Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=европейское образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Таланова, Ж. В.
    Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- докторантура -- докторская подготовка -- докторские программы -- докторська підготовка -- докторські програми -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейское исследовательское пространство -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський дослідницький простір -- європейський освітній простір -- кадри вузів -- кадры вузов -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав
Анотація: В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання.


Знайти схожі

2.


    Таланова, Жанна (докторант Інституту вищої освіти НАПН України; кандидат наук з державного управління).
    Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? / Ж. Таланова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 96-106 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- докторська підготовка -- інтеграція освіти -- вища освіта -- Європейська освіта -- докторська освіта -- підготовка докторів наук -- міжнародні стандарти -- законопроекти -- Болонский процесс -- докторская подготовка -- интеграция образования -- высшее образование -- европейское образование -- докторское образование -- подготовка докторов наук -- доктора наук -- международные стандарты -- законопроекты
Анотація: На підставі узагальнення світового і європейського досвіду здійснено системну класифікацію докторської підготовки за рівнями, етапами, циклами, типами. Надано рекомендації щодо реформування підготовки кандидатів і докторів наук та її віднесення до вищої освіти в Україні в контексті сучасних тенденцій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Нікольська, Н. В.
    Двомовність у європейській шкільній освіті: історія та сучасність / Н. В. Нікольська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 110-121. - Бібліографія : С.121 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение -- билингвизм -- білінгвальне навчання -- білінгвізм -- двомовність -- двуязычие -- европейские образовательные стандарты -- европейское образование -- європейська освіта -- європейські освітні стандарти -- зарубежное образование -- зарубежный опыт образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжний досвід освіти -- история образования -- історія освіти -- методика викладання іноземних мов в школі -- методика преподавания иностранных языков -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- современное образование -- сучасна освіта -- ученики-билингвы -- учні-білінгви -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: З метою визначення методів прискорення, полегшення і підвищення ефективності навчання іноземним мовам проаналізовано європейський досвід двомовного навчання, де іноземну мову використовують як засіб опанування змістом загальнонавчальних предметів. Двомовні школи в Європі - це перспективна галузь, що активно розвивається, адже в усьому світі знання більш ніж однієї мови є нормою, а не винятком (майже дві третини населення світу двомовне й постійно користується у навчанні та спілкуванні двома та біль- ше мовами). На шляху розвитку цієї освітньої галузі є значні успіхи й перспективи, але є й проблеми, що потребують розв'язання, бо це шлях до ліпшого взаєморозуміння, вільного доступу до джерел інформації в умовах об'єднаної Європи та глобалізації світового суспільства.


Знайти схожі

4.


    Бордакова, О. М.
    Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі / О. М. Бордакова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 105-114. - Бібліографія : С.114 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
европейское образование -- європейська освіта -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- консультант -- консультирование -- консультування -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образование в Европейском Союзе -- образование в Польше -- освіта в Європейському Союзі -- освіта в Польщі -- професійна інформація -- професійна орієнтація -- профессиональная информация -- профессиональная ориентация -- профконсультант -- профконсультационная работа -- профконсультаційна робота -- профориентация школьников -- профорієнтація учнів -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розкрито передумови впровадження посади профконсультанта в школах європейських країн, здійснено науково-педагогічний аналіз роботи профконсультантів в середній ланці освіти Польщі, окреслено основне коло їх діяльності, напрями і методи роботи, завдання і функції даних фахівців. У новій реформованій системі освіти Польщі приділено значну увагу професійній орієнтації молоді на всіх етапах навчання та запроваджено нову посаду "шкільний профконсультант".

Перейти к внешнему ресурсу: Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі

Знайти схожі

5.


