Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зміст освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.


    Кремень, Василь (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук України; президент Товариства "Знання" України).
    Василь Кремень: "Біла книга національної освіти України - перший крок до започаткування традиції періодичного моніторингу, прогнозування тенденцій і проектування практичних заходів у контексті реформування вітчизняної сфери освіти" / В. Кремень ; матеріал підготувала А. Пугач // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 3-6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- організація освіти -- интерв'ю -- сучасна якісна освіта -- модернізація освіти -- зміст освіти -- образование в Украине -- организация образования -- интервью -- современное качественное образование -- якість освіти -- качество образования -- модернизация образования -- содержание образования
Анотація: Мета работи-висвітлити найактуальніші освітянські проблеми ("біли плями"), з'ясувати причини, що їх зумовлюють, та запропонувати шляхи і способи усунення або пом'якшення гостроти проблем.


Дод.точки доступу:
Пугач, А.; Біла книга національної освіти України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Богуславський, Михайло (головний науковий співробітник інституту теорії та історії педагогіки Російської академії освіти (РАО); член кореспондент РАО; доктор педагогічних наук; професор).
    Розвиток теоретичних основ змісту загальної освіти у вітчизняній педагогіці / М. Богуславський // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 2-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогічна наука, 20 ст. друга пол.
   Образование. Педагогическая наука

   Росcия
    Москва

Кл.слова (ненормовані):
вітчизняна педагогіка -- зміст освіти -- світолядний аспект -- теорія змісту освіти -- методологічний аспект -- інноваційний розвиток -- рефлексія -- типологія підходів змісту освіти -- типологізація теорії змісту освіти -- періодизація змісту освіти -- прагматична педагогіка -- школа навчання -- педагогіка російського зарубіжжя -- політехнічна освіта -- початкова освіта -- квінтесенція -- інноваційні феномени -- теорія евристичного навчання -- отечественная педагогика -- функции содержания образования -- методологичный аспект -- инновационное развитие -- прагматичная педагогика -- школа обучения педагогики русского зарубежья -- политехническое образование -- начальное образование -- инновационный феномен -- теория эвристического обучения
Анотація: Аналіз світоглядно-методологічних засад розвитку теорії змісту освіти дає можливість не тільки виокремити відповідні підходи до тлумачення змісту освіти, досліджувати сучасний стан проблеми, а виявити етапи і тенденції розвитку цього процесу.


Дод.точки доступу:
Краєвський, В.В. \о нем\; Лазарев, В.С. \о нем\; Хуторський, А.В. \о нем\; Дьюї, Дж. \о нем\; Кершенштайнер, Г. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії дидактики інституту педагогіки НАНП України).
    Роль природничо-гуманітарних наук у процесі формування в учнів системи знань про людину / Г. Васьківська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 36-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
наукова картина світу -- научная картина мира -- наукове пізнання -- научное познание -- навчальне пізнання -- учебное познание -- природно-гуманітарні науки -- природно-гуманитарные науки -- зміст освіти -- содержание образования -- система знань про людину -- система знаний о человеке -- міждисциплінарний підхід -- междисциплинарный подход
Анотація: Аналізується система співвідношення наукового і навчального пізнання; розкривається необхідність поєднання природничих і гуманітарних наук для формування в учнів системи знань про людину.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання -- профилизация обучения -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- зміст освіти -- содержание образования -- навчальний процес -- учебный процесс -- принцип диференціації навчання -- принцип дифференциации обучения
Анотація: Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Пометун, Олена (доктор педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України).
    Старша школа: проблеми формування змісту і організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение -- шкільна освіта -- школьное образование -- старша школа -- старшая школа -- середня освіта -- среднее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- зміст освіти -- содержание образования -- профільні предмети -- профильные предметы -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- самостійна познавальна діяльність -- самостоятельная познавательная деятельность
Анотація: У статті обгрунтовуєтья необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами як під час формування змісту освіти, так і добору форм і методів організації навчального процесу. Визначено шляхи реалізації змісту профільної освіти, наголошено на її перевагах порівняно зі знаннєво-орієнтованою моделлю навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Онищук, Людмила Анатоліївна (завідувач лабораторії управління ПТО ПІТО НАНПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Фундаментальність-категорія якості освіти освіти та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук // Шлях освіти : науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 15-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
фундаментальність освіти -- зміст освіти -- якість освіти -- педагогічні категорії -- освітні парадигми -- рівні фундаментальної освіти -- дидактичні засади дисциплін -- фундаментальность образования -- цілісність фундаментальної освіти -- целостность фундаментального образования -- качество оразования -- педагогические категории -- образовательная парадигма -- уровни фундаментального образования
Анотація: У статті розглядаються загальні проблеми фундаменталізації освіти, зокрема: розкрито сутність поняття "фундаментальність" та визначено головні завдання фундаментальної осввіти; здійснено аналіз сучасних концепцій змісту освіти, які мають важливе значення при обгрунтуванні дидактичних засад цілісності циклу природно-гуманітапрних дисциплін.


