Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=зміст освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
24
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-24
>
1.
Кремень, Василь
(доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук України; президент Товариства "Знання" України).
Василь Кремень: "Біла книга національної
освіти
України - перший крок до започаткування традиції періодичного моніторингу, прогнозування тенденцій і проектування практичних заходів у контексті реформування вітчизняної сфери
освіти
" / В. Кремень ; матеріал підготувала А. Пугач> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 11
. - С. 3-6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Організація
освіти
Организация образования
Україна
Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні
--
організація
освіти
--
интерв'ю
--
сучасна якісна освіта
--
модернізація
освіти
--
зміст
освіти
--
образование в Украине
--
организация образования
--
интервью
--
современное качественное образование
--
якість
освіти
--
качество образования
--
модернизация образования
--
содержание образования
Анотація:
Мета работи-висвітлити найактуальніші освітянські проблеми ("біли плями"), з'ясувати причини, що їх зумовлюють, та запропонувати шляхи і способи усунення або пом'якшення гостроти проблем.
Дод.точки доступу:
Пугач, А.; Біла книга національної
освіти
України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Богуславський, Михайло
(головний науковий співробітник інституту теорії та історії педагогіки Російської академії
освіти
(РАО); член кореспондент РАО; доктор педагогічних наук; професор).
Розвиток теоретичних основ
зміст
у загальної
освіти
у вітчизняній педагогіці / М. Богуславський> // Шлях
освіти
: науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 1
. - С. 2-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогічна наука, 20 ст. друга пол.
Образование. Педагогическая наука
Росcия
Москва
Кл.слова (ненормовані):
вітчизняна педагогіка
--
зміст
освіти
--
світолядний аспект
--
теорія
зміст
у
освіти
--
методологічний аспект
--
інноваційний розвиток
--
рефлексія
--
типологія підходів
зміст
у
освіти
--
типологізація теорії
зміст
у
освіти
--
періодизація
зміст
у
освіти
--
прагматична педагогіка
--
школа навчання
--
педагогіка російського зарубіжжя
--
політехнічна освіта
--
початкова освіта
--
квінтесенція
--
інноваційні феномени
--
теорія евристичного навчання
--
отечественная педагогика
--
функции содержания образования
--
методологичный аспект
--
инновационное развитие
--
прагматичная педагогика
--
школа обучения педагогики русского зарубежья
--
политехническое образование
--
начальное образование
--
инновационный феномен
--
теория эвристического обучения
Анотація:
Аналіз світоглядно-методологічних засад розвитку теорії
зміст
у
освіти
дає можливість не тільки виокремити відповідні підходи до тлумачення
зміст
у
освіти
, досліджувати сучасний стан проблеми, а виявити етапи і тенденції розвитку цього процесу.
Дод.точки доступу:
Краєвський, В.В. \о нем\; Лазарев, В.С. \о нем\; Хуторський, А.В. \о нем\; Дьюї, Дж. \о нем\; Кершенштайнер, Г. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Васьківська, Галина
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії дидактики інституту педагогіки НАНП України).
Роль природничо-гуманітарних наук у процесі формування в учнів системи знань про людину / Г. Васьківська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 9
. - С. 36-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
наукова картина світу
--
научная картина мира
--
наукове пізнання
--
научное познание
--
навчальне пізнання
--
учебное познание
--
природно-гуманітарні науки
--
природно-гуманитарные науки
--
зміст
освіти
--
содержание образования
--
система знань про людину
--
система знаний о человеке
--
міждисциплінарний підхід
--
междисциплинарный подход
Анотація:
Аналізується система співвідношення наукового і навчального пізнання; розкривається необхідність поєднання природничих і гуманітарних наук для формування в учнів системи знань про людину.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Липова, Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 1/2
. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання
--
профилизация обучения
--
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
диференційоване навчання
--
дифференцированное обучение
--
допрофільна підготовка
--
допрофильная подготовка
--
професійне самовизначення
--
профессиональное самоопределение
--
зміст
освіти
--
содержание образования
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
принцип диференціації навчання
--
принцип дифференциации обучения
Анотація:
Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації
освіти
, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація
зміст
у навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації.
Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник
освіти
України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Пометун, Олена
(доктор педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії суспільствознавчої
освіти
Інституту педагогіки НАПН України).
Старша школа: проблеми формування
зміст
у і організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання
--
профильное обучение
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
старша школа
--
старшая школа
--
середня освіта
--
среднее образование
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
зміст
освіти
--
содержание образования
--
профільні предмети
--
профильные предметы
--
допрофільна підготовка
--
допрофильная подготовка
--
самостійна познавальна діяльність
--
самостоятельная познавательная деятельность
Анотація:
У статті обгрунтовуєтья необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами як під час формування
зміст
у
освіти
, так і добору форм і методів організації навчального процесу. Визначено шляхи реалізації
зміст
у профільної
освіти
, наголошено на її перевагах порівняно зі знаннєво-орієнтованою моделлю навчання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Онищук, Людмила Анатоліївна
(завідувач лабораторії управління ПТО ПІТО НАНПН України; доктор педагогічних наук; професор).