    Авшенюк, Н. М.
    Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 96-104. - Бібліографія : С.104 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Європа
    Европа

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта в зарубіжних країнах -- вища педагогічна освіта -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- европейская зона высшего образования -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський освітній простір -- європейський стандарт -- європейські освітні стандарти -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компетентність вчителя -- компетентность учителя -- межкультурная компетенция -- межкультурное измерение -- міжкультурна компетенція -- міжкультурний вимір -- навчальні плани -- образование в Европейском Союзе -- освіта в Європейському Союзі -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- учебные планы
Анотація: На основі аналізу документів Європейської комісії, а також досліджень вчених європейських країн розкриті особливості міжкультурного виміру розвитку навчальних планів педагогічної освіти в країнах ЄС. Подана детальна характеристика навчального плану Загальноєвропейської програми підготовки магістрів педагогічної освіти, спільно розробленої фахівцями з університетів Нідерландів, Угорщини, Чехії, Іспанії, Естонії, Шотландії, Фінляндії і Німеччини.

Перейти к внешнему ресурсу: Міжкультурний вимір розвитку навчального плану

Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

6.


    Сулима, О. В.
    Інтернаціоналізація як провідна тенденція розвитку вищої педагогічної освіти Німеччини / О. В. Сулима // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 112-120. - Бібліографія : С.120 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта зарубіжних країн -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- европейское образование -- європейська освіта -- зарубежное образование -- зарубежные системы образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- интернационализация образования -- інтернаціоналізація освіти -- образование в Германии -- освіта в Німеччині -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- реформирование высшего образования -- реформування вищої освіти
Анотація: Розглянуто реалізацію процесу інтернаціоналізації вищої педагогічної освіти у Федеративній Республіці Німеччина, яка разом із іншими європейськими країнами ставить за мету провести структурне реформування вищої освіти і консолідувати зусилля наукової та освітянської громадськості, уряду для істотного підвищення конкурентоспроможності європейської системи вищої освіти у світі.


Знайти схожі

7.


    Карпенко, О. В.
    Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці / О. В. Карпенко, А.В. Січкар // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 89-94. - Бібліографія : С.93-94 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Чехія
    Чехия

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- государственное управление -- государственное управление образованием -- державне управління -- державне управління освітою -- евроинтеграция образования -- европейское образование -- євроінтеграція освіти -- європейська освіта -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- образование в Чехии -- образовательные услуги -- освіта в Чехії -- освітні послуги -- развитие образования -- розвиток освіти -- система образования -- система освіти -- управление образованием -- управління освітою -- Чехія
Анотація: На основі аналізу зарубіжної та вітчизняної джерельної бази з питань реформування освітньої системи Чеської Республіки та надання освітніх послуг у цій країні досліджено тенденції сучасних змін у галузі в контексті євроінтеграційних процесів.


Дод.точки доступу:
Січкар, А.В.

Знайти схожі

8.


    Уваркіна, О.
    Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / О. Уваркіна // Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Україна
    Європа

    Украина

    Европа

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- людина -- культура -- освітня політика -- європейська освіта -- болонський процес -- образование -- человек -- образовательная политика -- европейское образование -- болонский процесс


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Ляшенко, О. І.
    Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 25-28. - Література : С.28 : 4 назви
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
базова освіта -- базовое образование -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська освіта -- європейський освітній простір -- загальна середня освіта -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- начальное образование -- образование в Европейском Союзе -- общее среднее образование -- освіта в Європейському Союзі -- повна середня освіта -- полное среднее образование -- початкова освіта -- продолжительность обучения -- рівні освіти -- середня освіта -- среднее образование -- тривалість навчання -- уровни образования -- классификация образования -- класифікація освіти -- країни ЄС -- страны ЕС -- международные организации -- міжнародні організації
Анотація: Подано узагальнений аналіз структури й тривалості загальної середньої освіти в країнах Європейського Союзу відповідно до Міжнародної стандартної класифікації освіти, ухваленої Генеральною Асамблеєю ЮНЕСКО у 2011 р.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\

Знайти схожі

10.


    Бойченко, М. (кандидат філософських наук; доцент; Київський національний університет ім. Т. Шевченка).
    Рецензія на монографію "Світанок Європи" / М. Бойченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 121-122
Рец. на Андрущенко В. Світанок Європи: Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття : монографія / В. Андрущенко. - К. : Знання України, 2011. - 1099 с
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
формування нового вчителя -- європейська освіта -- вчителі -- формирование нового учителя -- европейское образование -- учителя -- рецензії на монографії -- рецензии на монографии -- философия образования -- філософія освіти

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)