Карпенко, А.В. Січкар > // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 89-94. - Бібліографія : С.93-94 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Чехія
Чехия
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
государственное управление
--
государственное управление
образование
м
--
державне управління
--
державне управління освітою
--
евроинтеграция образования
--
европейское
образование
--
євроінтеграція освіти
--
європейська освіта
--
зарубежное
образование
--
зарубіжна освіта
--
образование
в Чехии
--
образовательные услуги
--
освіта в Чехії
--
освітні послуги
--
развитие образования
--
розвиток освіти
--
система образования
--
система освіти
--
управление
образование
м
--
управління освітою
--
Чехія
Анотація:
На основі аналізу зарубіжної та вітчизняної джерельної бази з питань реформування освітньої системи Чеської Республіки та надання освітніх послуг у цій країні досліджено тенденції сучасних змін у галузі в контексті євроінтеграційних процесів.
Дод.точки доступу:
Січкар, А.В.
Знайти схожі
>
8.
Уваркіна, О.
Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / О. Уваркіна> // Вища освіта України. - 2012. -
№ 3
. - С. 38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
37.013.74:37.014.25
Рубрики:
Освіта
Образование
Україна
Європа
Украина
Европа
Кл.слова (ненормовані):
освіта
--
людина
--
культура
--
освітня політика
--
європейська освіта
--
болонський процес
--
образование
--
человек
--
образовательная политика
--
европейское
образование
--
болонский процесс
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Ляшенко, О. І.
Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 1
. - С. 25-28. - Література : С.28 : 4 назви
УДК
^A37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
базова освіта
--
базовое
образование
--
европейское
образование
--
европейское
образовательное пространство
--
європейська освіта
--
європейський освітній простір
--
загальна середня освіта
--
зарубежное
образование
--
зарубіжна освіта
--
начальное
образование
--
образование
в Европейском Союзе
--
общее среднее
образование
--
освіта в Європейському Союзі
--
повна середня освіта
--
полное среднее
образование
--
початкова освіта
--
продолжительность обучения
--
рівні освіти
--
середня освіта
--
среднее
образование
--
тривалість навчання
--
уровни образования
--
классификация образования
--
класифікація освіти
--
країни ЄС
--
страны ЕС
--
международные организации
--
міжнародні організації
Анотація:
Подано узагальнений аналіз структури й тривалості загальної середньої освіти в країнах Європейського Союзу відповідно до Міжнародної стандартної класифікації освіти, ухваленої Генеральною Асамблеєю ЮНЕСКО у 2011 р.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\
Знайти схожі
>
10.
Бойченко, М.
(кандидат філософських наук; доцент; Київський національний університет ім. Т. Шевченка).
Рецензія на монографію "Світанок Європи" / М. Бойченко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 2
. - С. 121-122
Рец. на Андрущенко В. Світанок Європи: Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття : монографія / В. Андрущенко. - К. : Знання України, 2011. - 1099 с
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
формування нового вчителя
--
європейська освіта
--
вчителі
--
формирование нового учителя
--
европейское
образование
--
учителя
--
рецензії на монографії
--
рецензии на монографии
--
философия образования
--
філософія освіти
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-15
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)