Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=зеленый маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Цой, Йонг-Рок
(професор кафедри міжнародної торгівлі Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея; PhD (економіка)).
"Зелений"
маркетинг
, управління "зеленим" ланцюжком постачань і бізнес-показники : (на прикладі Китаю) / Й. -Р. Цой, Н. Чанг, С. Чанг> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 427-437 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
65.40(5КИТ)в6-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Логистика
Логістика
Китай
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
внешний
маркетинг
--
зовнішній
маркетинг
--
внутренний
маркетинг
--
внутрішній
маркетинг
--
зеленый
маркетинг
--
зелений
маркетинг
--
зеленое управление
--
зелене управління
--
маркетинг
овые мероприятия
--
маркетинг
ові заходи
--
моделирование структурными уравнениями
--
моделювання структурними рівняннями
--
рыночные показатели
--
ринкові показники
--
SEM
--
цепочки поставок
--
ланцюжки постачань
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
Анотація:
Досліджено проблему взаємозв'язку "зеленого"
маркетинг
у, управління "зеленим" ланцюжком постачань, "зеленого" брендингу та ринкових показників у галузі логістики у Китаї. Отримані результати показують, що "зелений" внутрішній
маркетинг
має прямий вплив на управління "зеленим" ланцюжком постачань (GSCM). У той же час він не має прямої кореляції з показниками "зеленого" брендингу а також із іншими ринковими показниками. З іншого боку, "зелений" зовнішній
маркетинг
прямо впливає на показники "зеленого" брендингу і ринкові показники, але не на GSCM. У випадку із GSCM відсутня ланка між внутрішнім та зовнішнім
маркетинг
ом. Відповідно, різнорідні
маркетинг
ові заходи мають бути інтегровані таким чином, щоб забезпечити стійкість, а также передбачити ефективне посередництво у вигляді GSCM і "зеленого" іміджу бренду.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Чанг, Нінг (аспірант Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея); Чанг, Су (магістарнт Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея)
Знайти схожі
>
2.
06
Л 89
Бублик, М. І.
Формування стратегій "зеленого"
маркетинг
у у національній економіці / М. І. Бублик> // Вісник національного університету "Львівська політехніка". - Львів, 2015. -
№ 833
: Логістика. - С. 168-172. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
658.8:502.1
Рубрики:
Маркетинг
Екологія
Экология
Кл.слова (ненормовані):
зелений
маркетинг
--
зеленый
маркетинг
--
економічна діяльність
--
экономическая деятельность
--
техногенне навантаження
--
техногенная нагрузка
--
національна економіка
--
национальная экономика
--
економічний розвиток
--
экономическое развитие
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
33
О 41
Pimonenko, T.
Company's image and greenwashing in the framework of green investment concept / T. Pimonenko, O. Lyulyov, O. Chygryn> // Одеський національний економічний університет. Науковий вісник / Одеський національний економічний університет. - Одеса : Вид-во Одеського національного економічного університету, 2019. - Одеський національний економічний університет. Науковий вісник,
№ 2(265)
. - P143-157 : il., a-tabl.
УДК
33:502/504
Рубрики:
Економіка
Экономика
Екологія
Экология
Кл.слова (ненормовані):
investment
--
інвестиції
--
инвестиции
--
stakeholders
--
стейкхолдери
--
стейкхолдеры
--
green brand
--
зелений бренд
--
зеленый
бренд
--
marketing communications
--
маркетинг
ові комунікації
--
маркетинг
овые коммуникации
--
green marketing
--
зелений
маркетинг
--
зеленый
маркетинг
--
promotion
--
промоція
--
промоция
Дод.точки доступу:
Lyulyov, O.; Chygryn, O.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)