Дод.точки доступу:
Дьюи, Д. (американский философ ; 1859-1952) \о нем\; Кершенштайнер, І. (засновник дидактичного прагматизму) \о нем\; Хуторський, А. \о нем\; Лернер, І. (класик радянської дидактики) \о нем\; Скаткін, М. (Класик радянської дидактики) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Васківська, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; старший науковий співробітник).
    Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика / Г. Васківська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 25-30 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- фундаменталізація змісту освіти -- фундаментализация содержания образования -- зміст освіти -- содержание образования -- старша школа -- старшая школа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- гуманізація навчально-виховного процесу -- гуманизация учебно-воспитательного процесса -- всеукраїнські опитування -- всеукраинские опросы -- 11 клас
Анотація: Обгрунтовується необхідність фундаменталізації змісту освіти у старшій школі, що є важливою умовою гуманізації навчально-виховного процесу. Висвітлено результати всеукраїнських опитувань старшокласників і вчителів та проаналізовано погляди науковців щодо доцільності кардинальних змін у змісті освіти. Наголошено, що добір науково обгрунтованого змісту освіти сприятиме оволодінню школярами науковими і практичними методами аналізу явищ, самостійного мислення і здобуття теоретичних та прикладних знань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Вишневский, М. И.
    Культуротворческая миссия современного социально-гуманитарного образования / М. И. Вишневский // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. 4 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.58
Рубрики: Гуманитарное образование
   Гуманітарна освіта

   Культурология

   Культурологія

Кл.слова (ненормовані):
освіта і культура -- образование и культура -- социально-гуманитарное образование -- соціально-гуманітарна освіта -- культурно-образовательное пространство -- культурно-освітній простір -- содержание образования -- зміст освіти -- общекультурное содержание образования -- загальнокультурний зміст освіти
Анотація: Раскрыты особенности социально-гуманитарного образования, в котором общекультурное содержание тесно связано с личностными аспектами бытия культуры. Отмечено, что именно социально-гуманитарное образование является формой саморазвития современной культуры.


Знайти схожі

9.


    Косянчук, Сергій (аспірант лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; Київ).
    Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті / С. Косянчук // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 18-21. - Література : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр.)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гуманитаризация образования -- гуманітаризація освіти -- зміст освіти -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное образование -- литературное образование -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- содержание образования -- содержание обучения -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література -- ценностно-смысловая сфера -- ценностно-смысловые ориентации -- ценностно-смысловые представления -- ціннісно-смислова сфера -- ціннісно-смислові орієнтації -- ціннісно-смислові уявлення -- шкільна літературна освіта
Анотація: Йдеться про літературний компонент і його складові у контексті ціннісно-смислової сфери особистості. Розглядаються детермінанти літературної освіти і нова емоційно-ціннісна лінія змісту як складова літературного компоненту. Аналізується значення гуманітарізації змісту освіти як умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників.


Знайти схожі

10.


    Чирчик, Сергій (кандидат фізико-математичних наук; декан факультету дизайну ).
    Структурні складові професійної компетентності дизайнера інтер'єру / С. Чирчик // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 83-104 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- дизайн-освіта -- дизайн-образование -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- зміст освіти -- содержание образования -- навчальні технології -- учебные технологии -- наукові погляди -- научные взгляды -- система компетенцій -- система компетенций -- професія майбутнього дизайнеру -- профессия будущего дизайнера -- структура професійної компетентності дизайнера інтер'єру -- структура профессиональной компетентности дизайнера интерьера
Анотація: Представлено результати наукових розробок у визначенні та змістовому наповненні компетентнісного підходу у вищій дизайн-освіти. Формулюються сучасні вимоги до випускників вищих навчальних закладів за напрямом "дизайн". Наведено структуру професійної компетентності дизайнера інтер'єру.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)