Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зеленый маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Цой, Йонг-Рок (професор кафедри міжнародної торгівлі Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея; PhD (економіка)).
    "Зелений" маркетинг, управління "зеленим" ланцюжком постачань і бізнес-показники : (на прикладі Китаю) / Й. -Р. Цой, Н. Чанг, С. Чанг // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 427-437 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Логистика

   Логістика

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- внешний маркетинг -- зовнішній маркетинг -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- зеленый маркетинг -- зелений маркетинг -- зеленое управление -- зелене управління -- маркетинговые мероприятия -- маркетингові заходи -- моделирование структурными уравнениями -- моделювання структурними рівняннями -- рыночные показатели -- ринкові показники -- SEM -- цепочки поставок -- ланцюжки постачань -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Досліджено проблему взаємозв'язку "зеленого" маркетингу, управління "зеленим" ланцюжком постачань, "зеленого" брендингу та ринкових показників у галузі логістики у Китаї. Отримані результати показують, що "зелений" внутрішній маркетинг має прямий вплив на управління "зеленим" ланцюжком постачань (GSCM). У той же час він не має прямої кореляції з показниками "зеленого" брендингу а також із іншими ринковими показниками. З іншого боку, "зелений" зовнішній маркетинг прямо впливає на показники "зеленого" брендингу і ринкові показники, але не на GSCM. У випадку із GSCM відсутня ланка між внутрішнім та зовнішнім маркетингом. Відповідно, різнорідні маркетингові заходи мають бути інтегровані таким чином, щоб забезпечити стійкість, а также передбачити ефективне посередництво у вигляді GSCM і "зеленого" іміджу бренду.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чанг, Нінг (аспірант Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея); Чанг, Су (магістарнт Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея)

Знайти схожі

2.
   06
   Л 89


    Бублик, М. І.
    Формування стратегій "зеленого" маркетингу у національній економіці / М. І. Бублик // Вісник національного університету "Львівська політехніка". - Львів, 2015. - № 833: Логістика. - С. 168-172. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Екологія

   Экология

Кл.слова (ненормовані):
зелений маркетинг -- зеленый маркетинг -- економічна діяльність -- экономическая деятельность -- техногенне навантаження -- техногенная нагрузка -- національна економіка -- национальная экономика -- економічний розвиток -- экономическое развитие

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
   33
   О 41


    Pimonenko, T.
    Company's image and greenwashing in the framework of green investment concept / T. Pimonenko, O. Lyulyov, O. Chygryn // Одеський національний економічний університет. Науковий вісник / Одеський національний економічний університет. - Одеса : Вид-во Одеського національного економічного університету, 2019. - Одеський національний економічний університет. Науковий вісник, № 2(265) . - P143-157 : il., a-tabl.
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Екологія

   Экология

Кл.слова (ненормовані):
investment -- інвестиції -- инвестиции -- stakeholders -- стейкхолдери -- стейкхолдеры -- green brand -- зелений бренд -- зеленый бренд -- marketing communications -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- green marketing -- зелений маркетинг -- зеленый маркетинг -- promotion -- промоція -- промоция


Дод.точки доступу:
Lyulyov, O.; Chygryn, O.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)