Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зовнішня диференціація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Теоретико-методологічні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- диференційований підхід -- дифференцированный подход -- види диференціації -- виды дифференциации -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация -- рівнева диференціація -- уровневая дифференциация -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- середня школа -- средняя школа -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.


Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Сологуб, Анатолій (кандидат педагогічних наук; член- кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії освітніх технологій Національної металургійної академії України).
    Дослідництво - вісь неперервної професійної освіти / А. Сологуб // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 18-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

    Кривий Ріг

    Кривой Рог

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- непрерывное образование -- дослідження -- исследования -- дослідницька діяльність -- исследовательская деятельность -- хронологічні етапи досліджень -- хронологические этапы исследований -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация
Анотація: Розглянуто проблему неперервної освіти і узагальнено результати багаторічного дослідження, проведеного на базі середніх і вищіх навчальних закладів м. Кривого Рогу, щодо механізмів її успішної реалізації шляхом залучення учнів до дослідницької діяльності. Автор підкреслює, що ефективне впровадження ідей неперервної освіти можливе за умови зовнішньої диференціації учнів за здібностями й інтересами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Березівська, Лариса (доктор педагогічних наук; професор; головний співробітник лабораторії історії педагогіки).
    Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" (друг половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 54-60 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки, 1950-1960-і рр.

   Образование. Педагогика

   История педагогики, 1950-1960-е гг.

   УССР
    УРСР

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика -- школьная политика -- державна політика -- государственная политика -- державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- зміст шкільної освіти -- содержание школьного образования -- система освіти -- система образования -- шкільна освіта -- школьное образование -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- виробниче навчання -- производственное обучение -- хрущовська шкільна політика -- хрущевская школьная политика -- професійно орієнтована диференціація -- профессионально ориентированная дифференциация -- аналіз законодавства -- анализ законодательства -- учнівські виробничі бригади -- ученические производственные бригады -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация
Анотація: Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти другої половини 50-х років - 1964 рік. Особливу увагу сконцентровано на причиних актуалізації диференційованого підходу в період "хрущовської" шкільної реформи. На основі аналізу Закону про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці (1959 р.) показано, що в Україні функціонувала державна, централізована, відночас диференційована, передусім за професіонально орієнтованим, територіально-економічним, соціальним, віковим, частково національним і гендерним та іншими критеріями, система шкільної освіти.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Закон про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)