Фундаментальність-категорія якості
освіти
освіти
та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук> // Шлях
освіти
: науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 15-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.04
Рубрики:
Організація
освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
фундаментальність
освіти
--
зміст
освіти
--
якість
освіти
--
педагогічні категорії
--
освітні парадигми
--
рівні фундаментальної
освіти
--
дидактичні засади дисциплін
--
фундаментальность образования
--
цілісність фундаментальної
освіти
--
целостность фундаментального образования
--
качество оразования
--
педагогические категории
--
образовательная парадигма
--
уровни фундаментального образования
Анотація:
У статті розглядаються загальні проблеми фундаменталізації
освіти
, зокрема: розкрито сутність поняття "фундаментальність" та визначено головні завдання фундаментальної осввіти; здійснено аналіз сучасних концепцій
зміст
у
освіти
, які мають важливе значення при обгрунтуванні дидактичних засад цілісності циклу природно-гуманітапрних дисциплін.
Дод.точки доступу:
Дьюи, Д. (американский философ ; 1859-1952) \о нем\; Кершенштайнер, І. (засновник дидактичного прагматизму) \о нем\; Хуторський, А. \о нем\; Лернер, І. (класик радянської дидактики) \о нем\; Скаткін, М. (Класик радянської дидактики) \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Васківська, Галина
(кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; старший науковий співробітник).
Фундаменталізація
зміст
у
освіти
у старшій школі: теорія і практика / Г. Васківська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 25-30 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
фундаменталізація
зміст
у
освіти
--
фундаментализация содержания образования
--
зміст
освіти
--
содержание образования
--
старша школа
--
старшая школа
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
гуманізація навчально-виховного процесу
--
гуманизация учебно-воспитательного процесса
--
всеукраїнські опитування
--
всеукраинские опросы
--
11 клас
Анотація:
Обгрунтовується необхідність фундаменталізації
зміст
у
освіти
у старшій школі, що є важливою умовою гуманізації навчально-виховного процесу. Висвітлено результати всеукраїнських опитувань старшокласників і вчителів та проаналізовано погляди науковців щодо доцільності кардинальних змін у
зміст
і
освіти
. Наголошено, що добір науково обгрунтованого
зміст
у
освіти
сприятиме оволодінню школярами науковими і практичними методами аналізу явищ, самостійного мислення і здобуття теоретичних та прикладних знань.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Вишневский, М. И.
Культуротворческая миссия современного социально-гуманитарного образования / М. И. Вишневский> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. 4 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.58
Рубрики:
Гуманитарное образование
Гуманітарна освіта
Культурология
Культурологія
Кл.слова (ненормовані):
освіта і культура
--
образование и культура
--
социально-гуманитарное образование
--
соціально-гуманітарна освіта
--
культурно-образовательное пространство
--
культурно-освітній простір
--
содержание образования
--
зміст
освіти
--
общекультурное содержание образования
--
загальнокультурний
зміст
освіти
Анотація:
Раскрыты особенности социально-гуманитарного образования, в котором общекультурное содержание тесно связано с личностными аспектами бытия культуры. Отмечено, что именно социально-гуманитарное образование является формой саморазвития современной культуры.
Знайти схожі
>
9.
Косянчук, Сергій
(аспірант лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; Київ).
Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті / С. Косянчук> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 18-21. - Література : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр.)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
гуманитаризация образования
--
гуманітаризація
освіти
--
зміст
освіти
--
компетентнісне навчання
--
компетентністне навчання
--
компетентностно ориентированное образование
--
компетентностное образование
--
литературное образование
--
методика вивчення і викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
содержание образования
--
содержание обучения
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
украинская литература
--
українська література
--
ценностно-смысловая сфера
--
ценностно-смысловые ориентации
--
ценностно-смысловые представления
--
ціннісно-смислова сфера
--
ціннісно-смислові орієнтації
--
ціннісно-смислові уявлення
--
шкільна літературна освіта
Анотація:
Йдеться про літературний компонент і його складові у контексті ціннісно-смислової сфери особистості. Розглядаються детермінанти літературної
освіти
і нова емоційно-ціннісна лінія
зміст
у як складова літературного компоненту. Аналізується значення гуманітарізації
зміст
у
освіти
як умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників.
Знайти схожі
>
10.
Чирчик, Сергій
(кандидат фізико-математичних наук; декан факультету дизайну ).
Структурні складові професійної компетентності дизайнера інтер'єру / С. Чирчик> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 7
. - С. 83-104 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
дизайн-освіта
--
дизайн-образование
--
професійна компетентність
--
профессиональная компетентность
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
зміст
освіти
--
содержание образования
--
навчальні технології
--
учебные технологии
--
наукові погляди
--
научные взгляды
--
система компетенцій
--
система компетенций
--
професія майбутнього дизайнеру
--
профессия будущего дизайнера
--
структура професійної компетентності дизайнера інтер'єру
--
структура профессиональной компетентности дизайнера интерьера
Анотація:
Представлено результати наукових розробок у визначенні та
зміст
овому наповненні компетентнісного підходу у вищій дизайн-
освіти
. Формулюються сучасні вимоги до випускників вищих навчальних закладів за напрямом "дизайн". Наведено структуру професійної компетентності дизайнера інтер'єру.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-24
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)